Gå til innhold

Norsk pikk vs Asiatisk pikk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva blir det neste? Norsk fitte vs. asiatisk fitte? Vid vs. trang?

Anonymkode: 2ab51...9fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har nok prøvekjørt svart også gitt😁

Anonymkode: 0b7c5...ae5

Interessant, hvordan opplevde du forskjellige penisene? fordeler og ulemper? Ting som overrasket deg osv?

for min del som en mann har jeg vært med hvit, gul, brun og svart kvinne før. Selv om det ikke var store forskjeller på underlivet, var opplevelsen med alle unik.  Forskjellene jeg opplevde (gjelder altså kun for meg, men tror det vil treffe de fleste mannfolka) hvite kvinnen opplevde jeg som mer tiltrekkende utseendemessig men ikke deiligst, gule kvinnen er kanskje verken mest tiltrekkende eller deiligst, men gir en utrolig deilig følelse av å la seg 'dominere'(deiligst å holde rundt og bare kose/klemme med), brune damen opplevde jeg som de mest lidenskapelige fra følelser til det fysiske. Svarte kvinner er kanskje de minst naturlig feminine (utseendemessig) , men der imot har de veldig feminine personligheter. Om de kanskje ikke vinner førsteplass utseendemessig ved første øyekast, har naturen gjort godt ved dem ved å ha gitt dem de beste formene som eksisterer. 

Anonymkode: f34ca...bc1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Interessant, hvordan opplevde du forskjellige penisene? fordeler og ulemper? Ting som overrasket deg osv?

for min del som en mann har jeg vært med hvit, gul, brun og svart kvinne før. Selv om det ikke var store forskjeller på underlivet, var opplevelsen med alle unik.  Forskjellene jeg opplevde (gjelder altså kun for meg, men tror det vil treffe de fleste mannfolka) hvite kvinnen opplevde jeg som mer tiltrekkende utseendemessig men ikke deiligst, gule kvinnen er kanskje verken mest tiltrekkende eller deiligst, men gir en utrolig deilig følelse av å la seg 'dominere'(deiligst å holde rundt og bare kose/klemme med), brune damen opplevde jeg som de mest lidenskapelige fra følelser til det fysiske. Svarte kvinner er kanskje de minst naturlig feminine (utseendemessig) , men der imot har de veldig feminine personligheter. Om de kanskje ikke vinner førsteplass utseendemessig ved første øyekast, har naturen gjort godt ved dem ved å ha gitt dem de beste formene som eksisterer. 

Vi har åpenbart forskjellig smak. Hvis jeg må generalisere:  Sør- og sørasiatiske kvinner er definitivt de vakreste og mest grasiøse, mens de afrikanske har sterkest erotisk utstråling. Svært få kaukasiske kvinner (og særlig ikke budeiene fra nordeuropa) kan måle seg i noen av «disiplinene». Dessverre for oss som bor her.

Anonymkode: 1a4ba...3aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg føler meg overhodet ikke komfortabel med generalisering på bakgrunn av hudfarge/etnisitet. Hvordan jeg opplevde disse har mer å gjøre med hvordan disse individuelle mennene var. Penisstørrelse var omtrent lik, men han afrikanske sin ble steinhard så kanskje størst sånn sett. Japaneren var best på totalpakken med kyssing av hele kroppen før og under sex, pakistaneren var flinkest til å få meg til å føle meg begjært/attraktiv, afrikaneren mest utholdende. Men igjen: dette er individuelt og har ingenting med etnisitet å gjøre og vil alltid variere fra mann til mann uansett om alle har lik eller forskjellig opprinnelse.

Anonymkode: 0b7c5...ae5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad denne tråden ble bumpet; det har vært for lite diskusjon om størrelser på penis her i det siste.

Anonymkode: 7d715...efa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vi har åpenbart forskjellig smak. Hvis jeg må generalisere:  Sør- og sørasiatiske kvinner er definitivt de vakreste og mest grasiøse, mens de afrikanske har sterkest erotisk utstråling. Svært få kaukasiske kvinner (og særlig ikke budeiene fra nordeuropa) kan måle seg i noen av «disiplinene». Dessverre for oss som bor her.

Anonymkode: 1a4ba...3aa

Lol, tror nok det siste du nevnte ikke gjelder for de fleste. Eller så hadde man sikkert sett langt større exogame trender blant nordmenn, ala østasiatiske damer. 

AnonymBruker
Skrevet

Landet Asia 🙄

Anonymkode: 1227a...31c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...