Gå til innhold

Er måne turnoff for kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bryr meg lite om en måne eller noen viker eller bare generelt tynt eller lite hår. Bare ikke ha hentesveis!!

Anonymkode: 240b2...c26

Enig i dette, kunne ikke brydd meg mindre. Helt ærlig synes jeg det er litt sexy når mannen har viker, begynner å moste håret, begynnende måne etc. Det er noe veldig mandig over det. Når det blir for mye må han så klart barbere seg, men synes det også er mandig.

Jeg er 24 :) 

Anonymkode: 20ca4...f31

Videoannonse
Annonse
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Nei det gjør ingenting, men som flere påpeker, klipp det kort/skinn deg om det blir veldig påfallende. Litt skjegg hjelper også da, "jevner ut" litt ;) menn med lite/Ingen hår kan da sagtens være utrolig sexy! 

Skrevet

Jeg bryr meg ikke. Men må innrømme at jeg (uavhengig av måne) ikke finner langt hår på menn attraktivt uansett hvordan man snur på saken. 

Ikke alle kler å være skallet. Noen kler månen bedre. Her må du se an deg selv, og kanskje også dine preferanser. Jeg kjenner en med måne - bak luggen. Han har altså tynnhåret, krøllete lugg - måne - godt med hår. Jeg kunne lett falt for ham rent utseendemessig. Han er en gift mann, og er sånn sett ikke av interesse i det hele tatt. Vi er derimot gode venner. Skaller han seg, så vil det se uendelig rart ut... Rarere enn månen hans.

Anonymkode: 1e79b...368

Skrevet

Jeg tror ikke det er månen som er turnoff, men derimot mannen i månen.

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir litt flau av dem som sier at det ikke er turn-off. Det er turn-off,TS. Du ønsker sannheten, right?

Anonymkode: 9dc22...423

Snakk for deg selv. Ikke alle synes det er turn-off. Så det blir feil å si "Det ER turn-off". 

Anonymkode: 64cb0...361

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette. 

Dark Angelina, mod.

• Liker 1
Skrevet

Måner er da svært romantisk.

moon.jpg.4c3e416ea53d87d13458223a972be4ad.jpg

Skrevet

Måne er en gedigen turnoff, derfor må man rake vekk håret!

Denne mannen er jo tynn i håret, men ikke akkurat turnoff....:rodmer::rodmer:

c41b49c8b113e1fc4db4ff77f8e16a66--jason-

jason-statham-workout-and-diet.jpg

Anonymkode: 751ff...8bf

• Liker 1
Skrevet

Ja det er det. Jeg var forelska i en som jeg alltid så med hodeplagg. Fikk totalt avsmak når han tok av seg hodeplagget og kunne ikke tro jeg hadde klina med han!

heldigvis finnes det løsninger, hårtransplantasjon er en lett og kjapp prosedyre.

Kvinner gjør jo prosedyrer for å forbedre sitt utseende hele tiden så skulle bare mangle at menn gjør det også.

Anonymkode: 68c28...7d7

• Liker 2
Skrevet

Nei, tynn i håret bryr meg ikke, en mann kan være like sexy for det :)

så lenge han ikke kjører langt hår og måne :fnise: det er ikke det lekreste. 

Anonymkode: bcdfa...cc5

Skrevet

... 
Jeg bryr meg kanskje ikke om en fyr er feit og sånt, men... helt ærlig, selv om jeg er aseksuel, jeg har ikke lyst på en fyr med kort hår, skallet eller måne. Jeg har lyst å ha en fyr jeg kan ta på håret til, og flette... o_o
Deilig langt hår. Jeg liker hår okay. Og hadde vært romantisk å knytte hestehalene sammen o_o 
Sex gir jeg blanke i, jeg vil ha deilig hår, en fyr med en flott skinnende mane. 
Beklager... er bare at jeg ikke liker skallete menn som annet en venn. 

Skrevet

Får man måne, må man shave hodet. Viker, derimot, har jeg større "toleranse" for. 

Gjest making.a.mess
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har litt måne og er 33 år. Vil kvinner synes dette er avtennende? 

Anonymkode: 1d66f...470

Om en fyr er ok så er det ikke månen som blir dealbreakeren. Men måne er ikke måne. Du må nesten legge ut bilde for å se hva den gjør for akkurat ditt utseende. 

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er det. Jeg var forelska i en som jeg alltid så med hodeplagg. Fikk totalt avsmak når han tok av seg hodeplagget og kunne ikke tro jeg hadde klina med han!

Forelska, virkelig? Enten vet du ikke hva forelskelse er eller så er du ekstremt overfladisk

• Liker 1
Skrevet
5 minutes ago, nutella said:

Forelska, virkelig? Enten vet du ikke hva forelskelse er eller så er du ekstremt overfladisk

Ja , men det som med hodeplagg så ut som en kjekkas, transformerte seg plutselig til gollum, så det var ikke mulig å tenne seksuelt på han eller kose noe med han mere.

Anonymkode: 68c28...7d7

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har litt måne og er 33 år. Vil kvinner synes dette er avtennende? 

Anonymkode: 1d66f...470

Få deg hentesveis.

Bilderesultat for comb over meme

Anonymkode: 79ed3...161

Skrevet

Ja, for meg er det turn off - beklager! Synes det er sexy med kort hår som andre sier, og da gjør det ingenting med måne 😊

Anonymkode: 71bc5...898

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er teit hvor opphengt kvinner er i penger, makt og status. Feminisme som har gått for langt. 

Anonymkode: 5bd5b...b1a

Ja enig i at det er skikkelig teit at så mange menn er opptatte med å tro at de vet hva damer vil ha, uten at de i det hele tatt har vært i nærheten av å ha hatt et forhold med en dame 😜

Anonymkode: aaaea...714

Skrevet

Måne er turn off ja

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker at menn har hår på hodet, men hadde samboeren hadde fått måne hadde han fåt lov å ta alt (han er nemlig "nektet" nå).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...