maki Skrevet 15. januar 2005 #1 Skrevet 15. januar 2005 Mamma skulle jo egentlig sy, men hun har hita på at det kanskje ble litt stress, at det ble litt formye å bite over. I går var jeg å prøvde en nydelig kjole. Som ei anna ei hadde sett på først og som hu prøvde i det jeg prøvde en annen en. Å selvfølgelig så kjøpte hun den. Etter jeg hadde reist så kom hun tilbake igjen å angra seg. Normalt så er ikke det greit, men siden de viste at jeg ville kjøpe den så gikk det greit denne gangen. Så tror dere jeg ble gla når jeg fikk høre dette eller? Var innom i dag for å leie klær til han. Å da sa de at jeg kunne få kjolen alikevell, så prøvde med slør og det som var. Men hadde bra råd til kjolen i dag da, så skal jeg komme tilbake å kjøpe sløret senere... med mindre jeg finner ut at jeg ikke skal ha slør da. Vet ikke hva kjolen heter men det er en benjamin roberts 2004 modell tror jeg eller kanskje 2003. Men jeg er gla gla gla gla gla gla gla GLA i dag
Gjest MrsL Skrevet 15. januar 2005 #2 Skrevet 15. januar 2005 Gratulerer. Vet hvordan det føles å ha "drømmen" i hus :-)
Cathie Skrevet 15. januar 2005 #3 Skrevet 15. januar 2005 Gratulerer så masse Jeg har også en benjamin roberts kjole!! Er din to delt eller hel..? Har du bilde?? Bare hvis du ikke vet det så er kjolene dems på denne siden
maki Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2005 Tusen takk Hel kjole, har ikke bilde, hvis jeg ikke finner på nette kommer jeg vel til å ta når jeg får korsett og slikt i hus.... hadde ikke råd til det nå. Fant ikke kjolen på siden dems Får faktisk pupper i kjolen er normalt en B cup men til kjolen så trenger jeg en D cup. men prøvde i går med C cup og der var jo greier om at man måtte ha en størelse større enn det man normalt brukte fordi .... noe jeg ikke husker. Så ser ikke ut som at jeg har D cup for det assa, ser vel mer ut som en stor B eller liten C Det korsettet med innlegg kommer nok til å bli missbrukt og utbrukt etter bryllupet tror jeg
Gjest Brud2005 Skrevet 15. januar 2005 #5 Skrevet 15. januar 2005 Hei Gratulerer med kjole! Det er en fantastisk følelse det der. Det er ikke mer en 2 uker siden jeg kjøpte min, og jeg har vært såååå glad siden!
maki Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2005 Tusen takk _____________________ Kom på, de kan vel egentlig ikke nekte folk å angre seg? For har man ikke angre rett her i lands?
Linn3c Skrevet 15. januar 2005 #7 Skrevet 15. januar 2005 Gratulerar maki! Så flott at du fann draumekjolen din! :D
TeddyToria Skrevet 15. januar 2005 #9 Skrevet 15. januar 2005 Gratulerer!!! Ingenting er bedre enn å finne drømmekjolen!!! Du får legge ut en link eller et bilde hvis du finner da... God helg!
Huldra:) Skrevet 17. januar 2005 #14 Skrevet 17. januar 2005 GRATULERER MAKI Må føles fantastisk ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå