Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Drakk dere ikke såååå mye? Jeg drakk litt mye, koste meg og endte opp på Venue.

Der var vi også :danse:

Haha teite S, han skulle jo liksom ikke snakke med meg mer. Kom inn der meg og Sniglå og samboeren satt... Det første han gjør er å gi meg en klem. Jeg ler og sier "skulle ikke du ikke snakke med meg mer..?". Nei altså han skulle bare holde seg borte fra intrigene..og når jeg luktet så godt så dreit han egentlig i det :ler:

Eeeeeeeeeeh javel!?

Den mannen er rar!!

Sniglå haha, jeg vet ikke hva hun har sett for seg, men: S er en helt vanlig fyr, en liten mann fra England liksom. Det er begrenset hvor "stunning" slike personer er... Men hallo, han er en kompis liksom, driter vel jeg i hvordan han ser ut! Men hehe Sniglå bare "eeeh Nina, er ikke han sånn...utrolig lysten på noe mer med deg liksom?" med en megetsigende tone i stemmen ;):ler:

Ellers var stedet som det pleier, svett og varmt og Francis og "gjengen" var i strålende humør som vanlig. Merket at Sniglå var giret på å komme seg ut litt, det var utrolig kjekt!!! Kjente at heeey hey, over tid så skal jeg nok få varmet henne opp nok til at noen søte små spontanfyller ikke er å forakte... :sjarmor:

Tror hun koste seg iallefall, for plutselig kom det fra henne med full kraft og bestemthet:

"nei neste helg smeller det!!!! Da skal vi UT! Og drikke MASSE!" :ler:

Jeg er jo ikke tung å be, begynnte jo å sprette rundt umiddelbart :ler: Bare av tanken på å gå ut neste helg liksom... :klaske:

Vel, gårsdagen ble en slags drakamp mellom meg og M. Han skulle være hos ei venninne, og jeg skulle i teorien ikke bry meg, men for hvert glass med alkohol jo mer paranoid ble jeg... til slutt gikk jeg rundt på nåler, og formelig freste om noen sa navnet til hun der angivelige venninna til M ... :sinna:

Stakar M, de var ikke særlig subtile de hintene der altså, "har du på deg snekkerbeltet og super-capsen og koser deg? Eller er hun ikke ei *sånn* venninne..?"

:hoho:

Etterhvert ble det mye for ham stakar, "Du e søt nina, men du må slappe av. Eg e hos venninner, eg feier ikje over de... "

Neivel.... :sjenert: Ikke såååå lett å vite vel...

:ler:

Men jeg sendte jo noen meldinger til F bare på pur... F?! :hoho:

Han kom for å møte meg, men da gikk vi. akkurat det hadde jeg litt sansen for, og haha, samboeren til Sniglå bare "hoho bra time'a, du er jammen dreven Nina!" :ler:

Så det ble noen meldinger fra ham etterhvert. Han pakker det jo ikke akkurat inn, han er jo veldig direkte på at han vil ha mer av fredagen. Greit nok, men...

Av en eller annen grunn så frister det ikke sånn lengre. Vil liksom heller...se film...med en eller annen..en sånn...en sånn der M-gutt, liksom... :sjenert:

Hvaaaaaaaaa!?! Jeg har looov å tenke på ham da!

Ja hahaha, det minner meg på:

"Du må denge på det da".

Francis, DJ'en og en av bartenderene kom jo selvsagt inn til meg da jeg begynnte på jobb syv i dag...

Herregud for en gjeng. Alt Francis sier, UANSETT hvor teit det er, måååååååååå han der Dj'en le av. Han er som en sånn sidekick-fyr fra en eller annen elendig degos-komedie, latteren hans er som.. En voksen mann som fniser, fniser så høyt og så sterkt at han må stå bøyd som en paraplyhank mens han holder seg på magen.

Av ALT Francis sier.

"Nina, du må jo...du må jo komme og være med meg en dag da, Nina.."

HIHIHIHIHIHIHIHIHIIIIIIIIHAHAHHAHIHIHIAHIHAIHIIIIIIIIII!!!!!!!=> fra sidelinjen.

"Åh Nina, se på den rompa di! Mmmmh, du er så god og vaaarm!"

HIHIHIHIHIHIHIHIHIIIIIIIIHAHAHHAHIHIHIAHIHAIHIIIIIIIIII!!!!!!!=> fra sidelinjen.

"Du Nina, vi fant ut du må ha sex med oss, alle tre! En fra Amerika, en fra Asia, og en fra Europa! Hvis vi late som du e fra australia, så blir det perfekt!!"

:overrasket:

HIHIHIHIHIHIHIHIHIIIIIIIIHAHAHHAHIHIHIAHIHAIHIIIIIIIIII!!!!!!!=> fra sidelinjen.....

:klaske:

De sto på ANDRE siden av GATEN, laaaangt vekke fra jobben min. Jeg står inne, BAK kassen. Og hva hører jeg i det fjerne?

"Ninaaaaaaaa, kom ut daaaa Ninaaaaaaaaa!! Ninaaaaaaaa!!! Ninaaaaaaaaaa!!!!"

Og midt i all ropingen: en sinnsyk mix av Dj'en sin utenomjordiske hysteriske fnisemannelatter, Francis sine latterbrøl type HOHO HOHO HA HA HAHA HOHO HAHAHAHAHA, krydret med bartenderen som bare ler sånn rullende latter som aldri aldri aldri aldri stopper....

Halloooooooooooo jeg prøver å konseeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skal tross alt snu pølser her liksom, hallo, det krever sin mann..eh, kvinne.

Men det skjedde en ting til i dag som ikke var så kuul:

En ung mann seig sammen og så ut som han sov utenfor megleren på andre siden av gaten. Et par av kundene komenterte det, og jeg så det selv. Det var litt ekkelt, så jeg ringte politiet og sa det lå en fyr der og sov. De hadde akkurat fått melding om det, men takket for jeg sa ifra.

så kommer det flere folk til, noen dørvakter fra hotellet begynner å legge ham i stabilt sideleie, han henger og slenger som ei lefse, ingenting de gjør funker. Mannen er helt livløs.

Det kommer en anbulanse, og så en stor politibil...

Men herregud så tragediekåte folk er. Har ikke hatt det så travelt hele dagen som akkurat da ambulansen var der. Solgte jo kaffi og boller til all slags idioter som sto utenfor, fint linet opp, skulle få med seg hva som skjedde. Ekle folk...

Det går vel bortimot tyve minutter, da jeg forstår hva som har skjedd.

Plutselig står jo faenmeg fyren der jo!! :overrasket:

En skulle tro han bare var dritafull, men da ville han ikke stått sånn og håndhilset og klemt på ambulansepersonellet, tatt seg til hodet på en sånn "oj det var nære på"-måte, snudd seg rundt og sett forvirret ut, men likevel stødig i kroppen... De har rett og slett satt ei adrenalinsprøyte i fyren rett utenfor jobben. Han tok overdose. Og seig sammen midt i fleisen min.

Tenk om ingen hadde ringt? Om ikke jeg heller ringte? Da hadde jeg stått der jeg, og sett på en mann som dør.

Utrolig ekkel opplevelse... Og gjorde at jeg fikk utrolig respekt for hvor bra jeg har det.

Altså, jeg har jo det generelt sett, men jeg fikk meg en ekstra oppvekker i dag, for å si det sånn.

Huff!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Glemte forresten å få med S som ringte klokken fire i natt og spurte om jeg var hos M, han var driiiitings.. Forklarte hvorfor han hadde reagert som han gjorde, og at han ikke mente det såååå strengt. Og at neste uke dro roomien til Oslo i to uker, så da måtte jeg komme og spise middag der.

Ja, for nå som jeg er med M så beviser jo det at heyhey, alle kompiser til RP, kom og kjøøøøp, billig Ninaaaaaa, kommmmme komme koooooom!!!

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dere også der! Husker jeg tenkte "Tenk om jeg møter Nina og Sniglå på byn i kveld!" Men så tenkte jeg at sannsynligheten for at dere befant dere på Venue var liten. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Var dere også der! Husker jeg tenkte "Tenk om jeg møter Nina og Sniglå på byn i kveld!" Men så tenkte jeg at sannsynligheten for at dere befant dere på Venue var liten. :ler:

Nei den er faktisk ganske stor den nemlig!!

Så nå vet du det til neste gang :)

Nå er ting rart her.

M inviterte med seg I ut på byen i helgen, for en kompis visstnok var interessert i henne... Men han meldte meg for å si det, og at jeg skulle slappe av. Ringte ham, og han var sånn "det er ingenting altså, det er bare på grunn av *** som liker henne!".

Mystisk..

Så på lørdag og søndag natt var jeg helt idiot. Jeg oppførte meg som om jeg var dama hans og jeg lurte på hvorfor i helvete han var sen hjem, liksom... :klaske:

Genial måte å skremme vekk mannfolk på.

Så jeg holdt kjeft med meldinger i hele går, og jeg hørte ingenting fra ham heller. Og var det ikke Heia Tufte i går..? :sur:

Vel, skrev en melding i dag om at jeg hadde kanskje glemt noen øredobber hos ham, avsluttet med "gøy på nerdeskolen?". Han kaller skolen sin det, nemlig.

Får melding nå om at han skulle sjekke når han kom hjem, han hadde vært på noen bedrifter, det var gøy, gledet seg til å begynne å jobbe igjen. snakkes.

!? Snakkes!?

Hva skjedde med "klem"?

Vel, jeg skrev tilbake at "hmm.. håper ikke du driver og blir rar nå..jeg vet jeg var teit i helgen. :) klart du gleder deg til å komme ut i jobb igjen, ikke lenge til heller nå!"

Ikke fått noe svar.

Så vi får se!

Hvis han trekker seg bort på grunn av dette, så får det bare være. Dette handler ikke om hva som skjer mellom meg og M, men at jeg skal fikse livet mitt på egenhånd. Så blir vi to ødelagt sååå tidlig, så driter jeg i det. kjipt, selvfølgelig, men jeg overlever det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin
Kle he he heheeeeeeeeeeem!!!!!

Genial klem!!! :ler:

Vet dere hva, nå skjer det så mye at det blir jo helt sprøtt dette her..

Ble invitert med ut på Vamp-konsert av en skuespiller hjemme fra Stavanger som for tiden jobber i Bergen. Haha jeg sa ja jeg, for dialogen var så kuul mellom oss, vi bare fjoller og tøyser hver gang kan kommer inn på jobben og handler. Vi møttes i går, og for en konsert!! kjempekjekt! og meg og han skuespilleren er jo dritfjollete.

Dere skulle sett meg når han sendte meg en fishermans friend, for så å si noe dritmorsomt, med det resultat at jeg hiver etter pusten:

Fishermans friend, bom fast, på tvers, midt i halsen.

:hår:

Haha det var i deeet stille partiet, bare vokalisten og en akustisk gitar, jeg satt jo der med tårer i øyene, helt kvalt, tenkte HELVETE!!!

Klarte på et vis å trykke ned driten med rå muskelkraft i halsregionen :ler: , kveler noen sinnsyke hosteanfall mens tårene triller, lener meg inntil fyren og hvisker/hveser: SABOTASJEEEEEEEE!!!!!!!

Han holdt på å daue av latter, vi satt og fnise som to småunger :ler:

Han kunne se jeg var dreven i gå på teater, sa han, for jeg taklet situasjonen dritbra, og skjulte hostene litt senere når musikken var litt mer bråkete :ler:

Etterpå kjøpte vi sjokolade og gikk opp på hotellrommet/leiligheten hans og så Seinfeldt og looo og loooo og pratet og fjollet!!! Haha han er så kuul!!

Så møtte jeg M og kompisen etterpå. Vi tok noen øl, og så dro vi hjem til ham.

Søte gutten... Jeg sa jeg frøys. Så spretter han ut av senga, henter to sinnsyke ullsokker og treeeer på beina mine mens jeg ler og ler og ler :ler: Vi skulle kose oss litt senere, og jeg tok dem av. Så får jeg sååå kjeft i dagtidlig, "herregud hvorfor tok du dem av!?"

:klø: :hoho:

Jeg håpet vi skulle få prate litt. På tirsdag hadde vi en rar situasjon nemlig...

Jeg gikk for å mtøe hele jobbegjengen på contra etter jobb, for det var flaire-konkurranse. Dritkuult! M strålte opp da jeg kom ,og enten satt jeg på hans fang eller han på mitt... Vi bare smilte og koste oss... Skulle nesten tro vi var kjærester liksom!

Men så:

Plutselig kommer F, baner seg vei mellom alle folkene, kommer og gir meg en klem, og sier det var kjekt å se meg der.. Han går igjen, og stiller seg sånn at han er midt i synsfeltet til meg og M.

Blikket til M.... De ble helt tomt. All flammen og gløden som nettopp hadde vært der, smilet, alt, borte. Det bare forsvant.

Jeg ser på ham, rynker pannen, spør hva det er. Han står på gulvet nå, mens jeg sitter på stolen. Han hadde kjøpt en øl rett før F kom nemlig..

"om det var han fra fredag?"

"ja..? hvordan det?" sier jeg.

"ingenting."

Stemningen var helt annerledes, fikk noen "oj shit nina går det bra med dere?"-blikk fra K som hadde fått med seg hele greia.

M var helt mutt. Plutselig lener han seg mot meg og sier "du, jeg trodde du var kresen. du sa du var kresen nina."

jeg ler og sier "eh javel?"

"ha seriøst, han ser ut som...som en sjimpanse!"

han spyttet ordet ut.

Jeg ser på ham med et sånn hevet øyenbryn, rister på hodet, og sier "M, jeg gidder IKKE å diskutere dette med deg. bare glem emnet."

greitgreit, sier han, tar en stor slurk av glasset, og ser på showet igjen.

Plutselig ser jeg M med jakka på!

Jeg spør noen om han går, ja sier de!

Jeg baner meg vei mellom folka, og når ham igjen utenfor, spør "hey går du uten å si hade?!"

"ja jeg er trøtt, skal på kurs i morgen, må sove."

Jeg prøver å gi en klem, men han stritter i mot, så det blir et rart kyss på halsen i stedenfor.

han er helt død og rar i blikket...

ti minutter senere får jeg en melding om at sorry at han gikk så fort, men han hadde fått en uggen følelse av å møte F...

Vi sendte litt meldinger, jeg foreslo å prate, men da skulle han plutselig sove. "fredagen: det skjedde. lørdagen: du sa du ville. sorry, eg vet eg har ingen rett til å si dette, vi er ikke kjærester."

Så jeg dør etter å prate med fyren om hva han egentlig mener om saken...om oss...

men jeg får ikke pirket det ut av ham.

så vi får se.

men sånn ellers har jeg det fint :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres ut som det ligger et skikkelig minefelt forran deg og M om dere skal finne sammen. Sånn er kjipt, men om man tar en ting av gangen har man i alle fall et sterkt og godt forhold dersom man kommer helskinnet ut på andre sida! Ta vare på deg selv midt oppi alt kaoset! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Håper dere får snakket sammen snart! Men jeg skjønner at mannfolk er likedane nå som før... umulig å forstå :roll:

Men jeg har en god følelse når det gjelder deg og M - og han ble jo tydelig sjalu når han møtte F?? Han ble jo det? Og han liker jo det kjempegodt - det er det ingen tvil om :)

Ekkel situasjon... men dere er jo ikke sammen og det var jo før du begynte å date M at du var sammen med F...

Det skjer ihvertfall ting i livet ditt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si det er ikke bare du som blir sjalu nei. M er jo ikke hakket bedre akkurat. Det er nok mere følelser mellom deg og M enn det dere har uttrykt overfor hverandre. Håper dere får snakket skikkelig ut slik at dere begge VET hva dere kan forvente av den andre. Ikke noe koselig når kvelden skal ende med at en bare går uten å si hadet.

Men ellers høres det ut som at du har det veldig bra om dagen og lever livet slik en ung, singel jente skal gjøre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
INGEN klarer BARE være pulekompiser! :) Det skjærer seg ALLTID.

Eeeeeller ordner seg...

:hoppe:

Vel, jeg fikk pirket det frem til slutt!! "jaaaaaaah Nina jeg er sjaluuuuuuuu...."

:danse:

Han forsto ikke reaksjonen sin helt selv, sa han. Han trodde det kom som en etterdønning fra noen drit meldinger jeg sendte i helgen da JEG var sjalu, og skulle provosere frem en reaksjon fra ham i fylla.

Så vi var jo akkurat like gode :ler:

I går ble Lille Lur skikkelig syk.

Akkurat når jeg trodde jeg hadde sett alt det dumme han kan få til, fra å vikle seg inn i hårfønere til å få fiskekrok i nesen, så presterer han dette:

Spise seg mett på Felix sin syntetiske silicon-kattesand.

Jeg fant ham dårlig og rar i gangen, hadde kastet opp litt ekkel sand, så ut som han hadde magedreining, sto og hang med hodet og pustet tungt, var skikkelig ute å kjøre.

ringte dyrlegevakten, bestilte drosje, og fikk ham avgårde.

Stavret rundt bak i bilen der, var ekkelt... han som pleier å elske å kjøre bil, han virket helt fjern.

Dyrlegen ser på ham, tar ham på magen, ser på meg med kulerunde øyne:

"Eh ja, her er det fullt i sand! Vi bedøver ham og hiver ham på røntgen med en gang!"

:tristbla:

jeg var så redd for ham...

Bildene viste noe helt sykt:

Han hadde ikke bare spist litt slik jeg trodde, og kastet det opp igjen. Nei, bildene viste et mage- tarmsystem som var fyllt med katteperler!!!

:hår:

Jeg skal hente ham nå snart. Han måtte bli over natten, få intrevenøs behandling og greier...

:grine:

Skrev melding om det til M, og han ringte umiddelbart (da lille lur nesten døde for et halvt år siden så svarte ikke RP på meldingen engang...). Sa jeg måtte ringe og fortelle hvordan det gikk.

Så i drosjen på vei tilbake til byen ringer jeg ham, og han sier jeg kan komme der. Han løper ned trappene for å slippe meg inn der jeg står i regnet med et betuttet ansikt og et tomt halsbånd.

"ååååh stakar liten!" sier han og gir meg en god klem... :)

Han er så god!!!

Så spiste vi middag, M var helt stolt, laget fiskemiddag av noe torsk han hadde fått fra bestefaren sin :ler:

Sov der inatt.. bare sov.og det var da jeg pirket i ham og det kom frem at vi begge er sjalu, at ting går skremmende fort, men at vi får bare ta ting som de kommer.

Og jeg tror vi egentlig fikk sagt at vi ikke driver og ligger med andre :)

Men nå må jeg gå, må rekke banken for å ta ut penger, så jeg kan hente lur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

kom plutselig på i går da M tok hårstrikken min og laget den EKLESTE hestehalen i nakken :hoho:

han gikk rundt sånn i mange timer bare på pur faen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ting ordner seg mellom deg og M!!

Og jeg håper stakkars Lille Lur snart blir bra igjen. Du får pleie ham litt ekstra i helgen ;) Og du - sikker på at han får nok mat?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mente ikke nå med dere jeg da.

Jeg mente at det alltid skjærer seg til slutt ;) enten fordi man finner en annen, eller fordi en vil noe mer enn den anre. Oftest det siste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Det utrooolig forlegne ansiktet hans da dyrlegen åpnet døra og sto med ham, godt gjemt bak beina hennes, hun lo og sa "ja da var det 1 stk dum hund som skulle hentes!".... Det skulle dere sett!!! haha han smiiiilte jo såååå utrolig "heh heh hei mammaaaaaa hehe jeg var teeeeeit" at til og med dyrlegen og de tre assistentene måtte le av ham :ler:

Han smiler, vet dere. Med tennene...

Alle på venterommet hadde jo fått med seg historien, for jeg pratet med hun i skranken om det, så alle lo når han kom ut dørene med halen mellom beina :ler:

Ååååh søte luren min..

Han hadde visst gjort fra seg i hele buret sitt i natt, så da de kom på jobb i dag hadde hun ene stusset utrolig, for hun visste ikke hva han hadde spist!! Bare "æææææh kattesand-drit i et hundebur!??!?!"

Han fikk noe greier som han spiser på akkurat nuh mot akutt diarè, pluss en ny type mat for sarte mager :ler:

Gullungen min... Kom ut vet dere, groggy og søt og svimete, med det glade men flaue smilet sitt, bandasje over veneflon-såret sitt på den ene frampoten... Sjønnasen miiiin!!!

