Gjest Skauta Skrevet 16. oktober 2005 #1341 Del Skrevet 16. oktober 2005 Du er alltid favorittjenta mi, Nina Uansett hvor mange jeg feier over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. oktober 2005 #1342 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hei du snuppa mi! Du har fått mange KG-klemmer opp igjennom av meg, men denne her er litt mer spesiell, you know what I mean Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. oktober 2005 #1343 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Du er alltid favorittjenta mi, Nina Uansett hvor mange jeg feier over ← Godt å vite Skauta, takk for besøket, du er hjertelig velkommen igjen i min kjære dagbok Endret 17. oktober 2005 av Ninakanin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. oktober 2005 #1344 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei du snuppa mi! Du har fått mange KG-klemmer opp igjennom av meg, men denne her er litt mer spesiell, you know what I mean ← Yes I know... Og du, den siste meldingen din i går var bare halv, så jeg ventet på å se om resten kom av seg selv, og så plutselig så sov jeg Mamma kommer ikke opp allikevel, så hvis du har tid, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. oktober 2005 #1345 Del Skrevet 17. oktober 2005 Trommevirvleeeeer... JEG FIKK LÅÅÅÅN!!!! Lille meg fikk låne 700.000kr, helt på egenhånd, med den lille deltidsjobben min og den ekle studiegjelden!!! Sinnsykt!!! Så med mammas lån/hjelp/forskuddpå arv/whatever på 500.000 så kan jeg kjøpe leilighet til 1.200.000 kroner!!!!!! Nååååå blir jeg farlig i budrundene nå!!!!!! :hoppe: Fytti så sykt!!! Hahahahahahahaa nå må jeg bli voksen!!!!!! IIIIIIIIIK!!!!! For et kuult liv!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #1346 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jøye meg, da kan du jo få deg en skikkelig bra leilighet for den summen der! Lykke til med jakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. oktober 2005 #1347 Del Skrevet 17. oktober 2005 Gratla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. oktober 2005 #1348 Del Skrevet 17. oktober 2005 Okay, NÅ er det spennende. Jeg har funnet den. Leiligheten med stor L. Den man bare MÅ ha. Den som er perfekt. Den som er *litt* for dyr, så man blir kvalm av nerver når man ser for seg hvordan budrundene blir. Den er perfekt. Aldeles nydelig. I samme område som jeg bor i nå. Lille Lur sin yndlingsturplass ligger like bak, med skogen og alt!!! HAha jeg gikk tur der med niesen min i sist uke, og hun pekte på huset og sa "Oj tante, hvem er det som bor i DET store fine huset!". "Sikkert masse leiligheter..." sa jeg... Og nå ligger leiligheten for salg, på finn.no, og jeg har ringt mamma og er helt gal!!! Prisen er 1.290.000, men mamma var jo sååå psyket opp på en leilighet på 1.400.00, så hun skulle jo låne enda mer i banken Så kanskje det går!!!! Åh jeg har helt sommerfugler!!! Haha er sånn at jeg vil printe ut bilder og henge over senga, haha, jeg er helt forelsket JEG VIL HA DEEEEEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. oktober 2005 #1349 Del Skrevet 17. oktober 2005 :hår: Jeg fikk klarsignal fra mamma til å by på den når jeg går på visning i kveld!!! Spennendeeeeeee.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. oktober 2005 #1350 Del Skrevet 17. oktober 2005 Yeeey, jeg ser at jeg er på hei-nivå med megleren som har leiligheten, god gammel stamkunde fra kiosken min!!!!!! Hmmm, hvordan kan jeg utnytte deeeet montrooooooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. oktober 2005 #1351 Del Skrevet 17. oktober 2005 Lykke til med budrunder. Leilighetskjøp er spennende,det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 17. oktober 2005 #1352 Del Skrevet 17. oktober 2005 Lykke til på visning! Spennende med leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 17. oktober 2005 #1353 Del Skrevet 17. oktober 2005 Lykke til på leilighetsjakt! Spennende, nettopp vært gjennom det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #1354 Del Skrevet 17. oktober 2005 Lykke til med budrunden på drømmeleiligheten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. oktober 2005 #1355 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det er så rart hvordan jeg værer at sjebnen er ute og tøyser og tuller med ringvirkningene sine... Jeg bare visste det. Da jeg så leiligheten. At den ble min. Da i tillegg jeg kjente megler ble det sånn... Fytti, dette kommer til å gå. Det var så utrolig rått!!! Vi avtalte å late som om vi ikke kjente hverandre, for å ikke få pes for det. Så jeg håndhilste og greier da jeg kom på visningen, haha det var dritmorsomt, spilte teater DeLux Så snakker jeg i munnen på en fyr som skal til å spørre om noe, og jeg hever stemmen og går mot megler: "Ja det var et bud inne på 1.300.000 ja? Ja men jeg er så interessert at jeg topper det jeg og legger inn bud med det samme!" Folka i leiligheten ble heeelt stille, haha, flere bare gikk, og han som skulle til å spørre om noe sendte dama si et sånn "ånei..."-blikk... Jeg var drittøff i trynet, akkurat som planlagt!! Så ringer megler klokka syv når visningene er ferdig: Det har kommet et bud som topper mitt. Helvete... Ringer mamma. BY BY BY!!! Jeg byr. Kort tidsfrist... Jo, ganske riktig, hun trakk seg. Men hva skjer!? Ei skrulle kommer fra ingenstedshen og hiver seg på, hun har klokka i mot seg for hun leverte ikke skriftlig bud på visning og MÅ rekke både bank og megler før klokka åtte for å i det hele tatt vurderes. Tikk takk... Er sørenmeg den treigeste halvtimen jeg har opplevd!!! Megler ringer. Hun rakk det. Og hun hoppet sinnsykt i sitt bud.. Jeg ringer mamma. Prater med pappa. Vi er alvorlige...dette går ikke...nei nei nei.. Jo, jeg får femtusen til av mamma. 5000 kroner til får jeg lov å by over. Er så vidt jeg rekker hun andre sin tidsfrist. Og jeg setter en ny beinhard femminutters.... tikk takk... tikk takk.... megler ringer: :hår: "Helvete Nina, du skylder meg en bytur!!! Hun gav seg for faen, hun ble så redd og psyka ut av de der harde tidsfristene dine!!!!" :hoppe: Hvor syyyyykt er ikke dette!?!!??!?!!!!! Drømmeleiligheten!!! Samme dag som jeg fikk lånet!!!!! Og nå, haha, nå er den MIN!!!!! Nudler resten av livet, here i come, men det driter jeg i, for jeg har min egen leilighet!!!!!!! !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. oktober 2005 #1356 Del Skrevet 17. oktober 2005 for FEM TUSEN KRONER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 17. oktober 2005 #1357 Del Skrevet 17. oktober 2005 Gratla!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. oktober 2005 #1358 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ååååå, kjempebra! Gratulerer med leilighet! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 17. oktober 2005 #1359 Del Skrevet 17. oktober 2005 Så bra!!!! Grattis! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 17. oktober 2005 #1360 Del Skrevet 17. oktober 2005 ÅÅåååå!! Så kjekt altså!! Gratulerer så masse med ny leilighet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg