Gjest Ninakanin Skrevet 30. juni 2005 #961 Del Skrevet 30. juni 2005 trippel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. juni 2005 #962 Del Skrevet 30. juni 2005 trippel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. juni 2005 #963 Del Skrevet 30. juni 2005 Ja' date=' han va'kje sklisikker, for å sei det sånn.... [/quote'] Leylaaaaaaaa.... Du ble litt sånn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 30. juni 2005 #964 Del Skrevet 30. juni 2005 :o Kaninå da... Eg blei VELDIG sånn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 30. juni 2005 #965 Del Skrevet 30. juni 2005 sklisikker? Keh? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. juni 2005 #966 Del Skrevet 30. juni 2005 unnskyld.... jeg trodde bare det.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 30. juni 2005 #967 Del Skrevet 30. juni 2005 Åe, ikkje missfårstå nå dah... Du skreiv at eg blei LITT sånn, men eg skreiv at eg blei VELDIG sånn. Du underdreiv, altså. Litjmæ: Ja, har du ikke hørt det uttrykket før? Ikke så rart, for jeg fant på det i forbindelse med RP nå... Han var nemlig så lekker på det ene bildet, at jeg holdt på å skli av kontorstolen her... Hehehe... Og da er han jo ikke sklisikker, sant? Høhøhø... *ler av egen humor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. juni 2005 #968 Del Skrevet 30. juni 2005 Ååååja NÅ er jeg med!!! Men sklisikker nei, du ble jo rent...hva skal vi si? Litt avsklidd? "RP - Genuine Hunk. Approved by Leyla " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. juni 2005 #969 Del Skrevet 30. juni 2005 Men det jeg logget på for å si var: HELVETE SÅ VARMT DA!!!!! (denne smiley'en illustrerer nå svetting i solen) Jeg ligger på terassen og bare døøøøør, var nødt å gå inn litt!! Hører på Mpetre på radioen, full guffe, og kooooser meg, ser på blå himmel og rare skyer som tusler forbi "ooooh give it to me now!!! give it to me now!! don't - let - go - you've got the music in you!!" GIVE IT TO ME NOW!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2005 #970 Del Skrevet 30. juni 2005 jasså du driver å synger i dagboka mi.. det skal du få igjen *lurven synger jævla falskt* nina, niiina, ninnakanin, du er en hærlig maskin.. la la la la laaaaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. juni 2005 #971 Del Skrevet 30. juni 2005 dans dans oppå bordet, utav degsjælopplevelseeee, på bordet!! Lekkert lurven, lekkert. Thank you for singing! Jeg er helt fjollete i dag. Det er rart å være fjollete når man er alene. Eller, katten og hunden driver jo og dilter rundt etter meg hele tiden, men de svarer liksom ikke. Selv om jeg sverger på at jeg så katten himle med øynene av noe jeg sa... Nå er planen å sykle litt på soverommet til mamma og pappa. altså, ikke sånn rundt og rundt der inne, men med sånn treningssykkel liksoooooooooooooom... Er dere helt teeeeeeeeeeite elleeeeeeeeeeer....!? Herregud, jeg må ha fått solstikk... Ooooh baby I'm going to griiiill todaaaay!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2005 #972 Del Skrevet 30. juni 2005 hæhæ katta di synes sikkert du er skikkli teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 30. juni 2005 #973 Del Skrevet 30. juni 2005 Åh.. nå fikk jeg sett Lille Lur i senga og smilet hans og alt!!! For en herlig hund!!!!! Smelt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 30. juni 2005 #974 Del Skrevet 30. juni 2005 Sola skinner i Stavanger i dag, ja!!!! Superduperherlig Koselig å lese dagboka di, var det på kvadrat du shoppet deg fattig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 30. juni 2005 #975 Del Skrevet 30. juni 2005 Men nå har meg og typen det så bra at jeg vet han ikke kommer til å gå inn her for å sjekke hva som rører seg i hodet mitt. Vel. Håper han ikke gjør det igjen da. Det er blir i såfall tredje gangen din sambo sniker i dagboken din. Men, hvis du tror på han for 2. gang, så må du jo for all del gjøre det. Du vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 30. juni 2005 #976 Del Skrevet 30. juni 2005 hihihi, du er så artig du, o vesle skapning, jeg må bare applaudere:D jepp, du er morsom du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. juli 2005 #977 Del Skrevet 1. juli 2005 :hår: Nå må jeg dusje og stelle meg og rydde og pakke hunden for nå skal jeg dra tilbake til bergen!!! Og jeg har FORSOVET MEEEEEEEEEEG!!!!! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 1. juli 2005 #978 Del Skrevet 1. juli 2005 Hehehe... Og så tar du deg tid til å logge deg inn her, finne dagboka di, og skrive at du har dårlig tid? Hahahahahahaaaa!!!! Du e nå shønne, dah!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. juli 2005 #979 Del Skrevet 1. juli 2005 jeg er full og rottene er forsvunnet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hår: må ta bussen snakeks!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 2. juli 2005 #980 Del Skrevet 2. juli 2005 Hei duuu!! Du er jo en legg-finalist!! Så gøy! Så løp å stem på de flotteste (les:Ninakanina) leggene, folkens! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg