Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Halloooo!!

Det regnet vårruller i Bergen i natt!! :hår:

Jeg har gangsperr i magen og smilemusklene, er trøtt som en strømpe men får likevel ikke sove, og det første sambo sa da vi kom ut av hotellet i dag tidlig var: "Vi må finne en minibar så vi kan ta ut penger til bussen."

:hoho:

Og så har jeg lyst å treffe et ekte ukebladbud, eller oblabo som det visst heter på grønnlansk! :legrine:

Masse glad i deg, hadde det helt topp i går :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som månedesn bruker. :blomst:

Jeg tror ikke du skal være bekymret over sure jenter som murrer over M. Dere har jo vært sammen ganske lenge nå, og jeg tviler på at så mange jenter går og tenker på han enda, hehe. Er mange gutter i Bergen. M er diiiiiiiin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Gratulerer som månedesn bruker. :blomst:

Jeg tror ikke du skal være bekymret over sure jenter som murrer over M. Dere har jo vært sammen ganske lenge nå, og jeg tviler på at så mange jenter går og tenker på han enda, hehe. Er mange gutter i Bergen. M er diiiiiiiin.  :)

nei redd dem er jeg ikke :ler:

synes bare de er søte som er så sure så lenge etterpå!! :kose:

Jenter er rare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei redd dem er jeg ikke :ler:

synes bare de er søte som er så sure så lenge etterpå!! :kose:

Jenter er rare...

Har alle de jentene vært interessert i han? Oi. :ler:

:blomst:

Endret av Bianca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Har alle de jentene vært interessert i han? Oi.  :ler:

:blomst:

ja de som jeg traff på festen har vært det!!

Sånn er det når vi har felles venner vet du... Men redd dem, niks og nei. Bare så synd de har "bestemt seg" for å være vanskelige, for de var kjempekos å prate med før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hallå!

Vi var innom jobben din i dag, vi var in the hooood, skjønner du, men du hadde visst akkurat gått da vi kom :sur:

Tenkte bare å gi deg en klem, liksom. På en måte. Kan du si...:sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Vet dere hva?

Nå sa det bare stopp.

Jeg kjente det midt i innlegget mitt til Snasen C på Personlige Meldinger... "hvorfor gidder jeg? Hvorfor er jeg egentlig her?".

Jeg har kjent på følelsen en stund. Det er begrenset hvor lenge det er gøy å "gå mot strømmen" og "stikke hodet frem" og "tåle steken". Jeg har levd et turboliv, og hatt mye gøy, mye røre, mye trist, mye spennende. Fått mye ros, og fått mye ris.

Men nå, med herlig samboer som jeg faktisk VIL være med ( :ler: ), en fantatisk hund som er tro det eller ei halvveis til å bli en dugenes jaktbikkje, to supre puser som skal ha kos til alle døgnets tider, med en jobb som butikksjef i selve drømmeyrket...så slår det meg... Hvilken plass har KG for meg nå?

Før kom KG høyt opp.

Men ikke nå lengre....

Jeg vil benytte sjansen til å takke alle trofaste lesere for støtten i harde stunder, og alle råd og vink som har varmet og hjulpet. I tunge tider var dere faktisk vennene mine!

Men Kaninen er en annen nå enn hun var for 2 år siden, og jeg har ikke mer å bidra med. Jeg fikk fortalt om siste rest av ungdomsårene mine her inne, og har hatt utrolig mye moro med å dele alle rare opplevelser med dere! Tenk, mitt første seriøse forhold, min største forelskelse og største kjærlighetssorg, og så min største kjærlighet! Alt sammen, her inne, på kun to år!

Ikke rart jeg er litt sliten av KG, folkens ;)

Takker så mye for trofast følge, men nå takker jeg altså også for meg.

Det kan hende jeg stikker innom med et lite innlegg på PM om ringen kom og slike ting.. Hvem vet, kanskje jeg registrerer meg som ny bruker en gang i fremtiden, da i en annen epoke i livet enn den jeg har vært i? Haha, tenk om jeg plutselig blir en ivrig poster i "familie og barn" !! :ler:

Men akkurat nå, så sa det altså stopp.

Takk for meg alle sammen :kose:

PS: Jeg går ut i god gammel stil!!!!! Kaninhopp!! :hoppe: :hoppe:

Ha det bra folkens, dere er supre!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...