Sniglå Skrevet 22. november 2006 #3741 Del Skrevet 22. november 2006 GRATTIIIIIIS!!! Ble det den du viste meg?! GULL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. november 2006 #3742 Del Skrevet 22. november 2006 GRATTIIIIIIS!!! Ble det den du viste meg?! GULL! ← ja!!!!!!!!!!!! dehar regulert inn et byggefelt rett ved skolen, og den veiende driver og graver på skal bli motorvei, så hallo på do vi har gjort et kupp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. november 2006 #3743 Del Skrevet 22. november 2006 med kaninen for alt det gode i livet hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 23. november 2006 #3744 Del Skrevet 23. november 2006 Så fint intervju med deg i Magasinet. Artig å lese også så søt du er på bildet. Syns du fikk frem mange bra ting i intervjuet. Og grattis med tomtekjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 23. november 2006 #3745 Del Skrevet 23. november 2006 Så fint intervju med deg i Magasinet. Artig å lese også så søt du er på bildet. Syns du fikk frem mange bra ting i intervjuet. Og grattis med tomtekjøp! ← takk skal du ha :bukke: har blitt litt mer voksen etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 23. november 2006 #3746 Del Skrevet 23. november 2006 Eg måtte inn å snoke litt. Las interjuvet med deg . Bra! Gratulerer med tomtekjøp frå meg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. november 2006 #3747 Del Skrevet 23. november 2006 Gratulerer med fint intervju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 23. november 2006 #3748 Del Skrevet 23. november 2006 Grattis som månedens bruker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. november 2006 #3749 Del Skrevet 23. november 2006 Grattis som månedens bruker! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 23. november 2006 #3750 Del Skrevet 23. november 2006 Gratulerer som månedens bruker! Gøy å lese Står også herved fram som aktiv snikleser av dagboka di.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 23. november 2006 #3751 Del Skrevet 23. november 2006 Gratulerer som månedens bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 23. november 2006 #3752 Del Skrevet 23. november 2006 Så fint bilde av deg Ser du er en meget busy pike, kanskje vi sees på nyåret engang? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 23. november 2006 #3753 Del Skrevet 23. november 2006 ja 2007 blir nok et bra år! nå er det full rulle med juleforberedelser på jobb, som om ikke de vanlige arbeidsoppgavene var nok!! men det går unna, er kjempekjekt går alt fint med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 23. november 2006 #3754 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg sitter i stua, godt pakket inn i dyna med laptop på fanget. Surfer rundt og slapper av... Det knirker forsiktig i døra, og hodet til M kommer snikende ut: "Hei...du..? Kan jeg få se på hamsteret?" Jeg var streng med ham da hamsteret var nytt, for det hadde reist helt fra Sverige, kommet til butikken, og så flyttet hjem til oss. Og istedenfor å få ro fikk han en liten tur på badetgulvet med en nysgjerrig M som satt og så på for kos. Fy skam seg, M Så nå sto han altså her, med en forsiktig mine, og lurte på om han kunne få hilse på hamsteret... Jeg ble helt rørt, og lo forsiktig at ja, selvfølgelig kunne han det! "Er det noe jeg kan gi ham, noe han liker?" "Ja du kan gi ham litt tomat " svarte jeg og smilte koselig tilbake. "Åh tøft!" M går og henter seg litt tomat i kjøleskapet, men stopper brått på veien tilbake til soverommet og ser på meg med bekymret mine: "Hvordan kaller man på en sånn?" "Bare si "hallo!" du, det går nok bra " svarer jeg og kjenner kjærlighet og ømhet strømme på... For en herlig gutt!! Men så kommer sluttreplikken: "Men...på hvilket språk? Norsk?" spør M i det han er på vei ut døra igjen. "Eeeeeh haha ja! Hva språk tenkte du å snakke?! Engelsk?!" ler jeg som svar. "nei men..han er jo svensk...." :hoho: Han er så herliiiiiiiig!!!!!! Sånn er han hele tiden, kommer med gullkorn og forunderlige betraktninger på ting folk flest ikke tenker på to sekunder en gang!! :kysse: Han er så herlig... Natti folkens, jeg vil også se på hamsteret!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 24. november 2006 #3755 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Juhuuuu!! Du er kul du Så skjønn M var, hehe. Så forsiktig ! Endret 24. november 2006 av Tweek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 24. november 2006 #3756 Del Skrevet 24. november 2006 Mikke spiste klor i går. Han fant klor i pulverform og lå på senga og begynnte å spise på driten.... I dag skal jeg kjøpe større bur til å ha ham i når vi er på jobb, for ikke-bur funker IKKE!! Han åpner jo dører og herjer på, ødelegger ting og tang og leker med kattene, spiser maten deres og raver rundt... Tenk, i morgen har jeg friiiii!! Men ingen å være med... Kort varsel, så alle har planer. M skal jobbe, Sniglå skal lese til eksamen, alle andre skal på byen og det GIDDER jeg ikke rett og slett... Tror jeg skal leie film ha dynen i stua og koooooose meg med masse godteri og varm sjokolade heller Nå må jeg rusle med Mikke, han må få strukket beina før jeg må på jobb. Lang vakt i dag, er litt sliten... Blæh! Menmen. Etter helgen går det nok bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 24. november 2006 #3757 Del Skrevet 24. november 2006 ...oooooooooooooog da bor det en kaniiiiiiiiin på nattbordeeeet........... Det ble slosskamp blant kaninene i dag, og sjefen sjøl måtte tre inn og ordne opp Men det var for sent for en av kaninene, den som M døpte "Dole" for et par uker siden.. Broren til Dole, Ole, spiste av et stort stykke skinn med kjøtt så sener og bein viste Dole hentes på mandag, men det er helg, og han trenger tilsyn. Så nå sitter Dole i et reisebur på nattbordet. Hamsteret "Gummitarzan" har blitt skiftet på og koser seg i hjulet sitt, Mikke spiser lykkelig på en stor porsjon vom, og pusene går rundt og syter for at de ikke får noenting Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 25. november 2006 #3758 Del Skrevet 25. november 2006 ......trodde dere virkelig at Kaninen ikke skulle ut på den eneste frihelgen sin før 2007......? Måtte le da jeg skulle finne bilde til artikkelen, for alle bildene mine er fra fest!!!!! :hår: Nå sitter jeg altså her, ny"solet" og nyshoppa, penger på konto og humør til tusen, yess dette blir bra! Fant en sånn semi-billig topp og hoppet inn på Glitter og slang omtrent greia i trynet på hun som jobbet der "denne!" sa jeg og lo Hun lyste opp og dro meg med gjennom butikken, vi dillet og dallet og fant noen halvspeisa smykker som var litt nytt for meg, men hallo på do, jeg skal jo slå ut håret og se knocking ut i kveld Hun ble helt giret, var nesten så hun ville bli med ut Jeg vil ikke se kjedelig ut nemlig, for festen var sånn spontaninviteringsgreie, og mens gutta jeg møtte heiv seg rundt halsen på meg, kjempehappy for å se meg igjen etter laaaang tid, sto de to jentene som en gang ville ha M for seg selv og småmurret i bakgrunnen... var da fælt til surmuling på jentene i denne byen her da!! gode gamle iPod er på plass, skal løpe en tur med Mikke, så skal jeg begynne på the beautyfing-process. Hvilket kan ta litt tid i dag, tatt i betraktning at jeg har lagt på meg, fikk et par tre kviser og håret har hengt der på hodet og dinglet siden jeg var hos frisøren for...et halvt år siden? :klø: Uansett. PARTY!!!!!!!!!! "hun har roet ned bylivet, og i sentrum står samboeren og dyrene".... M skal bli med da, hehe, hvis han vil har kjøpt øl til ham!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. november 2006 #3759 Del Skrevet 25. november 2006 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 25. november 2006 #3760 Del Skrevet 25. november 2006 sminke, topp og smykker funker SUPERT Nå må jeg bare dusje, og få tørka buksen jeg skal gå med i trommelen noen runder. den var selvsagt skitten og suser rundt og rundt i vaskemaskinen akkurat nuh og blir ren og pen slik at Moi kan bruke den. Jepp. Kontroll da? Jaaaa jeg tror da det ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg