Gjest Ninakanin Skrevet 16. november 2006 #3721 Del Skrevet 16. november 2006 Grattis med 1-års dagen i dag. Blir spennende å se om det blir noe bling-bling på deg i dag. Jeg husker så godt at vi pm'et litt ang ditt forhold til M. Jeg husker hvordan han alltid fulgte så godt med deg når dere var ute, hvem du snakket og flørtet med og var rimelig engasjert. Jeg stilte spørsmålstegn ved om ikke M kanskje var litt mere enn bare en god venn og jammen meg hadde jeg rett. Leste over her at noen syns dagboken din var blitt litt kjedelig, ikke fullt så mye drama lenger. Det er nok kanskje sant at det har blitt litt roligere her inne, men jeg liker fremdeles dagboken din godt og måten du skriver på. Lykke til i dag. ← hehe ja men det var da rette ræven som feis da... Snasen har jo alltid vært utrolig "ærlig og rett frem" på hvor ustabil jeg har virket, at jeg burde søke hjelp, at ingen normale kvinnfolk driver på sånn jeg har gjort osv. Så tar jeg henne på ordet og fikser det hos proffe, og så er jeg plutselig KJEDELIG!? Snakker om å skyte seg selv i foten altså... Så jeg tror det var siste gangen jeg tok NOE som helst fra henne seriøst. Jeg gjorde det en liten stund, for hun skrev noen gode innlegg og virket litt ryddig, men å komme med den kommentaren når jeg har fått orden på livet mitt var bare helt... Men ja, jeg husker når du Havfrua sendte meg PM og var tidlig ute med gode antenner og merket at det var noe på gang mellom meg og M... Hehe koselig å tenke på Han har gått nå, skulle ut og kjøpe ting og tang sa han... hihiii... Jeg har sånn skikkelig kose-morgen i dag, med håret til alle kanter og hel pysj og tøfler, med stearinlys rundt forbi og nå skal jeg lage meg litt frokost. M syntes jeg var så søt så han ville kjøpe et Donald-blad til meg Årh vi har det så koseliiiiiiiiiiiiii!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. november 2006 #3722 Del Skrevet 16. november 2006 *spor i leverposteien* Gratulerar med 1 årsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. november 2006 #3723 Del Skrevet 16. november 2006 Gratulerer med ettårsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. november 2006 #3724 Del Skrevet 16. november 2006 nå drikker vi champagne og er snart klare til å dra, venter på M mens han steller seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. november 2006 #3725 Del Skrevet 16. november 2006 Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. november 2006 #3726 Del Skrevet 16. november 2006 Gratulerer med 1-års dagen! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. november 2006 #3727 Del Skrevet 16. november 2006 Gratulerer med 1 års dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. november 2006 #3728 Del Skrevet 17. november 2006 ingen ring, fridde omtrent, men ingen ring, blakk og kjærlig, full og glad, esleker meg, namna, fulle np, digg, han er på bade og jeg er briser og alt er fintfint og jeg koooooooooooose meg over llivet iggttt!!! dette er bare, m er bare bes, jegt dtikker melk for å ikke våre dårg igmorgen, vil ikke det, gor fa blir det en dprlig dag po jobb, og det er ikke kjekt. nemlig. har halle det fint? jeg traff S. og F. F sto og følte. flørtet- og så var yndlingsbartenderern min der, og gamlesjefen på gamleutestedet. og R!!!! alt på en gang. stakars M dårlig kveld sånn set.t . jeg ringskuffet og full av beiledre som ikke har srgtt meg på en stundt. dårlig misk. ikke bra. dro hjem med ei berte, vet ikke helt hva humør M er i, han kom hjem np. men...oj huffda. men middagen var nudelig, rype og greeiier*!!! namnam. dere jeg skriver jo ikke helt rent, jca med at jeg egger mg? grore det er lurt at jeg legger meg til p sive. litt mer melk nå så er alt fintfintg...natti!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2006 #3729 Del Skrevet 17. november 2006 Jøss, er som å lese i min egen dagbok når jeg er litt på en snurr det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2006 #3730 Del Skrevet 17. november 2006 Fantastisk!!!! Trist at det ikke ble noe frieri da Kanskje han synes det ble for opplagt å fri den dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. november 2006 #3731 Del Skrevet 17. november 2006 Uff da Håper formen er bra i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2006 #3732 Del Skrevet 17. november 2006 Håper ikke formen er aller verst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. november 2006 #3733 Del Skrevet 17. november 2006 Sjallabais folkens!! Jauda, melk funka, men litt uggen er jeg jo! M på sin side hadde plutselig mistet meg av syne og LØPT hjem, redd for meg og lei seg og trodde jeg hadde dratt uten ham. Så grisetryner han hundre meter hjemmefra, blir liggende i fosterstilling midt i veien til en fyr kom og hjalp ham, og nå ligger han i superbakfylla og har det jævlig med vrikket ankel og masse blåmerker Stakar gutt!!!! Meeeeen han kan jo sove, da , den skal han ha. Jeg sitter her med pizza og enda mer melk og prøver å rette et någen skeivt skrog Ha en finfin dag, jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 19. november 2006 #3734 Del Skrevet 19. november 2006 Kjedelig ja, haha Hvorfor skulle jeg orke å leve i drama mer enn jeg har gjort, hallo.. Som jeg har prøvd å si tidligere, jeg er jo bare ei helt vanlig jente Så om dagboka mi er kjedelig, så er det et sunnhetstegn. Ingen har godt av å leve med kaos hele tiden! Selv ikke Kaninen.. Når det gjelder hun venninna: Er en del nyanser og ting der som jeg ikke legger ut om, det blir for detaljert og for følsomt.. Ikke for meg nødvendigvis, men så var det dette personvernet her inne da Vel, med detaljene tatt i betraktning (og telefonene og sms'ene og timene med chatting på msn) så var det rett å sette foten ned. Men hun så selv sin egen skyld i dette, og ringte meg i gårkveld og la seg heeelt flat og var kjempelei seg Og da er ikke jeg vanskelig! Er ikke vits å holde på problemene av prinsipp. Hvis hun er storhjertet nok til å se sine egne ting i dette, så er jeg jammen ikke verre enn jeg skal klare å se mine egne Så det ordnet seg gitt! Så Snasen... Du var inne på et par gode poenger, men sånn i dette tilfellet her tok du litt feil ← Jeg hadde som nevnt så lite å gå på. Ville kun gi deg noen gode råd. Du kaller henne også "maserævv". Hvis hun hadde visst hva du kalte henne tviler jeg dog på at hun hadde lagt seg flat. Du er nå litt vulgær i språket ditt du da, så kanskje det bare er jeg som missforstår? Du og jeg lever nok i to forskjellige verdener tror jeg. Ha en fin søndag Kaninen. ; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 19. november 2006 #3735 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg hadde som nevnt så lite å gå på. Ville kun gi deg noen gode råd. Du kaller henne også "maserævv". Hvis hun hadde visst hva du kalte henne tviler jeg dog på at hun hadde lagt seg flat. Du er nå litt vulgær i språket ditt du da, så kanskje det bare er jeg som missforstår? Du og jeg lever nok i to forskjellige verdener tror jeg. Ha en fin søndag Kaninen. ; ← jada, greit nok det, men jeg ba ikke om råd, hehe Jeg brukte selvsagt ikke det ordet på henne når jeg pratet med henne, men hun forsto likevel at det var sånn hun ble oppfattet, og tok høyde for det når hun som sagt la seg flat. Bildet er heldigvis mer nyansert i virkeligheten enn på KG, så å gi råd utifra så lite info som du finner i denne dagboken her tror jeg at jeg ville spart meg for i fremtiden... Det blir liksom som å uttale seg om en eller annen konflikt lokalt i midtøsten som man EGENTLIG ikke kan mene noe om, selv om man ser litt på nyhetene! Ha en fin søndag du også !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 19. november 2006 #3736 Del Skrevet 19. november 2006 jada, greit nok det, men jeg ba ikke om råd, hehe Jeg brukte selvsagt ikke det ordet på henne når jeg pratet med henne, men hun forsto likevel at det var sånn hun ble oppfattet, og tok høyde for det når hun som sagt la seg flat. Bildet er heldigvis mer nyansert i virkeligheten enn på KG, så å gi råd utifra så lite info som du finner i denne dagboken her tror jeg at jeg ville spart meg for i fremtiden... Det blir liksom som å uttale seg om en eller annen konflikt lokalt i midtøsten som man EGENTLIG ikke kan mene noe om, selv om man ser litt på nyhetene! Ha en fin søndag du også !! ← For det første så blir det skrevet side opp og side ned om midtøstproblematikken. De aller fleste som skriver bor ikke der, men de har lov til å mene og oppfatte ting allikevel. Så da er det oppklart (merkelig sammenligning i grunn). Når det gjelder deg og ang. det om du ba om råd... Nei, det gjorde du ikke, men du ventilerte her i dagboken, og siden det er lov til å skrive/kommentere her så valgte jeg å gjøre det. Kan ikke se problemet egentlig? Men jada, er nok mer nyansert som du selv sier. Jeg reagerte bare på "maserævv" og "glad i deg" til noen som det virket som du ikke var så veldig glad i. For som du selv sier... hun er en maseræv, men igjen... fint du har gitt uttrykk ovenfor henne at du syns hun er en maseræv da. Da vet jo hun hvordan hun skal forholde seg til deg også. Det var det. Igjen... takk for en fin søndag. Puss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. november 2006 #3737 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg synes ikke du skal være for skuffet, frieriet kommer nok når han er klar for det. Jeg var også litt ringskuffet på vår ettårsdag, det jeg fikk av han da var en tur til Stockholm en måned senere, og der fridde han! Det er i dag ett år siden, så vi har akkuat vært ute på fin restaurant og feiret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #3738 Del Skrevet 21. november 2006 Hei på deg, NinaK legger igjen et lite kosemose-vink i boken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 21. november 2006 #3739 Del Skrevet 21. november 2006 Her tok det nesten 6 år fra vi ble sammen til det store spørsmålet kom, så må innrømme jeg kjenner til følelsen av å være "ringskuffet". Men tro meg, det er verdt å vente på! Nyt det dere har, så kommer frieriet etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 21. november 2006 #3740 Del Skrevet 21. november 2006 Hei! Travle tider, gitt, men det er jo ikke nytt lengre nå Kom hjem fra jobben med to store bæreposer med mat og digg, skulle overaske M siden vi KJØPTE TOMT I DAAAAAG!!! Vel, jeg velter inn i gangen med posene mine og finner en tom leilighet, kun to forvirra katter der inne. På bordet ligger en lapp: "Jeg går tur med Mikke!" Fett nok, så slapp jeg det liksom, setter varene i kjøleskapet og går inn på badet. Kaster et blikk på mikke sin seng i det jeg svinger inn dodøra, og ser.. ..masse hvitt pulver og et istykkertygget pilleglass!!!!!! Etiketten var borte, det var null spor etter innhold noe sted, det var umuuulig å si hva han hadde fått tak i Jeg kan jo ikke ringe ut på mobilen for den funker ikke, så jeg ble gående her hjemme i panikk og vente og vente og vente... Ingen på MSN som kunne ringe ham for meg heller, for det var ingen som svarte Omsider hører jeg begge komme inn døra, jeg holdt jo på å daue av bekymring!!!! "Hva slags piller er det Mikke har spist?!?!?!!!" M ser på meg med et forundret blikk. " E-vitaminer, vel!" :hoho: Så villhunden er nå full-lada til tuuuusen Jaujau. Man opplever mye rart når man har dyr... Forresten: Tomta er helt himmelsk, vi har gjort et kupp, den var driiiitbillig og det satses i området! Når huset er planlagt ferdig skal det tilogmed være en ny motorvei bort til jobben, så jeg har mye kortere til jobb da enn nå! Bra planlegging Natti!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg