Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Og pappaen hadde sånn nydelig røft hode som jeg liker så godt, sånn "hei jeg er en manne-hund og jeg driver med jakt på fritiden!!" :ler:

Ååååh jeg vil haaaaaaaaaaaa... :sur::murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Og se hva pappaen har!!!

Jaktprov: 2 x 3 UK, 2 x 2 UK, 1 x 1 UK, 3 AK, 2 AK

Utställning: 1 AK/ CERT & BIR

Ouuuuh!!!

Spennendeeeee... Tenk om men hvis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Sånn, da har jeg sløst vekk en deilig formiddag på å dille rundt i huset og gjøre ingenting!

:ler:

Aaaaah deilig med ferie :)

Men jeg har dusjet iallefall!! Og meldt leggene mine på konkuransen i albumet. De sa de ikke ville, men jeg sa høøøør her leggene mine, det finnes da trøstepremier!!! Så sa de javeeeeeel....

Men det hadde kanskje vært greit å kle på seg...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Nå er det morgen, gitt!!

Deilig her, soooooool :hoppe:

Pratet skikkelig om hunden med sambo i går, og han ble ikke sånn NEEEEEEEEEEEEEEI, men mer sånn... Hadde en rolig og fin samtale om for og imot! Så det ser ut til at det ikke blir hund nå, menmen :)

Nå må jeg trene litt, tror jeg! Get my ass back in shape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Fant plutselig ut at 20km ble for mye, haha, iallefalli forhold til hva jeg gidder :ler:

Så det ble 17 kilometer i stedenfor å sykkelen på mammas soverom. Er fornøyd med det, har jo ikke trent på kjempelenge!! Tatt piiiiiiiiittelitt..nei, jeg tok EN pilatesøvelse :ler: Skulle til å si "den på magen", men hallo, alle går jo på magen... :klaske:

Nå skal jeg dusje og stelle meg, og så skal jeg:

SHOPPEEEE!

Nei jeg skal ikke det. Fant ut at jeg må spare pengene litt, de må vare lenge. Men jeg skal på kjøpesenteret i dag, skal spise lunsj med ei venninne. Og så skal jeg kjøpe kaaaanskje noen sommersko, og fuktighetskrem, kaaanskje et skjørt eller en topp, bikini... Men thats it!!!!

:ler: Ble litt allikevel...

Men istedenfor meningsløs shopping har jeg iallefall en plan!!!

Og så skal jeg være flink jente og GÅ til kjøpesenteret, og det er jo....Vet ikke jeg, noen kilometer iallefall :)

Tuddeluuuu!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

I HAVE NO CONTROOOOOOL!!!! :grine:

Det ble puma-sko, noen andre sko, to skjørt, flere topper, et friis-belte, en friis-veske....undertøy....silkepysj....øredobber....

Ninaaaaaaaaa du har ikke pengeeeeeeeeer :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Må le litt av meg selv og pengebruken ja. Tror jeg må finne en løs-gris og slakte den selv i dag, for å spare penger på grillmiddagen til meg og typen...

Hvorfor finnes det ikke løs-griser? Finnes jo løskatter og hunder. Løsgris hadde vært mye kuulere. De har det i Australia. Men hvorfor ikke her?! Tilogmed i Sverige har de villsvin. Det blir jo nesten som løsgris.

Men villsvinene kommer jo snart til Norge da, de driver og skaffer pass og kommer over grensa, akkurat som de brune kanibal-sneglene gjorde. Så snart har vi vel teknisk sett løsgriser i Norge også.

Men jeg må ha penger til middagen i dag, og det er ikke lett med Puma og Friis i bøtter og spann gjemt under senga...

:sjenert:

Jeg kan grille katten!!!! :idesmil:

Nei stakar Mons... :hår:

Mons er så koselig. Han er akkurat like rar som hunden. Han ruller rundt og skal ha kos på magen, og etter å ha stelt pelsen i en time (han er skogkatt=MYE pels) tusler han bort til noe rusk og rask og ruller seg rundt til han er dekket av blader, kvister, jord og grus. Så snur han seg og smiler (les: blunker saaaakte med øynene) som om han sier "SÅNN, nå ble jeg fin!!". :ler:

Han ruller seg tilogmed rundt og skal ha kos på magen av hunden! Ligger på rygg med bakbeina strak ut bakover, og så strekker han frempotene mot Lille Lur sin nysgjerrige nese og dasker ham litt. Uten klør, vel og merke.

*koooooooooose med neeeeesen diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin*

Herregud for en deilig dag det er her!! HERRHEGUUUUD FORRRH EN DEEEEIIIHHLIIIIHG DAAAAAAAAAAAAAHAHAAAAG!!!! Det er miiiiiiiiiiiiin dag...min daaag i daaaag.... :plystre:

nei altså det er varmt, sol, ferie, ingen planer annet enn å liggei hagen og høre vinden i trærne og ha gress mellom tærne... tær og trær... De to æ'ene på sommeren...

Jeg er rar i dag. Tenker mye rart. Tror det er fordi jeg drømte at jeg mistet bussen og da jeg skulle gå hjem kom en flokk med amerikanske turister som var på kristne fugler-safari. De skulle se på fugler som var fra bibelen.

Jeg ble med dem, og skrøt til guiden at jeg kunne masse om fugler.

Men faenmeg ingen av fuglene på turen var fugler jeg kunne navnet på jo!!

"ÅÅåhh, der er blåspekket gral!" sa guiden plutselig. Jeg bare "åh ja...".

Eller den "gullrunde rafs". Hva i svarte er dette for slags fugler!?!?!??!!!

Er JUKS å guide på fugler som ikke finnes :sur:

Så jeg våknet sur.

Men så var en av yndlingssangene mine på radioen, så jeg ble drithappy!!

"Oooooh oooooooooooooooooooooooooooooooooh, you gotta feel the wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibeeee!!!" :danse:

JUHUUUUU!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Neida, takk skal du ha fighter, måtte bare tøffe meg litt :ler: Koselig å se at du ennå er i dagboken min!!!! :hoppe::):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker deg en deilig helg i det fine været! Jeg reiser bort i helgen, og håper på masse SOOOL!!!!! :kul::kul:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

:vinke:

Misunner deg ferien bittelitt... Jeg må jobbe to uker til etter denne, men nå er vi snart ferdige med flyttinga, så det blir jo morro å være hjemme litt da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:vinke:

Takk for hilsener!! Er stille i dagboken for tiden. Leste nettopp gjennom mars, april og mai måned, fikk en link av Leyla som er bra å ha for å lage back-up i forbindelse med flyttingen av forumet.

Er rart å lese nå. Om RP og alt. Tenker på ham ennå... Som i går, da meg og typen gikk kveldstur, var deilig og varmt ute, gikk sakte sakte og pratet og koste oss. Så kommer en RP-bil kjørende forbi oss....

Dumme minner.

Jeg hadde nok mye følelser der. Er mange ting jeg ikke har skrevet om i dagboka, fordi den ikke føles like trygg lengre. Men nå har meg og typen det så bra at jeg vet han ikke kommer til å gå inn her for å sjekke hva som rører seg i hodet mitt.

Jeg har sendt noen meldinger. Ringt. Pratet med broren. Søsteren. Kompiser.

Men han er fly forbannet. Svarer meg ikke, og snur og går en annen vei når han ser meg. Det er klart det er vondt... Har vært vanskelig til tider å behandle en ulovlig kjærlighetssorg samtidig som man skal lappe sammen et forhold som man var utrolig sliten av.

Men meg og typen har det bra nå, vi har godt av at jeg er hjemme noen dager og Bergens-maset kommer litt på avstand.

Men RP sitter i. Han vil ikke ut av kroppen min, ikke ennå. Han er på vei heldigvis, men jeg har gode og dårlige øyeblikk. Det er kjekt når jeg kan prate om ham problemfritt, da kjenner jeg at det går fremover. Og det føltes unektelig litt deilig å få bekreftet ifra Leyla at han ikke ser så værst ut.. :ler: Så jeg holder på de gode minnene, og legger ting sakte men sikkert bak meg :)

Tenk, det er snart juli. Fytti som tiden går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...