Gjest miau Skrevet 16. januar 2005 #21 Skrevet 16. januar 2005 Jeg så forresten en gang bilde av en modell med den største uttovernavlen noensinne. *grøss* Da begynte jeg og lure på om ikke det burde være et kriterie for å bli modell, -ha mindre uttovernavle enn en 20kroning....(hun hadde enda større).
Gjest v. Skrevet 16. januar 2005 #22 Skrevet 16. januar 2005 spidey, du er gal beibi :o personlig blir jeg fysisk kvalm av å ta i min navle
Scaramouche Skrevet 16. januar 2005 #23 Skrevet 16. januar 2005 Navler= ÆSJ!!! Men hvis man får utovernavle når man er gravid, vil den da gå inn igjen etter fødselen? :-?
Catus Skrevet 16. januar 2005 #24 Skrevet 16. januar 2005 samme her.. Er sjelden jeg ofrer den en tanke ja.. Enig! Jeg bryr meg svært lite om navlen min. Men jeg synes det er gøy å pille litt på sambos navle (innover), for han er så kilen der..
Grooo Skrevet 16. januar 2005 #25 Skrevet 16. januar 2005 Blir ikke akkurat kvalm, men takler ikke at noen kommer i nærheten av navlen min. Det er ekkelt!
Gjest Virvel Skrevet 16. januar 2005 #26 Skrevet 16. januar 2005 Dette her var helt nytt for meg, men det er tydeligvis mange som har et anstrengt forhold til navler. Jeg for min del klarer ikke å se noe ekkelt eller skummelt i noe som helst i eller på en normal, frisk menneskekropp. Jeg synes navlen er pen, jeg. :-)
Gjest Lilleulv Skrevet 16. januar 2005 #27 Skrevet 16. januar 2005 har aldri tenkt over noe sånt, men hvis noen stapper fingeren inni navelen min liksom så får jeg en kvalm følelse :-? my navel is pierced by the way...
Gjest Embla s Skrevet 16. januar 2005 #28 Skrevet 16. januar 2005 Jeg har et anstrengt forhold til navler. Jeg har alltid vært livredd for at noen skal ta meg der. Hvis jeg ser blod eller ekle bilder så må jeg holde meg for navlen, det gjør vondt der på en kvalm måte. Jeg klarer nesten ikke rense den fordi jeg blir så uvel. Jeg har skikkelig navle-skrekk. Har du? dette kunne jeg skrevet selv! Har hat navlefobi siden jeg var liten! orker ikke at andre er nær navlen min, hvis noen kiler meg er det refleks for meg å holde hånd over navlen! Husker bilder av utmagrede barn fra Afrika med store mager og utstående navler fra skolebøkene; jeg bladde alltid ekstremt for over de sidene Godt å høre at man ikke er alene
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #30 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg har samme problemet ved berøring, at det er ubehagelig. Forbudt område! Hadde veldig angst for svangerskap utenfor livmoren da jeg ble gravid, så tok tidlig ultralyd b.la for å utelukke dette. Angsten gikk ikke bare i mislykket svangerskap (som selvfølgelig er verst), men kikkhullskirugi som går gjennom navlen 😣😨🙈 Anonymkode: eda24...0b3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #31 Skrevet 27. oktober 2022 (Hva er vitsen med å lage ny tråd om det allerede finnes en på temaet 😄) Anonymkode: 71de4...1ea
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #32 Skrevet 27. oktober 2022 Gjest Virvel skrev (På 16.1.2005 den 18.02): Dette her var helt nytt for meg, men det er tydeligvis mange som har et anstrengt forhold til navler. Jeg for min del klarer ikke å se noe ekkelt eller skummelt i noe som helst i eller på en normal, frisk menneskekropp. Jeg synes navlen er pen, jeg. 🙂 Støtter denne:) Jeg har en erogen navle. Jeg liker navlen min jeg, og syns at den er liten og søt. Den gir meg mye glede😁 Anonymkode: 9c5ea...8f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå