Gjest Ninakanin Skrevet 25. oktober 2005 #1461 Del Skrevet 25. oktober 2005 Wow, det var flotte ord!!!!! Kuult... Takk!!!! Og her kommer den spennende oppdateringen på M-saken.. The talk has been made!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hår: Jeg ringte ham, for vi var en liten gjeng som spontant møttes for å ta en øl (det ble en øl, for jeg er på vei hjem nå). M og kompisen skulle komme ned... OG så kommer kompisen. Men ikke M! Jeg venter og venter. Går ut og ringer. Nei han kom ikke inn for han ikke hadde med legg (hahahahahaaaa fyren er 24!!!!), så han gikk hjem igjen!! Kompisen den dusten sa ikke ifra. Husker ikke hvordan samtalen begynnte, men vi snakket om fredagen, helgen, alt sammen... Vi tenker helt likt. Det er stress fordi vi begge har kommet ut av et langt forhold. Det er stress fordi vi har felles venner. Det er stress på grunn av dette med RP. Men begge har etter helgen tenkt at "oj..hva skjer? Hva er dette?". At alt er riktig, men samtidig helt feil...på grunn av alt rundt... Han sa jeg bare måtte "være med" (ligge med) naboen min på fredag hvis jeg ville, selv om jeg sa jeg ikke ville (herregud han er ikke min type i det hele tatt!!!). Samtidig som han var veldig beroligende på at han faktisk BARE så film med en venninne i dag, og ikke så film slik vi ser film... Så det er liksom... Begge er stresset, vil være fri, føler ikke ansvar for den andre. Men alikevel beroliger vi den andre hele tiden. Merkelig... Så da vi hadde snakket ferdig om sånne ting var: ALT SOM FØR!!!! Han ville jeg skulle lage middag i morgen!!! Jeg spurte prøvende "men i morgen...?". Og responsen var super, stemmen hans ble avslappet, vi fjolelt og lo igjen. Så vi skulle snakkes i morgen om når, for han skulle trene først. Etterpå skrev jeg en melding "godnatt, er glad vi er enige om å ikke stresse. " Får ikke noe svar, for han har ikke mer penger på telefonen. Men det var deilig. For... Da får vi bare se. Ta tiden til hjelp og ikke rushe noe, for det vil ingen av oss. Eneste nå er at jeg må holde liiiittegranne igjen for ikke å bli såret. Men han var så søt... Han sa at han ikke likte å være gutt nummer to denne helgen... Og jeg sa at jeg følte meg drit for det, men jeg trodde han ble med hun der I hjem. "så du tok med deg en annen fyr liksom?" , haha, huff... Så sa jeg at jeg følte meg litt drit for akkurat det. Men jeg vet han kommer til å være med andre jenter. Det er M. Han er en flott gutt, glad i sex, glad i gå på byen. Og i helgne er jeg nesten sikker på at han skal på noe sånn studentcruise-greier.. Og hvis ikke DET oser one night-stand så vet ikke jeg. Men det får bare være. Nå har vi pratet, og jeg skal dit i morgen. Og jeg gleder meg!! Som jeg sa: "er bare glad ingen av oss vet hva som egentlig foregår, haha, for det hadde faktisk vært verre hvis an av oss var helt bestemt på enten ene eller andre tingen! Enten pulevenner eller kjærester! Hehe nå får vi bare ta tiden til hjelp og se hva som skjer liksom!" Han var enig i det Hm... Spennende. Og litt nifst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 26. oktober 2005 #1462 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei! Jeg legger igjen en liten hilsen jeg også.. Som den snikleseren jeg er Nå poppet jeg også fram som en paddehatt, eller hva det nå var du kallte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 26. oktober 2005 #1463 Del Skrevet 26. oktober 2005 Synes godt naboen kunne lage middag til deg, jeg. Og ikke omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 26. oktober 2005 #1464 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg sniker ikke så mye tror jeg, men leser gjør jeg jo Kos deg med singellivet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 26. oktober 2005 #1465 Del Skrevet 26. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #1466 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei Nina. Så fint at du og M har fått snakket ut om tingenes tilstand. Like greit, nå vet dere jo begge hvor dere har hverandre. Blir spennende å følge dette videre med både M og F. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 26. oktober 2005 #1467 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei storebror!! Hm, har jeg sett deg her før? Ja jeg er singel Sorry at dagboken ble for mye å lese på ← har jo fortalt at jeg hadde et annet nick før... Og du har tlf nr mitt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 26. oktober 2005 #1468 Del Skrevet 26. oktober 2005 Enda en snikleser bekjenner sine synder... Klemmer fra Smufa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. oktober 2005 #1469 Del Skrevet 27. oktober 2005 har jo fortalt at jeg hadde et annet nick før... Og du har tlf nr mitt!!!! ← Åh hei!!!!! Det var lenge siden!! Glad jeg vet hvem du er Altså, hvem som skjuler seg bak nicket liksom Ja ting skjer! (det er forresten naboen som både betaler og lager maten i morgen, hahaha ) M ringte to ganger i går, endelig virker telefonen hans skikkelig igjen. Det har vært sånn... Skulle man ringe ham måtte man ringe til 1 telefon, og skulle han skrive meldinger var det fra telefon nummer 2, men skulle man svare så måtte meldingene sendes til nr 1 !!!!! Han ringer, sol i stemmen, vi avtaler at han skal bare trene, og så kommer jeg etterpå. Dette var i firetiden... Klokken syv er jeg på tur med lur, og idet jeg kommer inn døra og lur hiiiiver seg over maten (hallo, når skal det dyret der komme over at den nye maten er god?! ) ringer M igjen. Han er akkurat ferdig å trene, så nå kunne jeg bare komme. Jeg bare halloooooo, har du trent fra fire til syv!?!?!!!! Jepp, det hadde han!!! Oh my Gooood... Han har akkurat startet å trappe opp treningen igjen, pluss han tar noe helsekostdrit som visstnok skulle være bra. Jeg mener, eh, fyren er 1 cm høyere enn meg eller noe sånn, og han veier over åtti kilo. I muskler... Vel, jeg går og handler, og så ringer jeg ham når jeg står utenfor så han kan slippe meg inn. Haha han riiiiver opp døra, sånn WOSH, brått og hardt, omvendt Kramer liksom (døra går innover) haha, begge står og ser på hverandre med deeeet dødsseriøse blikket, før begge knekker sammen i latter Småløper opp trappene mens vi prater om kompisen vår som nå vet om "affæren". M var helt skuffa, haha, for at T ikke hadde reagert mer!! "Hallo, han spurte jo ikke hvordan du er engang.. Jeg som var klar til å skryte!!!" Jeg får dritmye mobb for å ha kjøpt de der små pizzabunnene fra TORO, og vi står der og leker Ingrid Espelid Hovig mens vi kutter løk og paprika og tomater og allslags digg til å ha på pizzaen.. M ser soppene: "ÅH!!! Fritt for å kutte de!!!!!" Jeg ser på ham med et sånn "eh hallo hva du feiler?"-blikk, og han svarer "Du, de er jo driiiiitgode!! Jeg spiser dem som epler!!!!" Rariiiiiiiiiiiiiiiiing... Han står og småsynger og snakker piss, en liten bit faller på gulvet, han plukker den opp, ser på den, hiver den inn i munnen og gliser. Jeg bare ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!!!! "Hehe jeg gjorde det baaare for å provosereeee!" Pizzaene står liksom klare til å slenges inn i ovnen etterhvert som de blir ferdige, fire søte små pizzaer... Så guttene som trodde det ikke var nok ble stappmette og måtte legge tre pizzastykker inn i kjøleskapet!!! Hahahahahhaaaaaa!! Vi sitter i sofaen og ser TV da M plutselig sier "kom heeeer" og trekker meg inntil seg. Utrolig koselig å ligge sånn, i en armkrok... Stryker meg i håret, koser meg på magen... Kjempekos!!! Og han var så søt da jeg nettopp hadde kommet inn dørene, for jeg sa jeg ikke var i form (kjente litt febertendenser, men tok to paracet fra jobben rett før jeg gikk til M). Så ser han på meg med sånn forundret blikk som er typisk han, han tar tre raske steg rett mot meg, legger pannen sin inntil min, ser alvorlig ut, legger kinnet sånn "er du varm?"-aktig inntil mitt, tar et steg tilbake og sier "hmmmm!" Så finner jeg ut noe merkelig... Han skulle egentlig på den student-tur-greia. Men... Nå skulle han visst ikke likevel. Hadde ikke penger, måtte prioritere å flytte noen møbler fra en leilighet han skal selge... Litt sånn... Jeg måper, og sier "jammen herregud, jeg trodde det var du som var single og skulle rase ifra deg litt!!" nææææh, han gadd ikke dra på det cruiset, han... Han rakk tilogmed et lite sleivspark om fredagen min i samme slengen, at det var sånn jeg drev med! Så er TV-kvelden over, og vi sitter mer eller mindre oppreist i sofaen. Jeg ser på ham og smiler, og vi holder blikket litt. Han ser ut som han tenker på noe han ikke vil si. Vi bryter blikket og jeg ser på TV igjen, men jeg ser han sitter og ser på meg. Jeg ser tilbake, og smiler og spør hva det er. Det tar noen sekunder før han svarer med rolig stemme at han må sove nå.. Så nikker jeg og sier "Jeg også, don't worry, jeg går nå!", reiser meg, og begynner å ta på skjerf, jakke... Skal til å ta på sko når jeg ser det samme blikket, og han sier forsiktig, nesten hvisker: "du...du kan jo sove her...hvis du vil..." Jeg ser forundret på ham. "ja altså, men da blir det bare soving, for jeg MÅ sove..." Jeg ler litt og sier det er greit det altså, men "hvis du vil ha meg her så.." "ja du må bare sove her! hvis du vil.." "ja ja men da gjør jeg det da " Tar av meg jakka igjen, og når skjerfet kommer av ser jeg bare ryggen til M som småhoppeløper inn på badet for å pusse tennene. Jeg ler litt til meg selv og rister på hodet, går og setter meg i stua igjen der roomien sitter, setter meg i sofaen og sier "eh, jeg ble visst her jeg!". Så går vi og legger oss, sovner inntil hverandre... Han spør om jeg er skuffet siden det ble baaare soving, og jeg sier som sant er at jeg liker det bedre enn at det blir "tøys og tull" hver gang. At jeg hadde lurt litt mer på hva som eeeegentlig foregikk da, enn nå når jeg kan sove der uten at noe trenger å skje. At han vil ha meg der bare for å ha meg der. Det ble en halvtime med litt urolig snu-oss-hele-tiden før det ble litt tøys allikevel... Stakar han var drittrøtt da han skulle stå opp i dag. Han forsov seg litt... Småløp inn i dusjen. Plutselig hører jeg at han står og ler inne på badet!!!! Han kommer inn på soverommet igjen, og jeg ler og spør hva han flirer av. Han står og ler og holder en bukse foran seg "Eh, hehe, den var visst litt trang i dag, denne her!". Det er MIN bukse Haha så utrolig teit han må ha sett ut der buksen stopper midt på lårene, hahaha, jeg skulle sånn likt å vært flue på veggen!!!!! Jeg kler meg, og han lurer på hva jeg driver med. "står opp" sier jeg. "jammen er det ikke litt tidlig?". "eeeeh jo, men hva hadde du trodd, at jeg skulle ligge her når du kommer tilbake fra skolen?" "nei altså, ja kanskje, hehe!" "er ikke det lenge til?" "jo, kjempelenge!" "nettopp!! hehe, så da står jeg opp!".... så han er der altså, at jeg kan ligge igjen når han står opp... greit å vite Så går vi, han går mot skolen sin og jeg går ned til jobben for å kjøpe frokost. Vi skilles bare i et veikryss, ser på hverandre og smiler.. Liker denne situasjonen. Jeg er fri, men samtidig har jeg noe fint. Og M er snill, snill og god. Og hvem vet hva dette utvikler seg til? Han foreslo faktisk å dra til hytta til foreldrene i helgen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. oktober 2005 #1470 Del Skrevet 27. oktober 2005 Glemte å få med dette: M som skal legge mobilen fra seg "tøft", og ender opp med at driten går i gulvet så deksel, batteri, ja ALLE løse deler fyker til pokker i vold. M som velter colaglasset sitt med sånn fart at det er cola på sånn 2 kvadratmeter. Roomien til M som mister sigaretten sin i stolen. MENS han sitter i den. "åh inni hææælveteee!" (bergenser). CD-hylla som klikker mens vi ser på LOST, og et sted mellom 10 og 20 CD'er hopper ut og ned på gulvet med et brak. M ble redd, og sa at LOST var skummelt, og det var spøkelser i leiligheten i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2005 #1471 Del Skrevet 27. oktober 2005 Høres ut som at det er skikkelig god stemning mellom dere nå. Koselig å bli invitert til å bare ligge på armen også selv om det endte med andre ting. Hyttetur ja - er du klar for det da? Bare du og han? En hel helg? Han høres ut som en skikkelig fin fyr ut ifra det du skriver om han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 27. oktober 2005 #1472 Del Skrevet 27. oktober 2005 Her skjer det ting ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. oktober 2005 #1473 Del Skrevet 27. oktober 2005 We like M! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. oktober 2005 #1474 Del Skrevet 27. oktober 2005 Høres ut som at det er skikkelig god stemning mellom dere nå. Koselig å bli invitert til å bare ligge på armen også selv om det endte med andre ting. Hyttetur ja - er du klar for det da? Bare du og han? En hel helg? Han høres ut som en skikkelig fin fyr ut ifra det du skriver om han. ← jammen han eeeer jo det!! Hehe derfor Sniglå "kjeftet" på meg for noen uker siden, for at jeg ikke så at M er en så utrolig god gutt, mens RP bare har gitt meg problemer og hjertesorg. Det hadde vært utrolig kos med hyttetur i helgen.. Han inviterte meg ikke sånn liksom, jeg sa noe sånn på kødd, og så svarte han med rolig stemme at vi kunne dra til hytta til foreldrene i helgen. Men jeg sa nei, for jeg må jobbe. Men det var greit å ha jobben å skylde på, så tar ting liiiittegranne lengre tid. Ikke ta helt aaaav her liksom. Men ja ikke sant det der med å sove der bare for å sove var kos!! Det var faktisk min feil at det ble tøys, ikke hans Han må da se på meg som noe mer enn bare...vet ikke..ei hvemsomhelst, når han vil ha meg der over natta bare for å ligge inntil hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 27. oktober 2005 #1475 Del Skrevet 27. oktober 2005 We like M! ← Bedre enn RP hvertfall (Ja, jeg har sniklest masse ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. oktober 2005 #1476 Del Skrevet 27. oktober 2005 We like M! ← jippi!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. oktober 2005 #1477 Del Skrevet 27. oktober 2005 Bedre enn RP hvertfall (Ja, jeg har sniklest masse ) ← Jammen det er så kuult, for de er sååååå like egentlig (ikke utseende, ikke i det hele tatt), alle de gode kvalitetene til RP har M også. Men M er liksom snill i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2005 #1478 Del Skrevet 27. oktober 2005 Ja, og M har kanskje litt mere erfaring når det gjelder forhold og hvordan man skal behandle søte jenter på en skikkelig måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. oktober 2005 #1479 Del Skrevet 27. oktober 2005 Ja, og M har kanskje litt mere erfaring når det gjelder forhold og hvordan man skal behandle søte jenter på en skikkelig måte? ← Masse mer erfaring. På mange ting, merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 27. oktober 2005 #1480 Del Skrevet 27. oktober 2005 Du fortjener en ordentlig snill gutt vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg