AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #1 Skrevet 29. august 2017 Jeg fikk henvisning til hudlege for 2-3 år siden. Var der, fikk behandling og det fungerte. Hun sa den gangen at dersom det ikke fungerte skulle jeg bestille ny time så vi kunne prøve noe annet. Så det var altså åpent for å bestille ny time den gangen. Nå har jeg blitt verre igjen. Må jeg innom fastlegen å få ny henvisning, eller kan jeg bare ringe å be om time der? Dette var ikke sykehus, men et legekontor som var spesialister på hudsykdommer om det har noe å si. Det er så lang ventetid hos fastlegen når det ikke er akutt, så hvis jeg slipper unna ett steg gjør jeg gjerne det. Anonymkode: e68ed...620
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #2 Skrevet 29. august 2017 Som regel gjelder en henvisning i løpet av ett år. Er ganske sikker på du må ha en ny det er jo lenge siden Anonymkode: b7184...53f
Poppzy Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 Du kan jo bare ringe hudlegen og høre om du trenger ny henvisning.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 59 minutter siden, Poppzy skrev: Du kan jo bare ringe hudlegen og høre om du trenger ny henvisning. Sant Anonymkode: e68ed...620
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå