Gjest Ninakanin Skrevet 4. november 2006 #3661 Del Skrevet 4. november 2006 min hamster døde i går Ååååååååååååååååååååååååååååååååååårh hvorfor er det sånn at når ting går bra med meg så måååååååååå det skje noe negativt i motvekt!??????????????????????????????!!!!!!!! (Sniglå: Du vet jo enda et eksempel på det, syke syke syke liv.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 4. november 2006 #3662 Del Skrevet 4. november 2006 (vet det heter "mitt hamster", men igjen, jeg snakker ninakaninsk, et kosespråk, så ikke kom med norsk-pekefingeren takk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2006 #3663 Del Skrevet 4. november 2006 Uff da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 4. november 2006 #3664 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) "Hamster" er hankjønn, altså "min hamster" Endret 4. november 2006 av Tuddelidu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 4. november 2006 #3665 Del Skrevet 4. november 2006 jeg leser da stadig vekk "ETT hamster" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 4. november 2006 #3666 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Det har jeg aldri sett/hørt før, og jeg synes det ser helt forferdelig ut Og ettersom det står i bokmålsordboka at det er hankjønn, så antar jeg at det er riktig Men folk skriver mye rart Endret 4. november 2006 av Tuddelidu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2006 #3667 Del Skrevet 4. november 2006 Men prøv å bøye det da: Et hamster, hamsteret, En hamster, hamsteren Eh... Det siste blir jo helt feil i mine ører.... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #3668 Del Skrevet 4. november 2006 Men prøv å bøye det da: Et hamster, hamsteret, En hamster, hamsteren Eh... Det siste blir jo helt feil i mine ører.... :klø: ← Jeg synes det første høres helt feil ut. Trist med hamsteren din da Ninakanin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #3669 Del Skrevet 4. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. november 2006 #3670 Del Skrevet 4. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 4. november 2006 #3671 Del Skrevet 4. november 2006 Sitter i sofaen og venter på pappa. han kjører oppover nå, skal hente meg, og så drar vi sammen inn for å hilse på farmor.. Hun er våken, og var relativt klar, om noe desorientert og forvirret. gruer meg... men hun trenger meg og pappa nå, og jeg trenger å være der for henne. Men jeg liker ikke død og alderdom, jeg pleier som regler å trekke meg unna slike ting. Så å se farmor visne vekk nå...og kanskje ikke være helt seg selv.. det er ikke sånn jeg pleier å takle så veldig bra, faktisk. så jeg er glad mikke skal være med i bilen. Ingen er som mikke når man er deppings... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 5. november 2006 #3672 Del Skrevet 5. november 2006 JEG FANT EN KATALOG OM DIAMANTRINGER I BAKSETET I BILEN I DAG!!!!! :hoppe: :hår: :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 5. november 2006 #3673 Del Skrevet 5. november 2006 Fyttikatta. Det er helt sant. Den lå i baksetet. Jeg latet som ingenting, og da M kom og satte seg i bilen, slang han jakken sin over, og da jeg kastet et blikk da vi kom hjem igjen, så var katalogen borte..... hihiiiiiii.... Farmor er forresten skikkelig pigg! Kan hende hun har en svulst eller noe ekkelt drit som trykker på noe som utløser anfallene, men det prøver de å finne ut av.. Men sånn ellers var hun seg selv, og kjempeglad for alle som kom på besøk Glad i farmor, jeg Men ring, da, dere.... Iiiiiiiiiih!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. november 2006 #3674 Del Skrevet 5. november 2006 Ohhh ohhh ohhh! Ring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. november 2006 #3675 Del Skrevet 5. november 2006 IIIIIIK! Snart MÅ det jo bare skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #3676 Del Skrevet 5. november 2006 Å fytti!!! når er ettårsdagen?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 6. november 2006 #3677 Del Skrevet 6. november 2006 Heia vennen! Så godt å høre at det går bra med Farmor!! :-D Og du, hva var den filen du prøvde å sende meg, jeg var awaaaay på msn.... *nysgjerrig* Og : :enig_anim: for brosjyren!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 6. november 2006 #3678 Del Skrevet 6. november 2006 Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, og her skjer det mye rart! Så fint å høre at du trives i jobben din Trist med hamsteren, det er ikke kult å miste en liten venn Håper også at det går bedre med farmoren din etterhvert! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 6. november 2006 #3679 Del Skrevet 6. november 2006 Vi har vært sammen ett år 16 november!!! Han er så god og kjærlig og ser så glad ut for tiden, jeg ser jo for meg ting og tang da hehe... Diamant. Kuult. Ja forresten folkens!! Dette krever eget innlegg.... *trommevirvel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 6. november 2006 #3680 Del Skrevet 6. november 2006 VI FIKK RESERVERT TOMTA VÅR I DAG!!!!!!!!!! :hoppe: Vi skal bare vente på tinglysningspapirer fra kommunen, da er skjøtene klare, og vi kan ordne ferdig lånet i banken som vi har fått innvilget for lenge siden da vi begynnte å lete etter huuuuuuuus!!! Pratet med grunneier i dag, og han holder den av til oss, til den prisen han har satt!! Ikke noen budrunder, ikke noe tull, det var rett og slett førstemann til mølla, og vi vant!! Åååååh det er så koselig deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG EIER SNART FURUTRÆR!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg