Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Nå må jeg hoppe i dusjen, og så skal vi hente mamma på flyplassen!! :hoppe:

Hun kommer fra søsteren min i england i dag, og skal sove en natt på hotell her i byen før hun drar hjem i morgen. Så jeg skal sove på hotell med henne og spise koselig frokost i morgen før det er en ny gøy dag på jobb :hoppe:

Og det har betalt seg å holde den koselige linjen med hun i nabobutikken, for heyheyhey, nå kan vi snakke normalt igjen! Ennå litt anstrengt, men hun tør opp ;)

Hah, jeg er flink med folk jeg, for tenk... :Nikke:

Men det er ei jeg må "flinke meg med". En av jentene på jobb har en litt dårlig holdning, fordi hun har jobbet der lenge eller fordi hun generelt bare ER sånn.. Men i dag er jeg sint på henne, for hun roter til vaktlistene og lager krøll, så JEG må rydde opp. Og hvordan blir det?

Yess, jeg må sansynligvis jobbe for henne på lørdag.

Jippi. :ironi:

Men nå må jeg dusje!! :vinke: (vinker fremdeles uten ring på fingeren :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ehm....trøtt :ler:

Savner dere!

Alt vel?

Natti! :vinke:

Forresten, hva gjør man med venner som ikke forstår at man ikke har tid til noenting, og som får alt til å virke som maaaaas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm....trøtt :ler:

Savner dere!

Alt vel?

Natti! :vinke:

Forresten, hva gjør man med venner som ikke forstår at man ikke har tid til noenting, og som får alt til å virke som maaaaas?

Hvis det er Sniglå får du bare slå henne litt :ler:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

:ler:

Nei det er absolutt IKKE henne, det er faktisk omtrent kun henne jeg vil være med når jeg først har fri... Eller orker noe.

Nei det er ei som jeg likte veldig godt å være sammen med før, men nå kjennes det på mange måter helt feil... Hun blir for mye diva og drama og for mye rett og slett... Og det at jeg ikke har tid til å møtes gjør at hun på et eller annet ekkelt vis klarer å få meg til å ha dårlig samvittighet og tenker og gruer meg, når det egentlig skulle vært en helt ok ting å møttes senere...

Men hun er liksom over meg hele tiden, er nesten redd for å møte på henne på vei til kino med M, for jeg tenker "åh herregud jeg sa jo at jeg ikke har tid!! hun vil bli dritsur om hun ser meg her nå!!"

Og da blir jeg litt sånn...hva var egentlig vitsen med at vi to var venner? :klø:

Sånn ellers er det ikke så mye nytt, for at jeg er trøtt er iallefall ikke en nyhet :ler:

Sitter i stua nå, har eeeendelig hatt en morgen hvor jeg har fått sovet ut skikkelig! Var liksom på minus i søvn og hvile mange mange dager bakover i tid, så jeg sovnet i det jeg la hodet på puta i går..

Kjenner at stresset tar på meg og M, for vi småkrangler litt om ingenting for tiden. Jeg må bli flinkere til å spise ofte nok, for uten mat blir jeg helt ufordragelig... :(

Er litt stress med alle utgiftene og purringene som henger over oss fra før av, ting som ikke betales som skulle vært betalt for lenge siden.. Gleder meg til lønna til M kommer, daaaa får vi hodet litt over vannet! Vi har egentlig nok med begges lønn nå, men det er så mye som henger i bakover i tid! Og vi dreit oss totaaalt ut i Thailand hva budsjett angår :ler:

Jaja, vi får snakkes, må gå tur med Mikke'n Min!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Kjenner at stresset tar på meg og M, for vi småkrangler litt om ingenting for tiden.

...oooooooooog så hadde vi noen timer med herlig :humpe: så er aaaaaaaalt like fint :ler:

Er ikke tull engang, var helt nammenam, årh den gutten er så DIGG!!! :hoppe:

Og så har vi fått nytt hamster. M ble så lei seg når den andre døde, men den var jo syk. Var jo derfor jeg tok den med hjem... Men denne nye er frisk som en fisk, heter GummiTarzan og bor ved siden av sengen vår, og er kjempesøt!! :kose:

M plukket ut det fineste huset til ham :ler:

Nei nå må jeg spise noe frokost her, det nye forsettet mitt om å bli flinkere å spise må overholdes!! :fy_fy:

Ha en fin dag folkens!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Digg :)

Koselig med frokost når man har stearinlys på... :sjenert:

Og pusene er søte i dag, de hopper alle veier.. Koser meg med en kopp te nå, fytti så herlig det er når man ikke skal tidlig på jobb!

Men...jeg er litt spent på den der diamantkatalogen... Hmmm..... Tenk om jeg er forlovet før jul!! :smilbla::smilbla::smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Fyttikatta og grisen og alt.

Var kaos på jobben i dag, salg og i det hele tatt!!

Men fytti så jeg elsker Sniglå..

Jeg kjenner timene og stresset tar på, og sukker tungt og stryker og klemmer litt i nakken, ser ut på kaoset, og sender tankene lengtende avgårde til litt sjokolade og cola for å holde trøkket oppe...

Snur meg...

Og det står Sniglå med:

Cola og sjokoladeeeeee!!!!!!!!! :hoppe::kline::hjerter_rundt:

Hun er bare BEST!!

DET er venninne det.. Det er jo ikke akkurat som om jeg ser hun npe mer enn hun andre liksom. Hvor vanskelig kan det være? Kom innom jobben da, sier jeg. Hun har ikke vært innom EN gang, jeg har stått der nå nesten hver dag i to mnd! Og så klager hun på meg!?

Nei fytti, hadde alle vært som Sniglå...

Tror jeg skal ta bussen ut til henne på utstilling i morgen, så får jeg både katter og sniglå, wohooo!! :hoppe:

Må bare sitte på KG litt og vente til adrenalinet er ute av kroppen før jeg legger meg, herregud for et trøkk i dag... Og sjefen var strålende fornøyd! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

fy søren så rart...

har lest mesteparten av innleggene fra ett år siden. Alle de rare tankene og følelsene om meg og M...

Så herlig å ha det sånn i dagbokform :) Hadde jeg ant da det jeg vet nå... Vi var ment for hverandre :) Fytti så deilig følelse..

Jeg elsker ham virkelig.

Han er så utrolig riktig for meg, helt vanvittig... Savner ham, han er på hytta med faren sin for å fikse noe kjøkkengreier :grine:

Men han kommer og henter meg i morgen, da skal jeg være med :) Men jeg vil innom Sniglå og se på kattene også.. Rekker nok det :)

Var koselig da hun var innom i dag, hun hadde med samboeren og pappen sin. Jeg var jo så mye med Sniglå da jeg var liten , så jeg er utrolig glad i hennes foreldre også liksom.. Så da pappaen hennes kom innom var det nesten litt som om min pappa kom inn for å se hvor jeg jobbet! :ler:

"Ja skal si du er i ditt rette element her!" sa han og smilte lunt.

Hihi jaaaaaaaaaaah :hoppe:

Hm.

Jeg er lykkelig gitt. Herlig følelse! :hoppe:

Men jeg savner litt dere gamle gode her inne i dagboka... er en del som har slettet seg... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg savner litt dere gamle gode her inne i dagboka... er en del som har slettet seg...  :tristbla:

Men noen av oss er her enda ;)

Selv om enkelte er litt dårlig med de sporene i leverposteien :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Men noen av oss er her enda ;)

Selv om enkelte er litt dårlig med de sporene i leverposteien  :sjenert:

:kose:

Du var her ennå ja!

Så kos :)

Synd med Cata og Lompa og...ja jeg føler "alle" har slettet seg.

Menmen, de er vel gjerne her som gjester likevel :)

Gudd mornings alle sammen iallefall!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin
Jammen.....jeg har ikke flyttet meg en millimeter, jeg. (Og flere Cata'er er det neppe her...  :overrasket: )

så rart, for du så slettet ut i gamle innlegg! mystisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...