Gjest miau Skrevet 15. januar 2005 #1 Skrevet 15. januar 2005 Jeg har et anstrengt forhold til navler. Jeg har alltid vært livredd for at noen skal ta meg der. Hvis jeg ser blod eller ekle bilder så må jeg holde meg for navlen, det gjør vondt der på en kvalm måte. Jeg klarer nesten ikke rense den fordi jeg blir så uvel. Jeg har skikkelig navle-skrekk. Har du?
Cielo Skrevet 15. januar 2005 #2 Skrevet 15. januar 2005 Ja, du er ikke alene! Min største skrekk er å få utovernavle når jeg blir gravid. Det har jeg virkelig problemer med. Men jeg blir ikke uvel av min egen navle, av å vaske den og sånn, jeg er bare ikke så glad i at noen tar der.
Gjest miau Skrevet 15. januar 2005 #3 Skrevet 15. januar 2005 Min største skrekk er å få utovernavle når jeg blir gravid. Det har jeg virkelig problemer med. Jeg også! Har et innlegg på graviditetsforumet om det er vanlig... Tenk deg høygravid, uttover-navle, og genser som er i stivt, hardt stoff! AU AU AU
*Lene* Skrevet 15. januar 2005 #4 Skrevet 15. januar 2005 Svarte nei..Men det er ubehagelig hvis noen stikker fingeren i..hehe!!
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2005 #5 Skrevet 15. januar 2005 Navleskrekk? Nei, overhodet ikke. Tenker i grunnen svært lite over navlen min.
Gjest GreenSky Skrevet 15. januar 2005 #6 Skrevet 15. januar 2005 Nei, men jeg synes navlelo er dritekkelt. På grensen til en slags fobi tror jeg. Hvos jeg oppdager navlelo på en fyr under sex f.eks, mister jeg lysten.
Samantha Skrevet 15. januar 2005 #7 Skrevet 15. januar 2005 Eg har ikkje navleskrekk. Syns det er ekkelt om nokon tar meg der, men eg likar å putte fingeren inn i kanelbollenavlen til kjæresten.
Gjest uniform Skrevet 15. januar 2005 #9 Skrevet 15. januar 2005 bra det er flere enn jeg og typen som ikke tåler at noen stikker fingern i navelen vår! selv har jeg til og med problemer med å rengjøre min navel for det er så vondt kan noen fortelle meg HVORFOR det er vondt å bli navlebefølt?
CeeCee Skrevet 15. januar 2005 #10 Skrevet 15. januar 2005 YUCK!!! Hvis noen tar inni navlen min blir jeg kvalm! Får en sånn ekkel følelse i hele magen at det kjennes ut som jeg må Navlen min er forbudt område.... :evil:
Gjest Daniella_ Skrevet 15. januar 2005 #11 Skrevet 15. januar 2005 Jeg har vel litt navleskrekk tror jeg??? Jeg orker i hvertfall aldri å ta meg inni navlen. Og når jeg tørker meg der etter dusjen så får jeg en vemmelig følelse i magen :-?
Gjest LoisLane Skrevet 16. januar 2005 #12 Skrevet 16. januar 2005 Nei, dette var ukjent område for meg. har det helt fint med navelen - bortsett fra at den holder på å forsvinne inn i i magen... Men utovernavle synes jeg ser ubehagelig ut. Min innovernavle snudde seg heldigvis ikke selv da jeg var på mitt mest gravide med femkilos'en min!
Gjest gjest 0 Skrevet 16. januar 2005 #13 Skrevet 16. januar 2005 Ja! :o Og det har blitt værre etter jeg tok bukplastik for nå kjenner jeg ikke om noen tar meg i navelen lenger, og det synes kjæresten min er vanvittig morro! Det skal heller ikke mye til før det gjør vondt :-? Pam
Gjest Seleena Skrevet 16. januar 2005 #14 Skrevet 16. januar 2005 Jeg har vel litt navleskrekk tror jeg??? Jeg orker i hvertfall aldri å ta meg inni navlen. Og når jeg tørker meg der etter dusjen så får jeg en vemmelig følelse i magen :-?' Eg og! Kvifor er det slik egentleg? Det er veldig ubehagelig
Tusenfryd Skrevet 16. januar 2005 #15 Skrevet 16. januar 2005 Navlen min er en skikkelig erogen sone. Og så har jeg innovernavle, den er så dyp at jeg nesten kan kile ryggraden fra innsiden når jeg stikker fingeren hele inni, som er litt ekkelt Visste dere forresten at 90 % har innovernavle, at det kun er få som har utovernavle. Da tror jeg ikke høygravide er medregnet, men...
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2005 #16 Skrevet 16. januar 2005 Jeg elsker navlen min og ofte får jeg ikke sovne hvis jeg ikke har fingeren i navlen min! :o Og alle de jeg har vært sammen med har opplevd min navle"fetish" at kommer jeg nær magen deres er de dømt. Min store skrekk med navler vil vel da kanskje være å ende opp med en med utovernavle? Men kanskje dere blir kvalme når dere tar dere i den for dere innbiller dere det er en vei inn til magen og magesekk og innvoller og tynn og tykktarmer og alt som er? For nå ble iallfall jeg kvalm!!
Gjest baby-E Skrevet 16. januar 2005 #17 Skrevet 16. januar 2005 Navleskrekk? Nei' date=' overhodet ikke. Tenker i grunnen svært lite over navlen min.[/quote'] samme her..
nyibyen Skrevet 16. januar 2005 #18 Skrevet 16. januar 2005 Bra å vite at jeg ikke er alene om å ha navleskrekk! God ide til en tråd !! :-) Jeg har angst for utovernavler (en gutt jeg var interessert i hadde det, og jeg klarte ikke å ha noe mer med ham å gjøre). Blir også kvalm av å ta på min egen navle. Og jeg blir kvalm av å se på bilder av modeller i bikini som har noe "klumpete hud" i navlen, slik at det ser ut som det er noe inni der. Hvis jeg noen gang får unger skal jeg mase og mase på den som klipper navlestrengen om at han/hun må klippe rent av og ikke la det være igjen noe som tyter ut senere! Ugh, blir litt kvalm av å skrive om dette...
Gjest miau Skrevet 16. januar 2005 #19 Skrevet 16. januar 2005 Jeg elsker navlen min og ofte får jeg ikke sovne hvis jeg ikke har fingeren i navlen min! :o :hår: Hårene reiser seg på ryggen og jeg blir uggen... Tuller du?!?!
liv Skrevet 16. januar 2005 #20 Skrevet 16. januar 2005 Navleskrekk? Nei, overhodet ikke. Tenker i grunnen svært lite over navlen min. samme her.. Er sjelden jeg ofrer den en tanke ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå