Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

:hoppe:

Nei seeee så kos!!!!

Haha dette var jo dritmorsomt, haha, plutselig kommer alle ut av ninakanin-skapet!!! :ler:

Dere må jo ikke være redde for å si hei, hallohallo liksom... :klaske:

Blir så misunnelig når jeg ser alle andre som får såååå mange koselige hilsener i dagboken sin, og så veeeet jeg at det er mange folk her inne, bare ingen som gidder si noe liksom... :sjenert:

Men se her ja, tigger jeg litt så kommer jo folk frem i bøtter og spann!!! :hoppe:

Står på jobb nå, nok et ureglementært internetbesøk. ;)

Sendte litt meldinger med M før jeg begynnte på jobb, han sendte til meg fra en kompis sin telefon for han ikke hadde mer penger på kortet...

Der er nooooe der, jeg vet bare ikke hvaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin
Du trenger ikke tigge deg til besøk og hilsen fra meg i hvertfall.  :ler:

:ler:

Nei du Arkana er jo fast invetar her... Og takk og pris for det!! Godt med litt kloke hoder i dagboken til tidenes mest forvirrede hode...

Jeg står jo her vet dere, skal ikke tenke for mye. Men hva er det jeg gjør? Joda, scanner de siste seks månedene med M og ser etter tegn :ler:

Husker ting som "er ikke så trist når jeg er med deg..."-meldingen da jeg spurte hvordan det gikk og han sa han var trist. Rett etter bruddet med dama...

Men uansett hvor mye positivt jeg husker, så fååår jeg bare ikke hun der dama fra fredagen til å passe inn i bildet!!!!!!!! :sur:

Og minst av alt forstår jeg hvorfor jeg ble så sinnsykt sur!!! For det ble jeg.... :sjenert:

Hvorfor er jeg alltid den siste så får vite hva jeg føler!? Kan ikke folk begynne å si det til meg litt føøøør da eller?! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

jaaaaaaaa :sjenert:

men du sneglen min... ikke sant du sa det der om m...? Hehe du er så lur alltid du, du ser jo alt før det skjer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Wæææææææææææ!!! :hår:

F, han jeg var med på fredag (haha F for fredag :ler: Grei måte å holde styr på dem!! Får holde meg til M på mandager da... ;) ), gikk nettopp forbi butikken. Han kikket inn og vinket kjempehøyt med hånden og smilte, og gikk liksom videre rett forbi!!!

Fytti han er flott, det hoppet i magen. Åh han der der altså... MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMH!!!!!!!!!!!! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen skjer det mykje i livet ditt!! Du er jo nesten verre enn seroxata jo!! :ler:

Draget har du i alle fall, ingen tvil om det ;)

Nyt singellivet du og lykke til med M/F/RP og andre lekre mannjebein :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Jammen skjer det mykje i livet ditt!! Du er jo nesten verre enn seroxata jo!!  :ler:

Draget har du i alle fall, ingen tvil om det  ;)

Nyt singellivet du og lykke til med M/F/RP og andre lekre mannjebein :hjerte:

for ikke å glemme S og R som ikke gir opp ennå, men driver og sirkler rundt som gribber :ler:

Singellivet er helt supert, jeg nyyyter at jeg ikke vet hvilket bein (haha mannebein!!) jeg skal stå på og hva dagen bringer!!! Jeg trives best levende..

Og det er jo ikke til å komme fra at M er utrolig lik RP i personlighet. Han er bare eldre, mer moden, og tuuuuuuuuuuuusen ganger snillere og mer koselig!!!!

endret trykkleifer

Endret av Ninakanin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Måtte le av hvordan det føltes når F gikk forbi..

Haha jeg har alltid lagt merke til når han har gått forbi, tenkt at "yeeey nå fikk øynene nyte synet av ham i dag også!!!". I to år!!! Så det føltes helt absurd at han i dag vinket inn, og det er fordi... :ler: Ja you know... Haha absurd følelse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:ler:

Hva skjeeeeeeeeeer?!

Husker dere han sinte naboen?

Vel, han inviterte meg jo ned for å se TV en kveld! Og så har han spurt to ganger til etter det, men da har jeg hatt planer. Nå fikk jeg melding om at han og en kompis skulle se film...at jeg måtte komme ned. Så skrev jeg at jeg var på jobb og ikke kunne, men fint av ham å spørre liksom.

Får melding tilbake:

"Hehe du får gjøre det godt igjen med å lage middag til meg...hehe ;) "

:overrasket:

Haha hva skjer, står det "inviter meg ut på sex, date, middag eller hva du møtte ønske" på ryggen min?!

Skrev tilbake "haha du kødder ikke heller!"

Nå fikk jeg " ;) Jeg liker godt biff, fløtegratinerte poteter og champingon og kantarellsaus!"

så skrev jeg "hehe greit å vite! Men da må du betale, for jeg er blakk! ;) ".

Haha farlig å invitere seg selv på middag til Nina når hun står på jobb og er litt småsulten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En snikleser kommer med innlegg også

hi hi.. det er utrolig morsomt å lese i dagboken din. Som mange har skrevet før, så skriver du veldig levende. og det skjer jo litt av hvert i livet ditt da :grine2: Håper du finner ut av dette med alle guttene, og gratulerer med ny leilighet, forresten!

Du har nok ikke skilt på ryggen, men sikkert en gledesglød og positiv livsinnstilling. Og det er ikke noe som er så attraktivt som det :tommelsmil:

Caro ;)

Endret av Caro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Skikkelig koselig dette her, dere popper jo frem som paddehatter!!!

Paddehatter.... Hvor kommer det uttrykket fra egentlig? :klø: Får sende en melding til F og spørre om han kan slå det opp i "rosinen i pølsa" og sjekke :ler:

Ja kan hende det er det. Det er utrolig, uansett. Jeg har aldri opplevd lignende. Folk er helt... Rare!!

Men hallo, biff er godt.

Så jeg sa ja jeg :ler:

Skrev melding til M at det er driiiitkjedelig på jobb, og "og hva er det som foregår om dagen egentlig!? Nå driver naboen, NABOEN, og inviterer meg på biffmiddag!!"

Såååå får vi seeee hva reaksjon jeg får på deeet mon troooo :sjarmor:

jeg har jo invitert ham hjem til biffmiddag i den nye leiligheten min da, når jeg flytter inn dit. Han skulle ta med rødvin sa han...

Så vi får se :) Jeg liker jo biff!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss. Er du blitt singel?!

Orker ikke lese gjennom for mye, da jeg ikke har vært her på en stund, og det er så mye :hoppe::hoppe::flekke::danse::hakeslepp::hoho: at jeg blir litt matt.

men du kan få en klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg må innrømme en liten tanke-freudiansk glipp jeg hadde da jeg var på visning i den nye leiligheten...

Jeg driver og diller rundt, dytter folk litt bort hehe så jeg får sett inn på soverommeeeet, badeeet...

Så ser jeg dusjen. En søt liten dusj, veldig smal.

Plutselig, fra ingenstedshen, faller det inn i hodet mitt:

"Hm, får meg og M plass inni der..? ÅH WHAT THE F***?!?!?!!! Hva var deeet for en tanke?!?! (og ikke minst netthinne-bilde... :rodme: ) "

Rødmende, av mine egne tanker, rygger jeg ut av badet, haha, prøver å fokusere på hvor fiiiine vinduskarmer det var... :ler:

Hmmmmmmm, Nina da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Jøss. Er du blitt singel?!

Orker ikke lese gjennom for mye, da jeg ikke har vært her på en stund, og det er så mye  :hoppe:  :hoppe:  :flekke:  :danse:  :hakeslepp:  :hoho: at jeg blir litt matt.

men du kan få en klem :)

Hei storebror!!

Hm, har jeg sett deg her før?

Ja jeg er singel :ler:

Sorry at dagboken ble for mye å lese på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maikana

Heisann!

Jeg er ikke akkurat snikleser lenger vel, siden jeg har lagt igjen spor etter meg før. Men kan iallefall si at det er morsomt å lese om livet ditt. Du får med deg detaljer som folk flest ikke hadde brydd seg om å tenke over i det hele tatt, og jeg synes det er det som gjør skrivingen din så levende. Å ha evnen til å beskrive detaljer er det som er et at de viktigste elementene dersom man skal mestre skrivekunsten, skal jeg tro foreleseren min dette semesteret:

"Don't tell them - show them"

Og det er akkurat det du gjør Nina!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...