Gå til innhold

Astrid S


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, JackIost skrev:

Er vel knapt noen kvinnelige kjendiser som ikke får gjennomgå på KG. Kvinner er kvinner verst :)

Det er litt ironisk at hun ble aktuell her fordi at hun helt klart gjorde narr av en annen kvinne da.:)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Astrid Smeplass er en svært talentfull artist og en veldig sympatisk person. Hun fremstår alltid blid og vennlig. Jeg liker henne

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
På 29.8.2017 den 18.15, Citronella skrev:

Eller kanskje hun prøvde å dekke over at hun ble lei seg? Jeg synes det var ufint det jeg så på Snap, og JEG hadde blitt irritert om det angikk meg. Så kutt ut å si at jeg er støtt på AB sine vegne.

Helt enig med deg. Det var både ufint og barnslig. De som sitter og forsvarer henne her inne tviler jeg på hadde tatt det like pent som AB om det var de som ble latterliggjort i SoMe på den måten. Må si jeg mista mye av respekten for Astrid nå. Har tidligere sett på henne som en veldig søt/uskyldig og jordnær jente (selv om jeg ikke liker musikken hennes) så dette hadde jeg ikke forventet av henne. Men nå er hun jo ikke gamle jenta akkurat, forhåpentligvis blir hun voksen snart :) 

Endret av justcurious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

På 29.8.2017 den 15.45, Citronella skrev:

Jeg har sett at hun har tullet med Anne Brith og den lille mindreårige makronen. Er hun så ufin som det kan virke som?

Er du forelska i Astrid S eller? Hi hi hi. 😀

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så lei jeg er av Astrid S. Det bor sikkert mye fint i henne, men den musikken.... den jævla musikken. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger store krefter bak hennes navn som prøver så hardt å gjøre henne stor. Middelmådig artist med stemme som er hot akkurat nå. Hun er bare et pent brikke i et spill. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...