Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

min hamster døde i går :grine:

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååårh hvorfor er det sånn at når ting går bra med meg så måååååååååå det skje noe negativt i motvekt!??????????????????????????????!!!!!!!! :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

(Sniglå: Du vet jo enda et eksempel på det, syke syke syke liv.... :sinna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg aldri sett/hørt før, og jeg synes det ser helt forferdelig ut :overrasket:

Og ettersom det står i bokmålsordboka at det er hankjønn, så antar jeg at det er riktig :)

Men folk skriver mye rart ;)

Endret av Tuddelidu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men prøv å bøye det da:

Et hamster, hamsteret,

En hamster, hamsteren

Eh... Det siste blir jo helt feil i mine ører.... :klø:

Jeg synes det første høres helt feil ut.

Trist med hamsteren din da Ninakanin. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Sitter i sofaen og venter på pappa.

han kjører oppover nå, skal hente meg, og så drar vi sammen inn for å hilse på farmor.. Hun er våken, og var relativt klar, om noe desorientert og forvirret.

gruer meg...

men hun trenger meg og pappa nå, og jeg trenger å være der for henne.

Men jeg liker ikke død og alderdom, jeg pleier som regler å trekke meg unna slike ting. Så å se farmor visne vekk nå...og kanskje ikke være helt seg selv.. det er ikke sånn jeg pleier å takle så veldig bra, faktisk.

så jeg er glad mikke skal være med i bilen.

Ingen er som mikke når man er deppings...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Fyttikatta.

Det er helt sant. Den lå i baksetet. Jeg latet som ingenting, og da M kom og satte seg i bilen, slang han jakken sin over, og da jeg kastet et blikk da vi kom hjem igjen, så var katalogen borte.....

hihiiiiiii.... :sjenert:

Farmor er forresten skikkelig pigg! Kan hende hun har en svulst eller noe ekkelt drit som trykker på noe som utløser anfallene, men det prøver de å finne ut av.. Men sånn ellers var hun seg selv, og kjempeglad for alle som kom på besøk :)

Glad i farmor, jeg :kose:

Men ring, da, dere.... Iiiiiiiiiih!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Heia vennen! Så godt å høre at det går bra med Farmor!! :-D

Og du, hva var den filen du prøvde å sende meg, jeg var awaaaay på msn....

*nysgjerrig*

Og : :hjerter_rundt::hoppe::hjerter::danse: :enig_anim: :hjerter::bryllup::sjarmor: for brosjyren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, og her skjer det mye rart! Så fint å høre at du trives i jobben din :) Trist med hamsteren, det er ikke kult å miste en liten venn :( Håper også at det går bedre med farmoren din etterhvert! Ha en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Vi har vært sammen ett år 16 november!!!

:hoppe:

Han er så god og kjærlig og ser så glad ut for tiden, jeg ser jo for meg ting og tang da hehe...

Diamant. Kuult.

Ja forresten folkens!! Dette krever eget innlegg....

*trommevirvel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

VI FIKK RESERVERT TOMTA VÅR I DAG!!!!!!!!!! :hoppe: :hoppe:

Vi skal bare vente på tinglysningspapirer fra kommunen, da er skjøtene klare, og vi kan ordne ferdig lånet i banken som vi har fått innvilget for lenge siden da vi begynnte å lete etter huuuuuuuus!!! :hoppe:

Pratet med grunneier i dag, og han holder den av til oss, til den prisen han har satt!! Ikke noen budrunder, ikke noe tull, det var rett og slett førstemann til mølla, og vi vant!! :hoppe:

Åååååh det er så koselig deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JEG EIER SNART FURUTRÆR!!!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...