Crystalpeach Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Ok, jeg er hundre prosent ærlig i dette innlegget og forventer at folk som vil svare er høflige og relevante. Hvis dere ikke liker emnet , eller ikke liker albanske menn osv osv, ikke svar vær så snill. Er en norsk jente på snart 28 år, jeg traff i april en mann på en datingapp, han bor i Albania ( og nei han er ikke muslim, orker ikke at det skal komme mange her å si han er farlig osv som mange har skrevet på andre tråder som dette. Han er katolikk ) . Vi snakket i 2 måneder på telefon og videosamtaler før jeg dro ned og møtte han i juni, der vi var på ferie sammen i 2 uker . I løpet av de 2 månedene før jeg traff han og de 2 ukene jeg var med han fikk jeg et veldig følelsesmessig forhold til han, han sa at han var glad i meg, og jeg i han. Han skal nå besøke meg i Norge,antageligvis mot vinteren. Er det noen her som har vært i samme situasjon, som kan komme med erfaringer osv? Og ja, jeg forventer at en del vil si at han kun vil komme til Norge for å få oppholdtilatelse fordi han er en lykkejeger osv. Men helst vil jeg ha faktiske erfaringer hvis noen har det? Har aldri vært med en albaner før, og jeg liker han veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Muslim eller ei. Det er da ingenting galt med albanere. Albanere er mer europeiske enn sine trosfeller i midt-østen. Du må bare behandle han som en hvilken som helst mann, altså med en god dose skepsis og tilbakeholdenhet. Utelukk ikke worst case scenario. Menn er farlige til det motsatte er bevist. Anonymkode: d6cb3...48a
Hedy Lamarr Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 Det er jo ingen her som kan vite om han er lykkejeger eller oppriktig forelsket i deg. Jeg har ikke vært sammen med en albaner., men en venninne har, i årevis, og de er fremdeles sammen. Men hun hadde et delvis avstandsforhold til ham i mange år, blant annet for å se om han var en lykkejeger. Hvis han hadde nevnt ekteskap veldig tidlig i relasjonen, hadde hun garantert backet ut.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 De har ikke respekt for damer. Men det er noe du kun ser etter at forelskelsen er borte og hverdagene kommer. Ikke kast bort livet ditt på drittsekker. Anonymkode: f08cb...77b 1
Måbarefåsiat... Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: De har ikke respekt for damer. Men det er noe du kun ser etter at forelskelsen er borte og hverdagene kommer. Ikke kast bort livet ditt på drittsekker. Anonymkode: f08cb...77b Du kjenner så mange albanere at du kan si at alle er drittsekker? Hm...
Crystalpeach Skrevet 30. august 2017 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har ikke respekt for damer. Men det er noe du kun ser etter at forelskelsen er borte og hverdagene kommer. Ikke kast bort livet ditt på drittsekker. Anonymkode: f08cb...77b Bare så du vet det, jeg har møtt mendel menn som er fullblodige norske som ikke respekterte meg, ingen er like
Antoinette Skrevet 30. august 2017 #7 Skrevet 30. august 2017 Albanere i Norge scorer høyt på kriminalstatistikken. Jeg har inntrykk av dem som notoriske kjeltringer. I nabolaget mitt så vi biler om kvelden som kjørte opp/ned gatene, noen noterte bilskilt og ringte politiet som stoppet dem. Bilene var stappfulle av tjuvgods og mennene ble utvist fra Norge. Hadde aldri i verden dratt en fremmed albaner hit, du risikerer alle dine verdisaker og at han truer deg til å gi han penger etc. Nordmenn er en gullgruve for albanere. Og de har alltid en syk bestemor i hjemlandet......
Crystalpeach Skrevet 30. august 2017 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2017 2 minutter siden, Antoinette skrev: Albanere i Norge scorer høyt på kriminalstatistikken. Jeg har inntrykk av dem som notoriske kjeltringer. I nabolaget mitt så vi biler om kvelden som kjørte opp/ned gatene, noen noterte bilskilt og ringte politiet som stoppet dem. Bilene var stappfulle av tjuvgods og mennene ble utvist fra Norge. Hadde aldri i verden dratt en fremmed albaner hit, du risikerer alle dine verdisaker og at han truer deg til å gi han penger etc. Nordmenn er en gullgruve for albanere. Og de har alltid en syk bestemor i hjemlandet...... Å ja tusen takk for de personlige erfaringene der
Antoinette Skrevet 30. august 2017 #9 Skrevet 30. august 2017 Albania er også det europeiske landet med høyest andel av befolkningen som ikke kan lese og skrive. Sier jo endel......
Crystalpeach Skrevet 30. august 2017 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2017 1 minutt siden, Antoinette skrev: Albania er også det europeiske landet med høyest andel av befolkningen som ikke kan lese og skrive. Sier jo endel...... Og din drømmeprins kommer fra marie Antoinette tiden regner jeg med noe som igjen sier veldig gammeldagse menn som slår seg selv på brystet ;p Nei takk, da er vi forskjellige og takk for det. jeg har et mer åpent sinn, og er ikke A4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #11 Skrevet 30. august 2017 Skal ærlig si at jeg er tvilsom, men kjenner en som var sammen med en albaner i 3 år og han firket som en fin fyr. Eneste er når de slo opp at hun nekter å nevne han og har fjernet alt som hadde med han å gjøre. Kanskje ikke så rart men man blir jo litt nysgjerrig på hvorfor det ble slik. Anonymkode: 23672...d7b
Antoinette Skrevet 30. august 2017 #12 Skrevet 30. august 2017 (endret) Nei nei, inviter ham inn du. Gleder meg til innlegget der du blir rundlurt men det tør du vel ikke skrive. Er du heldig er en ny-nazist også. Det blir nok spennende. Google #stormfront Endret 30. august 2017 av Antoinette
Crystalpeach Skrevet 30. august 2017 Forfatter #13 Skrevet 30. august 2017 Og så seriøst var dette forumet ja 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #14 Skrevet 30. august 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har ikke respekt for damer. Men det er noe du kun ser etter at forelskelsen er borte og hverdagene kommer. Ikke kast bort livet ditt på drittsekker. Anonymkode: f08cb...77b 2 av mine kolleger, helnorske, er sammen med albanske menn.. De har det flott og fint sammen, mennene deres er staute arbeidskarer som deler ansvaret for hus og barn osv.. Ingen forskjell fra den gjengse norske mann... Anonymkode: d67ff...7c7 1
Antoinette Skrevet 30. august 2017 #15 Skrevet 30. august 2017 Du ber jo om det når du vil hente en mann til Norge fra et av Europas fattigste, korrupte og mest krinimelle høl av et land.
Crystalpeach Skrevet 30. august 2017 Forfatter #16 Skrevet 30. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2 av mine kolleger, helnorske, er sammen med albanske menn.. De har det flott og fint sammen, mennene deres er staute arbeidskarer som deler ansvaret for hus og barn osv.. Ingen forskjell fra den gjengse norske mann... Anonymkode: d67ff...7c7 Ja altså , denne fyren virker mer mann en noen av de norske mennene jeg har truffet
Crystalpeach Skrevet 30. august 2017 Forfatter #17 Skrevet 30. august 2017 Tenker at det er på tide å prøve noe nytt
Try2 Skrevet 30. august 2017 #18 Skrevet 30. august 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Muslim eller ei. Det er da ingenting galt med albanere. Albanere er mer europeiske enn sine trosfeller i midt-østen. Du må bare behandle han som en hvilken som helst mann, altså med en god dose skepsis og tilbakeholdenhet. Utelukk ikke worst case scenario. Menn er farlige til det motsatte er bevist. Anonymkode: d6cb3...48a trosfeller? There is good and bad people everywhere nordmann eller albaner, man må finne ut om man har de samme verdiene og hva slags syn man har på forskjellige ting. Det er feks en del på KG som er rydde og vaskehjelper for sine norske menn
Crystalpeach Skrevet 30. august 2017 Forfatter #19 Skrevet 30. august 2017 1 minutt siden, Try2 skrev: trosfeller? There is good and bad people everywhere nordmann eller albaner, man må finne ut om man har de samme verdiene og hva slags syn man har på forskjellige ting. Det er feks en del på KG som er rydde og vaskehjelper for sine norske menn Nemlig. Norske menn er ikke nødvendigvis det alle liker
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #20 Skrevet 30. august 2017 Det kommer jo an på albaneren. Er han utdannet og har jobb i hjemlandet er det mindre sannsynlig at han er en lykkejeger enn om han ikke har utdanning og er arbeidsledig/løsarbeider. Anonymkode: 950bb...39c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå