Kunstner'n Skrevet 17. mai 2005 #521 Del Skrevet 17. mai 2005 Wow...Jeg må bare si at detta var flott gjort! Du er utrolig sterk og modig som gjorde detta og jeg håper at du og kjæresten får en fin tid framover. Masse lykke til fra Kunstner'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. mai 2005 #522 Del Skrevet 17. mai 2005 Så godt å lese! Jeg er glad på dine vegne og tror og håper at du og kjæresten får dette til å fungere. Selv om jeg også vet hvordan det er å være forelsket, så tror jeg ikke RP er noe å satse på... Jeg er 34 år og har møtt endel menn opp gjennom årene og RP minner faktisk endel om en jeg har vært sammen med. De egenskapene med å renne på byen ofte, ha vanskelig for å få følelser for andre, betegne seg selv som "vill" og drittsekk, at han ikke er den som kan gi deg det du trenger av kjærlighet... det er ting som rett og slett ikke er bra. Det vil som regel fungere bra i starten, mens dere begge er forelsket, men ikke når hverdagen kommer. Tro meg... Når jeg var på din alder, var jeg også tiltrukket av de som var spennende og litt uoppnåelige. De virkelige bra guttene som var interessert i meg, ble liksom for kjedelige. Dette hadde nok i mitt tilfelle litt med at motsetninger tiltrekker hverandre å gjøre. For jeg er av den rolige og trofaste sorten. Jeg var helt i skyene når mr. X, som egentlig var drittsekk og ikke skulle ha dame, var interessert i meg! Da var jeg jo veldig spesiell? Det måtte jeg jo være!!? Vel, jeg kastet bort endel år på denne måten. Nå har jeg imidlertid i 2 år vært sammen med drømmemannen som er tryggheten selv og som er virkelig god og snill Du må selvsagt føle at det er riktig at du blir hos kjæresten, men jeg føler at du har fått tenkt ganske bra gjennom dette nå. Og ikke minst har dere kommet et godt stykke i riktig retning ved at dere har begynt å snakke sammen om hvordan du vil ha det. Er også glad på kjæresten din sine vegner, selv om han har fått seg en trøkk i den siste tiden, er han nok superglad for at han får beholde drømmedama si Ønsker dere en kjempefin 17. mai og jeg kommer til å følge med deg i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. mai 2005 #523 Del Skrevet 17. mai 2005 Åååååh for en deeeeilig 17. mai, leser og leser og leser... juhuuuuu... :evil: Menmen sånn er vel livet!!! Er skikkelig spent på i morgen, gleder meg kjempemasse, er jo første konstruktive tingen jeg gjør i studiesammenheng på 1,5 år!!!!!! Er jo helt fantastisk, jeg, selveste kaninen, skal ha EKSAMEN i morgen!!!! Åh jeg gleder meg en hel haug Til å sitte der, få utlevert oppgaven, kjenne pulsen gå opp og hendene bli klamme, se hva slags oppgave jeg skal få bryne meg på, skrive panisk ned på et ark alle umiddelbare ting jeg kommer på, jobbe meg til en god disposisjon, og så skrive til fingrene knekker... Åh fryd!!! Og jeg drømte at jeg fikk A. Våknet med den samme rare følelsen når jeg har drømt riktig om ting i fremtiden andre ganger, så jeg må si at det kribler litt ekstra i magen. Tenk om det er sant? Tenk om jeg treffer blink i morgen, og jeg faktisk klarer en A? Jeg som egentlig bare blir happy om jeg står liksom Vel, vi får se Som sagt har jeg drømt riktig før, om alt fra karakterer til gravide søstre, så.. Jo, vi får se om jeg ikke bare tillegger en vanlig drøm litt ekstra, eller om det er en ny sanndrøm Kjæresten har sittet på finn.no og letet etter ny leilighet til oss Vi har bestemt oss for å leie, og det føles utrolig deilig og veldig riktig. Jeg må være så gammel som jeg faktisk er, tror jeg. Slutte å tenke på hvordan livet fortoner seg om 40åring eller som pensjonist. Jeg tenker alt for mye på hvordan hagen min skal se ut når jeg er 60!!!! Og hvis ikke dette forholdet her funker allikevel så reiser jeg til Kristiansand og gifter meg med Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. mai 2005 #524 Del Skrevet 17. mai 2005 :hår: Jeg har ikke kontroll over pensuuuum!!! Jeg skal ha rimelig flaks i morgen for å ha noen som helst mulighet for å stå!!!!! HJEEELP!!!! Men nå skal vi kose oss med Dolly-pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 18. mai 2005 #525 Del Skrevet 18. mai 2005 Velkommen tilbake ! Du er jo så søt da,som sier du gleder deg til eksamen. Til panikken og alt Det hadde nok ikke jeg gjort. Men jeg skal krysse fingrer og tær for at det går bra Jeg blir imponert av deg. Du er jammen meg super tøff og sterk. Det valget du har tatt nå,må være skikkelig vanskelig, men det er stort å lese måten du håndtere det på. Jeg har ikke hatt så stor mening om hva du burde gjøre og hvorfor. Men det virker som du har stor selvinnsikt. Det er kjempe bra at du har gitt deg selv tid. Og som du sier,du trenger ikke å stå ved et valg du tar nå,for resten av livet. Når tiden går og ting faller på plass vil det som skal skje,hende allikevel. Nei,du er flott Ninakanin. Og jeg håper inderlig du,og de du omgås ser det! Ønsker deg masse lykke til på eksamen :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. mai 2005 #526 Del Skrevet 18. mai 2005 Åh det var fine ord... Vel jeg vet jo at jeg er ganske fantastisk da, hehe, det er jo bare en ENESTE kanin i hele verden!!! Hehe nei huff nå tøyser jeg vekk skryt slik jeg alltid gjør.. Tusen tusen takk, bustetrollet, sånn sniker seg inn i sjelen på en og gror seg fast Eksamen gikk helt..tiden fløy, jeg skrev og skrev. 16 sider med dataskrevne sider! Vel, det var mye mellomrom og slik, og jeg vet jo ikke hva sensor synes om det jeg skrev, men uansett: Jeg tror jeg står iallefall Men nå må jeg lese på neste eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 18. mai 2005 #527 Del Skrevet 18. mai 2005 Lykke til på neste eksamen! Er ikke veldig flink til å legge igjen hilsener, men følger med i dagboken din. Du virker så veldig ekte, Nina, og det synes jeg er så flott. Du skriver om de tingene som skjer oss alle, men som ingen helt vil eller tør dele med seg. Du tar ting for det det er, virker det som. Og det er veldig gøy å lese om også. Jeg ler meg fremdeles i hjel av historien om Francis i tredje, eller den helt vanvittige bytur-helgen som står tidligere i dagboken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 18. mai 2005 #528 Del Skrevet 18. mai 2005 Kjære Ninakanin!! Godt å ha deg tilbake her i dagboka igjen!! Sniglå har som du sikkert har sett holdt oss oppdatert på en aldeles fortreffelig måte. Jeg ser du har valgt kjæresten likevel... Bare du vet om det var det rette. Kanskje ikke nå, men på et tidspunkt vil du VITE det. Jeg syns det krevdes mot å gjøre det du nå har gjort, og jeg tror at forholdet deres vil bli styrket av denne perioden. Jeg må jo likevel si jeg syns forferdelig synd på RP som åpnet seg og ble brent. Jeg vet at du også kjenner på akkurat det, og jeg håper med tiden du vil få det litt på avstand, det også. Han sa jo også selv at han ikke kan gi deg det du vil ha, og da er egentlig saken ganske klar. Jeg er helt enig med Bustetroll, og vil bare legge til at selv om man er supertøff og kjempesterk, er det lov å føle seg usikker og svak innimellom. Indre styrke blir ikke målt i hvor stiv maske man klarer å fremvise i en vanskelig situasjon, men hvor stødig man står på beina etter at man har falt. (her kommer klisjèene som perler på en snor! ) Jeg ønsker deg og samboer en så rolig eksamensperiode dere kan klare å få til, og krysser fingrene på at alle eksamenene går kjempebra!! Jeg har også alltid elsket eksamen og tentamen og prøver og sånt!! Har gledet meg vilt i mange dager!! Samboer, derimot, har skikkelig sånn spy-kvalm-migrene- eksamensangst-panikk, stakkar... Når jeg tenker meg om er det faktisk det eneste området vi er vidt forskjellige... Hmm... Det har jeg ikke tenkt på før.. Oi, nei, nå begynner jeg å glemme ut at fingrene fyker over tastaturet, og det kan jeg gjøre i min egen dagbok, heller. Først i dag så jeg at du hadde gitt meg Dagens Rose den dagen hunden min skulle ta bort kreftklumpen. :klem: for den!! Snilling!! Oi, det ble langt, det der... Sorry... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. mai 2005 #529 Del Skrevet 18. mai 2005 Se her kommer dere snikende frem, dere søte gode dagbok-gjengere som er med på å gjøre at dagboken min snart nærmer seg 10.000 treff!!!!! Og dere sier så mye flott, det varmer ubeskrivelig mye!! Meg og kjæresten, ja, haha, jeg har jo helt glemt å si det, men vi har det helt topp!!! Jeg får virkelig levd ut "kanin"-siden i meg hva sengeakteviteter angår om dagen, haha Og i dag dro han til byen bare for å møte meg etter eksamen så vi kunne spise lunsj! Gikk på kinarestauranten vår og pratet og lo og hadde det kjempekos!!! Men ja Leyla, jeg tenker på RP med jevne mellomrom. Lurer på hvordan han har det, hva han tenker på, hva han tenker om meg, om oss, det som var, det som kunne blitt. Slike ting. Men samtidig så synker det inn over meg hvor godt forholdet mitt egentlig var/er, og at jeg føler at jeg har gjort rett som valgte å virkelig gi dette min hele og fulle oppmerksomhet. Som sagt, det var utrolig vondt å måtte hoppe på ham etter at han hadde kommet så langt. Jeg halte og dro jo ut så mye av ham, analyserte ham midt i fleisen og pirket i sjelen, fikk ham til å føle at han hadde funnet noe som kunne gi ham kjærlighet i livet for første gang. Og så går jeg, akkurat når ting ser ut til å gå hans vei. Det er klart jeg ligger våken på natten og kjenner at har såret noen som jeg ble bittelitt glad i. Men så er det nå en gang sånn at jeg er tusenmillioner mer glad i kjæresten min. Han er der for meg når jeg har det vondt. Han tar vare på meg, tåler opp og nedturene mine. Det med meg er at selv oppturene mine kan være slitsomme, faktisk kanskje mer enn nedturene. Det skal godt gjøres å henge med når kaninen spretter rundt og hele verden kan erobres. Sånn som i dag, jeg var en millimeter fra å kjøpe en liten sort ørkenrotte-baby fordi den var så søøøøøøøøt!!!!!! Men søren ta jeg ville ha den altså.... Dro med meg kjæresten for å se på fiskene i dyrebutikken nemlig, sto og pekte og sa "og deeeen vil jeg ha og deeeeeeen og deeeeen OH SE DEN DA FYTTI DEN VAR KUU...tusen kroner ja, ehm, ja og den var fin , og den...." Den jeg elsker og deler livet mitt må tåle sporadiske turer til dyrebutikker og tøys og tull fordi jeg *vil* det Men søren ta jeg vil ha den ørkenrotta altså...Han kan hete killbill.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 18. mai 2005 #530 Del Skrevet 18. mai 2005 Godt å se kaninen tilbake fornøyd og i god gammel form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. mai 2005 #531 Del Skrevet 18. mai 2005 Ørkenrotte-debatten stilnet brått etter at kjæresten fremla sine følelser om emnet med en alvorlig mine: Han var ikke klar for å kjøpe ørkenrotte!!!! :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: Åh hjelp meg før jeg tisser på meeeeeeeg, haha haaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 18. mai 2005 #532 Del Skrevet 18. mai 2005 You win some you lose some Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #533 Del Skrevet 18. mai 2005 Så flott å se at det ordner seg for kaninen!! :) Lykke til med eksamenene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. mai 2005 #534 Del Skrevet 18. mai 2005 hei hei min kjære nattegjest! Nå skal jeg legge meg, skal lese litt på sengen Har ikke vært så eh...nei jeg har ikke lest noenting i dag faktisk. Tror hjernen var litt rar etter ni-lesing i to uker+ eksamen i dag. Men i morgen er en ny dag Bare kjipt at eksamen er på fredag... Men men vi får se hva jeg får til Er glad bare jeg står! Takk for lykketil'et! Og ting ordner seg nå iallefall, som sagt så vil fremtiden vise hva livet har i vente Det vet jeg jo strengt tatt ikke før jeg dør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 18. mai 2005 #535 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei klumpen! Har ikke fått snakket med deg skikkelig etter du kom tilbake! *savne kaninen* Vi kommer hjem på søndag, finne på noe på mandag?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 19. mai 2005 #536 Del Skrevet 19. mai 2005 Hallooooooo senglen miiiiiiiin!!! Jo det vil jeg mer enn gjerne, men det spørs litt på lese-panikken min, så I'll get back to you on that Håper at jeg kan ta en liten pause iallefall...Men det er den der "denne må jeg ha A på"-eksamenen min jeg leser til da, så det er litt skummelt. Skal lese nå, er skikkelig trøtt. Tror hjernen min var skikkelig sliten... Og jeg er så utrolig lei av å drømme om seilbåter hele tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 19. mai 2005 #537 Del Skrevet 19. mai 2005 Spark meg bak og hiv meg inn i pensumbøkene, NÅ!!! Nei huff jeg tror jeg har fått en skikkelig reaksjon etter eksamen i går altså, hjernen er bare helt...tullete. Skal ha dolmiodag i dag, gleder meeeeeg. hvilken dag er DIIIN dolMIOOOdaAAaaaAAg?!!? Juhu... Og så har jeg vært på nettet og lest om hagehøns, så jeg koser meg med å planlegge hvilke høner jeg skal ha i hagen når jeg blir voksen og har barn og hus og alt sånn. skal ha hagedam også...og kaniner....og hund. og katt. nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. mai 2005 #538 Del Skrevet 19. mai 2005 Bra du fant ut av det med kjæresten. Så mange dyr du tenker på da. :o Ørkenrotte, fisker, høns...Skal du lage dyrehage hjemme hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 19. mai 2005 #539 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg HAR dyrehage hehe neida.. Eller hvis jeg kunne velge, og hadde penger, hadde jeg nok hatt det Men jeg har jo hund og fisker allerede da....og katt hjemme hos mamma og pappa i sandnes ja det er godt at ting har roet seg, mht kjæresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 19. mai 2005 #540 Del Skrevet 19. mai 2005 ifølge Freud har jeg ikke kommet meg helt bra ut av den orale fasen, tydeligvis. Fordi jeg snakker så mye Haha morsom mann, han der Freud... Men det kan jo stemme litt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg