Gå til innhold

Hvor ofte sløver dere i sofaen?

Anbefalte innlegg

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

En dag i uka? 

Hver dag etter jobb?

En gang i måneden?

Tre ganger i året? 

Som småbarnsmor får man lett dårlig samvittighet om man ikke gjør noe som helst en dag, selv om både mann og barn elsker det :fnise:

Er du singel? Har du barn..? 

- Hvor ofte tilbringer du dagen/kvelden i sofaen? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

24/7

Jeg har heldigvis ikke barn.

Anonymkode: de033...4ce

• Liker 6
Skrevet

Har ikke sofa :(

• Liker 1
Skrevet

Stort sett hele dagen, hver dag. 

Har samboer men ikke barn. 

Anonymkode: fd246...258

• Liker 1
Skrevet

Ingen barn, er singel. Sløver i sofaen så mye som mulig da jeg ikke gidder eller bryr meg om å trene. Lever bare en gang. Er bygd for komfort, ikke fart. Men surrer også rundt å gjør småting som å rydde, vaske, reparere og ordne ting f.eks. Ellers jobber jeg jo natt og dag...

• Liker 1
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Godt å høre, føler meg mye bedre nå faktisk :fnise:

Skrevet

Fra jeg kommer hjem fra jobb til jeg skal legge meg.

• Liker 3
Skrevet

Aldri faktisk. Vi har ikke TV og hvis jeg vil slappe av legger jeg meg i sengen min med for eksempel en lydbok på øret.

Skrevet

Jeg har litt sofasløvetid hver eneste dag. Med bok, strikketøy, eller tv. Det er helt uaktuelt for meg å spinne rundt omkring og Gjøre Noe hele jævla tiden. Jeg blir utslitt bare av å høre om det. Jeg trener hver dag, så jeg er aktiv, men jeg har også voldsomt behov for å bare sitte i fred og ro og gjøre Ingenting. 

Har mann, ett barn på vei. 

Anonymkode: 3e930...9d2

• Liker 2
Skrevet

Litt på slutten av hver dag, mellom gjøremål er ferdig og leggetid. Ca 21-22/22.30. Noen ganger leser jeg i sengen istedet. Noen ganger bretter jeg klær samtidig med at jeg roer ned i sofaen.

Skrevet

Sløver  ii sofaen fra ca. 21.30-23.00, de fleste kvelder. Har barn.

Skrevet

Hver kveld og hver dag etter middag. Har barn, er singel. :) 

Anonymkode: 70dd2...10a

Skrevet
1 time siden, Leo skrev:

Aldri faktisk. Vi har ikke TV og hvis jeg vil slappe av legger jeg meg i sengen min med for eksempel en lydbok på øret.

Kan ikke fatte at det går an å leve uten TV... "Kjære, skal vi ta en flaske rødvin å høre på lydbok?" :klo:

Anonymkode: 8eb04...9d6

• Liker 2
Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke fatte at det går an å leve uten TV... "Kjære, skal vi ta en flaske rødvin å høre på lydbok?" :klo:

Anonymkode: 8eb04...9d6

Vi har gjort det i 12 år og har aldri savnet det. Og hvis man først skal dele en flaske rødvin og slappe av så er det jo mye hyggeligere å snakke sammen enn å sitte og glo på en tavle på veggen ;) Høre på lydbok eller radio er faktisk heller ikke så dumt.

Endret av Leo
  • Liker 2
Skrevet

Hver dag. Har samboer.

Anonymkode: 41404...487

Skrevet

Bor alene og tilbringer hver kveld i sofaen. Men jeg sløver ikke da. Jeg fokuserer intenst på netflix!

Anonymkode: 799a5...ebc

• Liker 4
Skrevet

Sløver sjelden, men ligger mye på sofaen og ser på netflix og strikker. Har kjæreste, ingen barn. Det skal også sies at jeg har en sykdom som gjør at jeg må være mye i ro, så noen ganger ligger jeg på sofaen selv om jeg helst vil ut og gjøre ting.

Anonymkode: e13ec...e2c

Gjest New Girl
Skrevet

Hver dag! Har barn annenhver uke, så blir litt mindre de ukene, men vi klarer å snike til oss litt sofatid uansett. 

Skrevet

Er alenemor til baby på 10 mnd og sløver på sofaen ca 1 t hver kveld 

Anonymkode: be777...acf

Skrevet

Hver dag! Gift, en på vei. Tar alltid litt tid på sofaen og slapper av etter jobb. Glaner på tv, strikker, surfer på mobilen. Har alltid mye å gjøre, men slapper av litt hver dag. Må ikke stresse hele forbannede tiden! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...