natasha Skrevet 27. oktober 2005 #1481 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei Nina, Har ikke lest så mye her før, men nå er dagboken din på min "Må lese"-liste. Lov at du ikke slutter å skrive da, du skriver så utrolig levende og bra! Lykke til med kjærleiken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 27. oktober 2005 #1482 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg blir helt av å lese dagboka di jeg Nina! Sitter å smiler for meg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. oktober 2005 #1483 Del Skrevet 27. oktober 2005 ... og hvis du har sett at jeg har vært inni dagboka di i hele kveld, så er det fordi jeg sitter og leser på jobb innimellom alle telefonene Kjempefint at du koser deg nå Og jeg synes dette er spennende!! M høres ut som en skikkelig gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. oktober 2005 #1484 Del Skrevet 27. oktober 2005 Herlig lesning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. oktober 2005 #1485 Del Skrevet 27. oktober 2005 Så artig å lese at du har det bra! Kos deg og nyt friheten så lenge du kan, for den kommer ikke nødvendigvis tilbake. Det er jo en god ting da om man har funnet den rette, men samtidig er det godt å nyte den så lenge man kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. oktober 2005 #1486 Del Skrevet 27. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. oktober 2005 #1487 Del Skrevet 27. oktober 2005 "vi har det jo bar elitt gøy!" jajja , vi får se på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 28. oktober 2005 #1488 Del Skrevet 28. oktober 2005 Skal vi seeee...noen som vil ha litt oppdatering her eller?! Jeg skulle jo liksom ta det med ro i går. Ha en rolig kveld inneeeeee, bla bla blaaaa... Men da eksen gikk (vi diskuterte ting i går) kjente jeg at det ble for mye sprell å holde inne!!! Fikk massevis av meldinger fra folk, jentene fra jobb som lurte på hvor jeg ble av, M ringte og spurte om jeg ikke kom på T sin fest, T ringte og spurte når jeg kom, E som bor med T sendte melding, og så kom det masse meldinger fra R og... F!!!!! Han var sånn...Vi måtte si hei på byeeeen, hvor jeg skulle... Så jeg hoppet rett og slett i dusjen, hev på den hullete dongrien min, en enkel hvit singlet med litt blonder nederst, noen nye øreringer (helv, de glemte jeg igjen hos M!! Huske på dem huske på dem huske på dem.... *mantra* ) og laaaaasset på med sminke. Noen mystiske kviser har kommet nemlig, de er helt grusomme, er like mange kviser som nydelige hilsener i dagboken faktisk! Så det er mange med andre ord... Vel, jeg ankommer festen klokken ELLEVE, haha, og hvaaaa gjør Nina da? Joooooda, hun shoter Tequila med seg selv, klinkenes edru "Wow, fy f, hun er faen meg edru!!! Hva går av den dama der!? Det der står det respekt av assa!!!" Vel, dette var morsomt. Jeg setter meg hos T, og på skrått over meg sitter M og prater med ei av de som bor i kollektivet. Det er denne T som jeg bodde hos e de ukene, så det er liksom litt "mitt" kollektiv også.. hehe! Ved siden av meg sitter den galne jenta fra nordnorge som jeg jobber med avogtil, så sitter en av gutta i kollektivet, og så sitter min kjære venninne K, og så kom M og så videre... Vel. T vet hva som skjer mellom meg og M. K vet hva som skjer mellom meg og M. Og meg og M vet at disse to andre vet, og de andre to vet at.. Ja, at alle vi fire vet. Og alle later som ingenting M sitter og prater med ei jente i kollektivet, men det bryr meg midt bak og jeg er armer og bein i min egen samtale. Og sakte men sikkert merker jeg noen stjålne blikk fra andre siden av bordet.... Spesielt når T begynner å bli brisen og armen hans sniker seg rundt midjen min mens han forteller en historie, da setter M øynene i meg med et sånn "hva går det av T?"-blikk, og jeg ler og rister på hodet. Meg og K går på badet, og da jeg kommer ut igjen og står på gangen og prater med noen får jeg plutselig en melding fra M: "Du ser flott ut i kveld. Hvorfor ristet du på hodet?" Jeg ser inn på kjøkkenet til ham og smiler, sier takk så han ser hva jeg sier selv om musikken er høy. Han smiler bare tilbake... Etterhvert begynner folk å få lyst til å dra til byen, men M er skikkelig motvillig. Han vil hjem, skal sove, må på skolen, bla bla... Jeg maser først en hel haug om han skal og MÅ bli med ut, og fortsetter med det mens vi hopper og spretter ned mot byen, vi var nærmere 20 stykker som gikk samlet!!! Var dritgøy!!! Han blir med, og hele gjengen, HELE gjengen, står og venter mens M er på do Vi fylte jo opp hele fortauet... Han kommer ned, og det er da det er tydelig at hun dama fra kollektivet er skiiiikkelig på M. Haha hun ser kjempesultent på ham, dingler rundt ham hele tiden. Og så kommer plutselig ei jente til fra kollektivet, med tvillingsøstera si, haha, de tar ham i hver sin arm!!! Han ser på meg med et sånn "hjeeeelp!"-blikk, men jeg bare ler og hopper videre.. Så kommer vi på utestedet, skulle gå et sted vi ikke pleier. Der var det jo ikke en sjeeeeeeel! Jentetrioen fra kollektivet hiiiiver seg over M som gribber, og jeg får nesten ikke pratet med ham. Han kjøper et par vikingfjord til meg, og vi utveksler bare noen smil og noen tøysete blikk avogtil... Litt beinflørting... Så begynner han med det der "jeg må hjem"-maset igjen. Jeg sier neeeeeei et par to tre ganger, men så kjenner jeg at jeg driiiiter i å bygge hele kvelden min rundt ham. Så jeg sier "greit, vi snakkes!!", og har jentene fra jobb i armene mine i det vi løper fnisete ut av lokalet, i vill parodi av Francis: "du må jo denge på det, da!!! Selvfløglig skal du det da!! Du må jo denge på det, da!!!" Så vi stikker opp der han jobber selvfølgelig, og hva skjer? Francis er ute og drikker SELV!!! Han hyyyyler opp når "jentene hans" kommer inn dørene, og han slipper drinken sin, roper "Ninaaaaaaaaaaaaa", løfter meg opp på bardisken og begynner å jukke-danse!!! Jeg holder på å le meg ihjeeeel, og flere av gutta som står rundt enten ler eller viser tommelen opp til francis Vi går ned en etasje til der vi pleier å være, og der sitter plutselig S med haka ned på gulvet! Jeg forstår ingenting, jeg følte meg skikkelig dass i går, men det haglet jo med komplementer... :klø: Vi henger litt med ham, og jeg danser til sexy salsarytmer sammen med den galne nordlendingsjenta mi, før det plutselig kommer et stort, hvitt hoppenes og hylenes noe og hiiiiiiver seg over meg: Ninaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!!! Dere vet hvordan hun hyler. Sånn som man irriterer seg over hver gang man går ut. Noen jenter som tydeligvis ikke har sett hverandre på en stund, og finner ut at å knuse glass ved å hyle i fistel er en fin måte å formidle akkurat hvor mye man har savnet den andre. Yey. Så der står jeg da, men dette over-happy kvinnemennesket rundt halsen, hun ryker tilogmed stroppen på singleten min, så glad er hun for å se meg!! S får heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt sjokk, han peker på oss og ser ut som et stooort spørsmålstegn. De jobber sammen!!! Hahaha, dritkuult. Så hun her tøsa her er altså ei gammel rampevenninne fra videregående. Trodde S skulle skli av stolen der hun står og svaier foran meg : "Well, nina is sooooooo good, she is soooo nice, she is the ooooonly girl I ever wanted to have sex with, oh nina yes I would, ooooh that would be sooooo nice!" Haha dama er jo dritsøt, og her står hun og klår på meg mens hun forteller meg hvor mye hun ville likt å hatt sex med meg!!!! Haha staaaakars S, som om han ikke slet nok fra før, nå fikk han jo bilder på netthinnen han sikkert aldri blir kvitt Men dama er så intens at jeg gjør sånn nina pleier... Rygger elegant ut av hele situasjonen, og finner ut jeg vil prøve lykken på byen på egenhånd. Løper ned på jobben der mobilen og jakka ligger. To meldinger fra M... "hvor er du?" og "faen, de andre maste sånn, de drooo meg med. vi er på metro. hvor er du?" Så han gikk der med hønene sine og lette etter meg han... Jeg går ned på metro, finner veien bort til dansegulvet, ser noen av jentene, og hiiiver meg utpå. finner en liten "hule" der det ikke er noen folk, og dette blir shake-that-ass- arenaen min. Jeg gliiiiser, elsker denne delen av å gå ut på byen, stå der og stråle og danse og koooose meg. Da ser jeg ham. Han ser på meg og smiler. M baner seg vei mellom folkene, jeg ser jentene "hans" ser skuffet ut i det han danser seg inntil meg. Fy søren... De som ikke NÅ har fått med seg at det er noe mellom oss er faenmeg blinde. Vi varierte mellom å danse utrolig hett inntil hverandre, og å snu ryggen til og danse med andre folk. Sende hverandre lange blikk. Smile. Tenke de samme rampete tankene.. Langt borte ser jeg S som står og ser etter meg. Jeg trekker M inntil meg og sier "du, S står og ser på oss." "oj, hva gjør vi nå?" "driter i det vel " sier jeg og gliser. Han gliser tilbake, vi danser, kinn mot kinn, hele kroppene våre er "kinn mot kinn", hver eneste bevegelse i kroppen gjenspeiles av den andre, vi er som limt sammen.... De tre jentene ser sure ut. Vi danser slik, lenge, inntil, fra hverandre, inntil, fra hverandre... S jobber seg gjennom folkemengden og står på en liten kant rett ved dansegulvet, står en meter ifra meg bak et lite gjerde, og ser rett på meg, ser han snakker om meg med kompisen. Han lener seg ut mot meg og roper "Nina, you're nasty tonight!!!" "Yeah I know!!!" roper jeg tilbake Meg og M stråler. Det er som om vi nyter at vi begge har folk som ser på oss, men at vi to bare bryr seg om hverandre... Jentene mine fra jobb smiler og ler, virker som de synes det er kuult at vi er så åpne om hva som skjer... Jeg mener det, hvem som helst kunne sett oss.. Likevel møtes vi i noen deilige kyss av og til, vi bare gliser og gliser, når vi danser er det som om vi ikke kommer nær nok, vi virkelig presser oss inntil den andre... Så stenger de, og alle trekker ut på gaten utenfor. M fortsetter det der gnålet om at han skal hjem og sove, at han skal tidlig opp. Han sier det til meg på en sånn forklarende og beklagende måte, men jeg bare ler og sier "ja herregud gå og legg deg du!!" med et smil. Nei da skulle han plutselig innom jobben for å spise litt.... Alle går dit, og jeg står utenfor å prater med noen kjente. En dritsøt fyr kommer bort og begynner å prate med meg, han er kjempekoselig faktisk, så vi står og smiler og ler. Ser at hun ene fra kollektivet ikke gir opp kampen om M, hun følger han med falkeblikk, dilter med inn, og dilter like bak ham på veien ut igjen... M kommer bort til meg og var mystisk bredskuldret, stråler gliset sitt og spør "hva, blir du sjekket opp?". "mhm, blir visst det!" sier jeg og smiler tilbake. Jeg merker et olmt blikk fra noen meter unna, jenta står der ennå, følger nøøøye med... Så begynner M *igjen*. "Jeg må sove, Nina, jeg MÅ sove i natt, jeg er NØDT!!!" Jeg ler og sier "hør, jeg har da ikke sagt noe jeg, det er greit, gå og legg deg!! Hehe slapp av!!" Han fortsetter å prate som om jeg argumeterer eller noe, så jeg bare ler!!! Plutselig sier han "GREIT, du kan bli med opp mens jeg spiser.." Hahahhaaaaaaaaaa jeg ler meg ihjeeeeeel!!! Hvor kom DET fra liksom!! Jeg kan bli med opp mens han spiser... Haha jeg tenkte jaaaadda jadda, fint det M, overbevis deg selv om det du, greit for meg, haha. Så går vi opp mot leiligheten hans som ligger bare 50 meter fra jobben. Jeg kjenner blikket til hun jenta i ryggen, og jeg ler mot M og sier "du, hvis du virkelig ville pisse hun der jenta di off, så leier du meg i hånda nå ". JAHHH!!!! gliser han og ler, og tar umiddelbart hånda mi!! Haha, han der altså...vi er litt like der... Så går vi opp, og låser oss inn. Vi ler og fjoller, prater om kvelden, han forteller hvor sykt det var med jentene fra kollektivet som hev seg over ham sånn, om hun ene som ikke gav seg helt frem til vi gikk sammen, bla bla... Vi løpr opp trappene, og ler og ler... Inne i leiligheten går han mot sofaen mens jeg tar av skoene, og så sier han den fjerneste tingen: "Åååh Nina, vi skal ikke bare gifte oss og drite i alt det der pisset i mellom..?" Han sa det med kødd i stemmen. Han gjorde det. Man allikevel. Jeg sier "JAH! Vi stikker til Vegas!" "Ja Vegas!!! Jeg tenkte akkurat det samme!! Haha tenk så rått!!" "Jaaaa" hyler jeg tilbake, "haha kuult, vi stikker til Vegas og gifter oss, M, driter i alt og alle, hm?" Vi setter oss i hver sin ende av stua, prater og ler, han blir litt sånn "nei han kunne nok ikke giftet seg sånn uten videre, det var litt for seriøst for ham"-blabla. Men allikevel...hvor kom det ifra?! Så sitter vi og prater og ler om hvor like vi er, at vi er prikk like på en haug med ting... Første gang jeg har hørt han si sånne ting som det... Og flere ganger hele kvelden sa han jeg så bra ut.... Og da vi kom inn dørene så sa jeg "døh, hvor mange ganger har jeg vært her nå den siste uken, M?", det var da han hadde svart "hver dag" han etterpå sa det med å gifte oss... Hva skjer? Så går vi og legger oss, jeg skulle visst få sove der likevel!! Hvis jeg looovet å hive ham ut av senga halv åtte... Vi ligger inntil hverandre da han mumler i fylla "når skal vi reise dit sammen da..". Han hadde fortalt at faren hans, av alle steder i verden, pendler til Sandnes der jeg er fra, så han hadde leilighet der. "Til Sandnes?" spør jeg med forbløffelse i stemmen. "ja når skal du dit...". "vel det blir nok en stund til jeg skal til sandnes nå, men...tenkte du å bli med?" sier jeg og ser på ham i mørket, selv om jeg ikke ser en drit. han er full og trøtt og mumlete, men han snøvler liksom ikke.. "ja altså, da bor jeg i leiligheten altså, ikke hjemme hos deg.." Jeg ler og sier "nei vet du hva M, nå hadde jo jeg tenkt å ta deg med hjem til mamma og pappa og presentere deg som han jeg har giftet meg med i vegas!! Er du helt DUST eller!? selvsagt skal du bo i leiligheten!!!". Det ble en liten runde i halmen, og så sovnet vi.... I dag tidlig fikk jeg sparket ham ut, og mens han var i dusjen kledde jeg på meg, satt på sengekanten og ventet. Han kom inn, og blir helt sjokka "hva, har ud kledd deg!?" "ja, jeg skal jo hjem." "NÅ!?" "eh, ja? skulle jeg bare ligge her?" "ja? skulle du ikke det?" "ligger jeg her litt til så blir det bare til at jeg slokkner helt til du kommer hjem fra skolen..." "ja? så gjør det da!" Hva skjer med denne fyren her da!?!!! Kan noen forklare meg hva som skjeeeeeeeeer?!?!!!!!! Jeg kom meg iallefall hjem, har luftet hunden, pratet med mamma på telefonen, delt en crossasaint med en due på en benk, og nå sitter jeg her. PLING, lys våken. Sovet sikkert.... tre timer? Dette begynner å ta form. Hva det er, vet jeg ikke. Men noe er det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 28. oktober 2005 #1489 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ja, forresten, haha, jeg glemte å fortelle hva som møtte meg da jeg hadde vært innom jobben for å henta jakka og nøklene i dag tidlig på jobben klokka åtte: Francis og de andre fra det utestedet er ute og bokstavelig talt velter seg i veikanten utenfor!!! Det er liksom ÅTTE om morgenen, folk er på vei til jobb og skole og greier, og der står francis i bare boxer og genser, med buksa si liggende på fortauet mens han danser rundt midt i gata og vrikker på sri lanka-rompa si!!! :hoho: Jeg holdt på å le meg i hjeeeeeeeeel, hun ene som var med dem LÅ på fortauet og lo, og Francis heeev seg over henne etter han hev på seg buksene igjen, haha, han imiterte SEX MIDT PÅ GATA!!!! Åh for en gjeng.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 28. oktober 2005 #1490 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Hihi. Maa smile naar jeg ser deg paa bunnen av sida. Foeler nesten falkeblikket i nakken. Som om jeg blir overvaaket paa en maate. :-D Endret 28. oktober 2005 av Sukkerert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 28. oktober 2005 #1491 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hihi. Maa smile naar jeg ser deg paa bunnen av sida. Foeler nesten falkeblikket i nakken. Som om jeg blir overvaaket paa en maate. :-D ← Måtte bare lese gjennom greia seeeelv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 28. oktober 2005 #1492 Del Skrevet 28. oktober 2005 Så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2005 #1493 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hehe. For ett festlig liv! Og lykke til med M da. Han høres jo ut som et ordentlig sjarmtroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. oktober 2005 #1494 Del Skrevet 28. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 29. oktober 2005 #1495 Del Skrevet 29. oktober 2005 ← Vel, nå skjer det så mye hele tiden at jeg ikke klarer å oppdatere alt... Ehm, telegramstil: - Naboen : God middag. Mye dansing. "Og der har du den igjen"=ny internhumor. Mye fjoll. Liten tur ut. Mange komplementer. Gikk hjem til meg selv. Sur nabo. - RP : Møter RP ute, på nabo-date. Intenst blikk, psycho situasjon. 4 sekunder blikk-kontakt, helt absurd. Prater om meg til kompis (seeer jo det). L kan i dag fortelle hun møtte ham på et utested i går, hun husker ikke hva de pratet om, men han hadde sagt (som en snill og "beskyttende" ting) "hun fortjener ikke det". Har kommet frem til han sansynligvis mener seg selv og sine problemer... - M : Vi ringes midt på natten. Prater en time. Var ikke fyllesnakk det med å dra til Sandnes, men presiserer han skal bo i farens leilighet. Snakker åpent om situasjonen. At vi skal ta det sent, men at ting går fort. Han savnet meg i sengen sin. Jeg får ikke sove for det er tomt i min. Merkelig situasjon, synes begge. Han bestiller vekking klokken ti i dag, og når jeg ringer og vekker ham er han myk og snill i stemmen. Som om han har gledet seg.. Skulle møte en kompis for å selge ham billettene til cruiset, og når han har gjort det kommer han ned i butikken. Stråler. Løfter meg opp når han klemmer meg, haha, knusklem. Vi bare smiler, og ler litt. Så går han hjem igjen, skal sove mer. - Sniglå : Jeg skal til Sniglå i dag!! Hun inviterte M også, gjennom meg, så jeg skal kjøpe noen øl nå, og skrive melding at han kan bli med opp til henne hvis han vil, og at jeg kjøpte pils i tilfelle han ville Noe i den duren... Tipper han sier nei, har planer, skal se fotball, et eller annet. Men jeg spør uansett!! - S : Nå kom reaksjonen på at han så meg og M på dansegulvet... Har ikke sagt det til RP, men er sliten av drama-Nina, og sier han vil trekke seg bort. Hvis han virkelig har hatt de følelsene han har sagt han har, må det ha vært et slag i trynet å se meg tett inntil M på dansegulvet, når jeg har forklart S at grunnen til det ikke blir noe er fordi S er en kompis med RP... Og så driter jeg i akkurat det samme problemet bare med en annen fyr... Har ikke svart på "adjø"-meldingen hans ennå, men har grublet frem et bra svar. Ehm... Jo, F, han hahaha fra fredagen,.. Han var rett frem i noen meldinger, mente vi skulle møtes for sex. men jeg skulle jo på date, haha, så det gikk ikke gitt Han tok det med godt humør, fyren er jo bare full i tøys!! Mente jeg hadde godt av litt eksamen-sex, for å "få harmoni mellom kropp og sjel" så nå skal jeg hjem og lufte hunden, prøve å stjele noen timer søvn, og så stikke opp til sniglå. Kanskje med en liten M'efant med meg..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. oktober 2005 #1496 Del Skrevet 29. oktober 2005 Kos deg i kveld med lille Sniglåsnigl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 29. oktober 2005 #1497 Del Skrevet 29. oktober 2005 Kos deg i kveld med lille Sniglåsnigl... ← heeey, vi skal ikke drikke sååååå mye!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 29. oktober 2005 #1498 Del Skrevet 29. oktober 2005 Det tar helt av nina! God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. oktober 2005 #1499 Del Skrevet 30. oktober 2005 Drakk dere ikke såååå mye? Jeg drakk litt mye, koste meg og endte opp på Venue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. oktober 2005 #1500 Del Skrevet 30. oktober 2005 We like M! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg