Gå til innhold

Navle-skrekk?


Har du navleskrekk?  

4 stemmer

  1. 1. Har du navleskrekk?

    • Ja
      12
    • Nei
      23


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg så forresten en gang bilde av en modell med den største uttovernavlen noensinne. *grøss* Da begynte jeg og lure på om ikke det burde være et kriterie for å bli modell, -ha mindre uttovernavle enn en 20kroning....(hun hadde enda større).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spidey, du er gal beibi :o personlig blir jeg fysisk kvalm av å ta i min navle :(

Skrevet

Navler= ÆSJ!!!

Men hvis man får utovernavle når man er gravid, vil den da gå inn igjen etter fødselen? :-?

Skrevet

samme her.. Er sjelden jeg ofrer den en tanke ja..

Enig! Jeg bryr meg svært lite om navlen min. Men jeg synes det er gøy å pille litt på sambos navle (innover), for han er så kilen der.. :sjarmor:

Skrevet

Blir ikke akkurat kvalm, men takler ikke at noen kommer i nærheten av navlen min. Det er ekkelt!

Skrevet

Dette her var helt nytt for meg, men det er tydeligvis mange som har et anstrengt forhold til navler. :ler2: Jeg for min del klarer ikke å se noe ekkelt eller skummelt i noe som helst i eller på en normal, frisk menneskekropp. Jeg synes navlen er pen, jeg. :-)

Gjest Lilleulv
Skrevet

har aldri tenkt over noe sånt, men hvis noen stapper fingeren inni navelen min liksom så får jeg en kvalm følelse :-? my navel is pierced by the way...

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg har et anstrengt forhold til navler.

Jeg har alltid vært livredd for at noen skal ta meg der. Hvis jeg ser blod eller ekle bilder så må jeg holde meg for navlen, det gjør vondt der på en kvalm måte.

Jeg klarer nesten ikke rense den fordi jeg blir så uvel.

Jeg har skikkelig navle-skrekk. Har du?

:ler: dette kunne jeg skrevet selv! Har hat navlefobi siden jeg var liten! orker ikke at andre er nær navlen min, hvis noen kiler meg er det refleks for meg å holde hånd over navlen! Husker bilder av utmagrede barn fra Afrika med store mager og utstående navler fra skolebøkene; jeg bladde alltid ekstremt for over de sidene :roll:

Godt å høre at man ikke er alene :wink:

  • 17 år senere...
Skrevet

Jeg har samme problemet ved berøring, at det er ubehagelig. Forbudt område!

Hadde veldig angst for svangerskap utenfor livmoren da jeg ble gravid, så tok tidlig ultralyd b.la for å utelukke dette. Angsten gikk ikke bare i mislykket svangerskap (som selvfølgelig er verst), men kikkhullskirugi som går gjennom navlen 😣😨🙈

Anonymkode: eda24...0b3

Skrevet

(Hva er vitsen med å lage ny tråd om det allerede finnes en på temaet 😄)

Anonymkode: 71de4...1ea

Skrevet
Gjest Virvel skrev (På 16.1.2005 den 18.02):

Dette her var helt nytt for meg, men det er tydeligvis mange som har et anstrengt forhold til navler. :ler2: Jeg for min del klarer ikke å se noe ekkelt eller skummelt i noe som helst i eller på en normal, frisk menneskekropp. Jeg synes navlen er pen, jeg. 🙂

Støtter denne:)

Jeg har en erogen navle. Jeg liker navlen min jeg, og syns at den er liten og søt. Den gir meg mye glede😁

Anonymkode: 9c5ea...8f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...