AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Hva gjør man da? Er det noe man sier ifra om? Forteller dere alle fantasier til deres partnere? Jeg brukte rundt et år før jeg fortalte mannen min at jeg likte det samme som ham.. bare hakket mer sprøtt. Anonymkode: f4a5b...a25
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Da prøver man seg frem gradvis, enten ved å prøve tilnærmelser med det man liker, eller snakke om det/spørre om det. Jeg forteller ikke alle fantasier for det er jo noen jeg ikke har lyst til å leve ut heller, men har lært meg å bli ganske åpen med hva jeg tenker på og tenner på og har lyst til å prøve. Tok meg et par måneder å bli åpen med nåværende partner (kjæreste), og om jeg noen gang skulle bli singel igjen (bank i bordet!) så vil jeg nok si mine ønsker og tenninger helt tidlig i dating prosessen for å utforske seksuelt og ha optimal god sex har blitt veldig viktig for meg etter å ha kastet bort 15 år på vanlig rutinesex for menns del og ikke fulgt min egen nytelse så mye før. Anonymkode: 3139a...10b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå