Gjest seroxata Skrevet 6. juni 2005 #821 Del Skrevet 6. juni 2005 HOHOHOHOH, herregud, ser for meg han fyren som skulle være så "kul" hele tida nå Men, så utrolig flott at du og typen har det bra nå!!!:D SUPERT!!!!!!:D:D:D:D:D::D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. juni 2005 #822 Del Skrevet 7. juni 2005 Ja jeg flirer hver gang jeg ser det treet nå Vel, nå er det morgen, iallefall kaninmorgen, og det er såååå kjipt å stå opp så seint når en skal på jobb. For nå blir det jo bare å..hoppe i dusjen og komme seg avgårde til pølse-pusher-jobben min. Juhuu... *not* Vil noen jobbe for meeeeeeg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 7. juni 2005 #823 Del Skrevet 7. juni 2005 He he høres ut som en skjønn hund! Og morsomt med han som gikk på treet! Du er nok en pen jente! Håper du har en fin dag på jobben! Klem Bertine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 8. juni 2005 #824 Del Skrevet 8. juni 2005 Godmorgen!! Tenk, FØR klokka tolv i dag!!! Er jo kvalment trøtt, men nå må jeg virkelig presse døgnrytmen min rundt til noe som ligner normalen iallefall. Han der tullete huseieren ringte i dagtidlig, men jeg orket ikke å ta den. Er beskjed om at vi kan komme på visning i dag, men jeg vil våkne før jeg ringer opp igjen. Man må jo ha svart belte i tolmodighet for å snakke med den mannen der... Hvorfor kan ingen fortelle døve folk at TELEFON gjerne ikke er det smarteste valget når det gjelder kommunikasjon?! Uanseeeeeeett, jeg må på jobb igjen i dag, juhuu... Trenger å tjene penger, spesielt nå som jeg ikke har skaffet meg så mye ekstravakter i sommer. Får vondt i magen av å tenke på i fjor sommer, da jeg jobbet hver dag i tre uker i strekk... Bæsjesommer. Så denne skal være god gammeldags kosesommer med lite på kalenderen og laaaate dager Hvis bare værgudene hoster opp litt sol oftere enn hver 3 uke hadde jo det ikke vært å forakte heller... Men nå må jeg stå opp, gitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 8. juni 2005 #825 Del Skrevet 8. juni 2005 Da har jeg snakket med potensiell ny huseier på speakerphone :o For en opplevelse... KAN NOEN GI DEN MANNEN ET HØREAPPARAT?!?!!!! Åååh for en nydelig samtale... Men nå skal vi på visning, så tuddeluuu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 8. juni 2005 #826 Del Skrevet 8. juni 2005 Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. juni 2005 #827 Del Skrevet 8. juni 2005 Åh, visning er gøy. Jeg elsker å se hvordan andre har det hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 8. juni 2005 #828 Del Skrevet 8. juni 2005 Nå har jeg nettopp vært på enda en visning!! Skal ringe den gamle gubben på lørdag, han skulle dra til fjellet noen dager. Tviler egentlig på at vi flytter dit, selv om det var mye bra. Minusene var -gammelt hus (med gammel lukt) -gammel mann (tro meg, det kan bli et problem) -høy strømregning -tepper på gulvet=ÆÆÆÆSJ -stygt og lite bad -litt lite kjøkken -litt langt ute fra sentrum plussene var: -fin utsikt -mye vinduer -store soverom -hage + liiiiiiiiiten balkong eh..husker ikke mer men så dro meg og kjæresten til byen istedenfor å dra hjem (på hans iniatiiiiv!!! ), så koste vi oss i byen helt til jeg skulle begynne på jobb!!! Så vi spiste frokost på cafè og koste oss med avisene og lette etter leilighet. Det var da jeg ringte til den vi var på visning nå nettopp. De skulle ha visning åtte, og jeg bare neeeeeeei, for jeg sluttet jo ikke på jobb før klokka ni. Men så fikk vi egen visning!!! Og det er alltid en fordel, for når huseier sitter og tenker på hvem han vil ha, så husker han nok oss best, hehe, siden vi fikk tusle rundt for oss selv pluss at vi var der sist Han skulle ringe i dag eller i morgen. Er spent... Men jeg sa ikke at jeg har hund. Jeg har tenkt å spørre kjeeeeeempefint hvis han ringer og sier han vil vi skal bo der Si at han er gammel og sikkert snart...ja... ikke lever så lenge sikkert... Jaaaah det høres fælt ut men hvis det kan skaffe meg en leilighet så får det heller være!!! For denne var fin!! Okay, badet var knøtt, men det er badet nå også. Og kjøkkenet var...steinalder, og lite plass for det må være vaskemaskin der, og kjæresten sa det var noe muffins med hvor komfyren skulle stå.. Men: Det var stort og luftig! Og i andre etasje, så vi slipper å ha persiennene nede heeeele tiden! Og det var i en gate jeg ALLTID har sagt er så kooooselig!! Og ikke langt ifra sentrum i det hele tatt, og rett ved en liten park!! Og stille og rolig vei Åh jeg håper vi får den, og at han sier ja til hund.... Vel, det var jo noen minusting her også, som at man må gjennom soverommet for å komme til kjøkken og bad. Men det var diiiigert, mer stue enn stua egentlig, og blir nok greit å holde ryddig. Er plass til kontor i hjørnet, så stua får være stue ifred, sånn at man ikke trenger å krangle om man skal se tv eller lese til eksamen liksom!! Og vinduet på kjøkkenet var fint og koselig, ser ut i en liten bakgård/hage-dings Håper det går...for da kan vi flytte nå før jeg og kjæresten drar hjem og på ferie og sånne greier. Er speeeeeeeeent!!!!!!! Nå skal jeg lage kvelds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 8. juni 2005 #829 Del Skrevet 8. juni 2005 Ja forresten, jeg pratet litt med broren til RP i går, han var innom og tok ut penger i minibanken. Han smiler og prater greit med meg, er jo litt greit da, at ikke han også er cold turkey... Og juppjupp, RP så jeg også. To timer senere så jeg den utrolig stygge firmabilen hans stå parkert utenfor!! :hår: Fikk litt sånn wæææ for jeg visste ikke heeeelt hvor han var hen. Men kom fort frem til at han var på baren next door... Vel, jeg fikk med meg at han gikk, ca en halvtime etterpå. Han må ha sett at det var jeg som var på jobb da han kom, for han kjørte litt hissig. Skulle snu bilen, og det er ikke så lett rett utenfor der, så han måtte snu i 3 omganger... Tror det ble litt vel lenge for ham å være i synsfeltet mitt, for da bilen endelig ble vridd skikkelig rundt så... Jaujau, bra det ikke var barn i veien, for å si det sånn. Jaujau... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. juni 2005 #830 Del Skrevet 9. juni 2005 Hm. Jeg synes kansje det var litt for mange minus med den ene leiligheten til at det er noe å satse på? Jeg vet ikke jeg da.. Håper alt er fint med kaninen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 9. juni 2005 #831 Del Skrevet 9. juni 2005 VI HAR NY HUSEIEEEEEEER!!!! Han ringte i dag, han fra visningen igårkveld!! Sa at leiligheten var vår hvis vi ville!! Jeg sov jo selvfølgelig klokka halv ti, så det lå igjen en kjempekjekk beskjed på telefonsvareren!! Og da kjente jeg...dadadadaaa....jeg måtte spørre om vi fikk ha hunden der :hår: Men jeg er jo verdensmester i "duuuuu...? " + killer argumentering, så vi fikk lov med forbehold om klager fra naboer!!!! JUHUUUUU!!!!! Det er godt gjort altså, å få huseier til å si ja til hund... Det er så mye lettere for dem å si nei, liksom. Og den var jo ikke dyr heller, 6200,- er IKKE mye i Bergen, med den størrelsen, og så sentralt. Vi fant nesten ingen til under 7000,- i annonsene!!!! Greeeeit kjøkkenet er men det overlever vi. Må ikke glemme at jeg bare er student og ikke kan ha den standarden jeg aller helst vil ha.... Må vente til min kjære tjener masse penger Åh nå er jeg så happy!! Skal male kjøkkenet da, håper det hjelper. Og med folk-må-gå-gjennom-soverommet-for-å-komme-til-badet så MÅÅÅÅ jeg lære meg å rydde jevnlig Men det blir jo lettere når det er større plass til alt rotet!!! Åh dette var så digg, for da kan vi flytte nå før kjæresten reiser hjem Og da blir sommeren sååååå mye lettere!!!!!!!! Åh det var litt morsomt, måtte le for meg selv... Såpen fra håret kom over på dusjforhenget, og så dannet det deeeeeet kuule smiley-fjeset åh jeg er så teit...som ler av sånn alene i dusjen Åh jippi jippi jeg skal møte Sniglå i dag!!!! Gleder meg en hel haug, selv om vi bare skal møtes på et kjøpesenter og ikke har noen plan Jeg har iallefall ikke det.. Og klokka halv ti i kveld skal vi møte huseier i leiligheten og skrive kontrakt :) Han virket skikkelig koselig, altså, og uten høreapparat er jo alltid en fordel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 9. juni 2005 #832 Del Skrevet 9. juni 2005 Øyyyh, grattis med ny plass:D:D:D så heldig, er så gøy å flytte til nye steder!!!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2005 #833 Del Skrevet 9. juni 2005 gratulerer med nytt bosted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 9. juni 2005 #834 Del Skrevet 9. juni 2005 Nå har vi fått nøkleneeeeeeee Tror vi kan få det fint der, og jeg har en plan med kjøkkenet. Skal gjøre det beste ut av det, og heller spille litt på at det ser 50talls ut. Så nemlig en driiiiitrå cd-spiller på en kjøkkenbutikk, KNALLrød i sånn kuul "stygg" stil Sambo likte den også, så jeg må prøve å finne en måte å skrape sammen tusen kroner Men den på kjøkkenet så blir jo leiligheten dritrå... Men nå skal vi se film!!! Og hey... Naboen i samme etasje viste seg å være en ganske...eh hehe... Han var piiiittelitt kjekk :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 9. juni 2005 #835 Del Skrevet 9. juni 2005 Grattis med ny leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 9. juni 2005 #836 Del Skrevet 9. juni 2005 Thank youuuu Tenk, akkurat nå ha jeg tooo steder å bo Håper og tror det kan bli fint der altså.. Blir jo trist å flytte herfra, er mitt første hjem. Men livet går i epoker, og nå er det på tide å bevege seg videre og legge dette kapittelet bak seg, med alt det gode og vonde som har skapt de to siste årene. To år... Tiden går fort. Men samtidig sent. Er rart det der... Lurer på hvordan livet blir fremover. Hvordan den nye hverdagen blir i den nye leiligheten. Hvordan det blir å gå til og fra byen til jobb og skole, og ikke være buss'ete lengre. I hvilke butikker vi vil komme til å handle i. Leide film i en liten kiosk som ligger rett bak huset i dag, registrerte meg. Er litt kos, liten kiosk med en gammel mann som jobber der, har hengt opp sånne kurv-dingser i taket (sånne som er en stor nederst og to mindre over, i sånn "kjettinger" liksom ) med godteri oppi Lurer på hvordan turene med hunden blir... Hvordan det blir å låse seg inn i egen postkasse for å hente posten, og ikke grave mellom reklame og aviser og drit på gulvet slik som vi gjør nå.. Gleder meg Kommer til å savne området rundt her, har blitt utrolig glad i dette stedet, husene, gatene, parkene, utsikten. Vi skal jo ikke flytte langt bort, men ting vil jo forandre seg. Er jo ikke så veldig glad i forandringer egentlig... Er spent på om jeg vil slå meg til ro nå. Om jeg trives. At jeg har det bra på ordentlig. Tror det... Håper det. Og lurer på om jeg treffer på den der naboen ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. juni 2005 #837 Del Skrevet 10. juni 2005 Tadaaaaaaaa :bukke: Kaninen har stått opp FØR klokken tolv!!!! Gleder meg så sinnsykt til å flytte inn i den nye leiligheten, og ha et soverom som ikke fungerer som en søvn-bunkers. Sånn vi har det nå blir jeg sprø. Kjæresten er også glad i å sove altså, så sammen blir vi jo helt...daue begge to. Skal kjøpe maling i dag, og prøve å fikse kjøkkenet. Får se om DET lar seg gjøre... Men jeg gleder meeeeeeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. juni 2005 #838 Del Skrevet 10. juni 2005 god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. juni 2005 #839 Del Skrevet 10. juni 2005 Fortalte jeg om KillBill Volume 2 som stakk av? Typen satt og så TV her om dagen, og så noe som beveget seg i sidesynet. Tittet bort for å sjekke, og der satt ei svart lita rotte og så på ham, før den piiiilte inn under ei hylle!!! Jeg var jo på jobb og gikk glipp av hele greia, fikk en laaaang melding med forklaring om hvor mange møbler som måtte trekkes frem, hehe, med den fine avslutningen : "By the way, jeg tok på lokket " Hehe oj... Det gikk bra da heldigvis!! Men jeg ser 1 stk rotte her ved siden av meg som planlegget et nytt rømningsforsøk Gikk greit på jobben i dag, ville egentlig ikke, men når vil jeg egentlig det?! Har kjøpt maling til kjøkkenet i dag, og meldt om adresseendring til posten, må bare hente sånne lapper og sende til alle. Og vi så på hvitevarer i dag, men mens jeg var på jobb ringte kjæresten min til faren hans, og vi kunne få en kjempebra stekeovn for de skal selge hytta!! Med keramisk topp og greier! Vi hadde jo tenkt å kjøpe billig drit, så det var jo supert!! Så da trenger vi bare kjøleskap Kan kanskje gå opp en tusenlapp på det da, siden vi sparer på ovnen Og faren til typen kommer kanskje opp fredag om ei uke for å hjelpe med tunge løft! Suuuupert!! Kjekt når alt klaffer Og ja ja ja!!!! I dag hadde sjefen ferielistene klare, jeg skal nesten ikke jobbe noenting utenom de faste vaktene mine!! bare ei helg i begynnelsen av juli, pluss den første helga etter ferien min, dvs den siste i juli, som er ekstra! Det vil si at jeg har mulighet til å ha 1,5 uke fri mellom to jobbe-helger hvis jeg bare finner noen til å ta tirsdagsvaktene mine! Så da kan jeg pendle hjem til Sandnes i sommer, og få en skikkelig sommerferie på første gang på leeeeenge! Late dager i hagen hjemme, være med typen når han er ferdig på jobb... Kanskje sykle ut til solastranden og ligge der og slappe av, slike ting!! ååååh deilig!!! Men er det noen som vet om det går an å ta med hund på flaggruten eller bussen? Får dytte rottene i et reisebur, pakke plysjkurven til hunden i en sort søppelsekk, ta på ham selen og hive meg sørover Det blir vel litt av et syn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. juni 2005 #840 Del Skrevet 10. juni 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg