AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Hei, jeg har et problem med penis min. Jeg har prøvd å søke litt rundt på internett men finner ingenting som snakker om det jeg har. Jeg kan dra ned forhuden på penis uten at det skal gjøre vondt. Det eneste jeg merker er at den er ganske stram. Men det er ikke problemet. Når jeg drar forhuden helt ned, så krøller penisen seg 180° grader. Når jeg ser på penis når jeg drar ned forhuden, så ser jeg at grunnen til det skjer er fordi forhuden er festet til penishodet bak. Her er 2 illustrasjons bilder jeg tegnet i snapchat av penis'n min. (Grønn = forhuden festet til). jeg har lyst til å kunne å dra ned forhuden helt ned uten at penis'n min skal se retarded ut. Anonymkode: e0837...f46
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Prat med en lege. Føler du deg ikke trygg på din lege så finn en lege du føler deg trygg på. Jeg mistenker at du må til urolog ("penis-lege") for å klippe bittelitt i forhuden. Du får bedøvelse og alt det der, så det er ikke farlig eller vondt. Men du må få henvising. Da må du først prate med lege. Legen trenger ikke å se din penis, det er nok med at du forklarer problemet. Anonymkode: 9bc59...5f9 4
Gravity Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 3 hours ago, AnonymBruker said: Prat med en lege. Føler du deg ikke trygg på din lege så finn en lege du føler deg trygg på. Jeg mistenker at du må til urolog ("penis-lege") for å klippe bittelitt i forhuden. Du får bedøvelse og alt det der, så det er ikke farlig eller vondt. Men du må få henvising. Da må du først prate med lege. Legen trenger ikke å se din penis, det er nok med at du forklarer problemet. Anonymkode: 9bc59...5f9 https://www.volvat.no/tjenester/urologi/ Du kan gå til privat urolog også, hvis du ikke er keen på å ta det opp med fastlege. Det koster en del, men det høres ut som noe som bør prioriteres. 3
Sensi Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 Fantastiske tegninger :-). Høres ut som at dette er noe som kan ordnes med. Gå til legen din og lykke til. 😊 3
Gjest Cyrus Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 Det der kommer til å gjøre så sykt vondt
stan Skrevet 30. august 2017 #6 Skrevet 30. august 2017 1 minutt siden, Cyrus skrev: Det der kommer til å gjøre så sykt vondt Tipper de bruker bedøvelse. De bruker den peneste sykepleieren til å smøre på lokalbedøvelse. 2
Gjest Cyrus Skrevet 30. august 2017 #7 Skrevet 30. august 2017 1 minutt siden, stan skrev: Tipper de bruker bedøvelse. De bruker den peneste sykepleieren til å smøre på lokalbedøvelse. Jeg tenkte mer i ettertid jeg da. Lykke til med å gå i trapper TS 😊
Gjest Ingenting2 Skrevet 30. august 2017 #8 Skrevet 30. august 2017 2 timer siden, Cyrus skrev: Jeg tenkte mer i ettertid jeg da. Lykke til med å gå i trapper TS 😊 Helvete da. Trodde du også trengte hjelp jeg nå.
Gjest Cyrus Skrevet 30. august 2017 #9 Skrevet 30. august 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Helvete da. Trodde du også trengte hjelp jeg nå. Penisen min er i gode hender om dagen, men det er fortsatt plass til et par hender til
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #10 Skrevet 30. august 2017 Trodde dette skulle være nok en patetisk penistråd, men du hadde kjempe søte tegninger og jeg forstår godt at dette er et problem for deg! Desverre ikke noe internett kan løse, her må du nok gjøre et inngrep hos legen. Ja det er nok smertefullt, men du vil jo få bedøvelse, så er det ømt og sårt i noen dager, men helt overkommerlig som andre snitt de lager i huden, mye bedre å få gjort det hos lege og bli kvitt problemet , enn å gå rundt med både dette fysiske problemet, og tankene resten av livet . Det er IKKE flaut å ta med legen, så ikke kvi deg for det! I værstefall så kan du gå til en privatlege om du ikke vil ta det med fastlegen. Men en lege må se på den så blir du henvist til en spesialist og kirurg og får det løst Lykke til Anonymkode: d6a36...e27 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå