Gå til innhold

Orgasme for damer

Fremhevede innlegg

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en teori som er peer-reviewed. Det vil si, det er harde fakta som forskermiljøet er enige om. Kvinnens orgasme er meningsløs, Uten verdi.

Anonymkode: 0535b...ba5

Fint, da er det hevet over enhver tvil at blowjobs er helt meningsløst. Helt uten verdi å bruke tid på det siden det ikke fører til befruktning. For ikke å snakke om anal..snakk om å være på bærtur hvis man tar turen inn dit :hoho:

Helt uten verdi å bruke tid på sex generelt så lenge det ikke er med 100% intensjon om å få barn. Du oppfordrer med andre ord til sexnekt som mann. Snak om å skyte seg selv i foten. Du må være bra dum :hoho:

Anonymkode: ff6ca...644

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 hours ago, Ginavn said:

Etter et helt år uten orgasme for kvinnen sin del får hun ikke mye lyst

Et helt år?! En hel gang  her vil jeg si! Får jeg ikke orgasme så har jeg ikke sex med vedkommende igjen. Da velger jeg en annen mann enkelt og greit! :)

Anonymkode: 89f42...46b

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et helt år?! En hel gang  her vil jeg si! Får jeg ikke orgasme så har jeg ikke sex med vedkommende igjen. Da velger jeg en annen mann enkelt og greit! :)

Du har selvfølgelig rett, men jeg var ung, dum og i et forhold med noen som ikke takla seksuell kritikk/tilbakemelding :( Men han jeg er med nå er av et annet kaliber!

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ha et trist liv.

Anonymkode: 63815...273

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...