:kose:

Så da vi kom hjem og han hadde fått en miniluftetur la jeg rent på sengen, redde opp ekstradynen, la teppet hans i sengen, brettet det over ham, og la dynen over oss begge to... Han lå og hutret og frøys, det regnet sånn i dag. Så da han fikk på seg dyna begynnte han å koseprustesnøftesnorke "nnnnnnnnhh...nnnnnnh....nnnnnnnh". Daaaa koste han seg da :) Syntes såååååå synd på seg selv..

Så sovnet vi, begge to!!

Da jeg våknet lå Felix OPPÅ lille lur sitt ansikt, og holdt rundt ham med potene, haha, akkurat som om han sa "nei nå har jeg vært redd for deg lur, så nå ligger du HER!!!", han sooov så søtt.... Lille lur likte det nok kjempegodt, for han pleier å prøve å gjemme nesa si når han sover under puter eller potene og sånn. Så en myk varm snill puse var nok perfekt!!!

Så fikk jeg melding fra M, om han kunne få låne de seks pilsene han visste jeg hadde. Så meldingen en time etter han skrev det, men han svarte kjapt da jeg skrev melding til ham. Var visst på overaskelsesfest som plutselig var dratt i gang for typen til en kompis av ham :)

Jeg skrev jeg snart skulle sove, men han kunne komme og hente dem hvis han ville. Så avtalte vi å møtes borte med seven eleven rett der jeg bor...

Jeg tok med lur ut på en liten kveldstur, og gikk mot seven..

Var merkelig å møte M på en ny arena sånn. Er vant med å se ham i sine egne omgivelser, ikke her ute hos meg....

Han smilte varmt og takknemlig når han så meg, og så tok jeg følge med ham tilbake til festen inni byen. Lur fant selvfølgelig ut han skulle drite illeluktende kattesand i FART når jeg gikk tilbake, men da gikk jeg heldigvis alene :ler:

Skrev en melding til M før han kom og møtte meg. Jeg drømte at han var typen min, men lå rundt med masse damer hele tiden, var skikkelig drittsekk..

Så skrev jeg til ham "Hadde en ekkel drøm om deg.. Følelsen henger i ennå. Du? Jeg vet vi ikke er kjærester, sånn som du selv sa, men kan du ikke være så snill å si ifra hvis du...du vet..."

Han forsto hva jeg mente, for det var slike ting vi pratet om på hodeputen i gårkveld.

Får dritkjapt svar tilbake:

"Ja. Men det skjer ikke."

:hoppe:

Så fikk jeg en til "sorry kort svar, men jeg må være sosial".

Hadde nettopp sendt masse meldinger om hvor og når vi skulle møtes og sånn, nemlig. Og jeg er jo sms-oman, så det er helt greit når folk sier rett ut at jeg må holde sms-kjeft liksom!!

Så skrev jeg tilbake:

"Med et sånn deilig svar så det kan du være så kort du bare vil!! :) Kos deg kjempemasse!!!!"

Han ville gi meg et godnattkyss da jeg gikk ifra ham i byen, men jeg var ikke helt forberedt så jeg virket vel helt teit... :sjenert:

Så spurte jeg om han kom til å være i fin form i morgen, sidne han gikk på fest nå. joda, det var han. så det tar jeg som et sikkert ja på at han blir med til Sniglå :) Så sier jeg sånn "det er et par som har meldt avbud, så du kan jo ta med deg noen kompiser hvis du vil! eller venninner :) blir lite jenter kanskje. men det bryr vel ikke deg ;) " sa jeg med et lurt smil som hintet om det med drømmen min og dette her...

han smilte lurt tilbake og ristet på hodet :)

Så nå sitter jeg her. de stenger snart, og så må jeg hjem og sove... jobber for L i morgen. går fint det, bare en 7-15 vakt. er verre når det er både lørdag og søndag...

shit. tenk om jeg skal jobbe med hun der dama M prøvde seg på!? det glemte jeg å sjekke!!!!!!!!!

hehe oj, det kan bli....spennende :sjarmor:

"hva skal du i kveld daaaa?"

"jeeeeg? neeeei...på fest med M!"

"ååååh...kuult. hva gjorde du i går daaaa?"

"eeeeh var hos M, og møtte M på kveldeeeen!"

MOAHAHAHAHAAAAA!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.