Gå til innhold

Norsk pikk vs Asiatisk pikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mulighet til å elske med mange norske pikker, bleke og rådlige pikker, men har aldri vært borti asiatisk pikk.

Lurer på om det virkelig er verdens minste pikker (gule pikker)...

Anonymkode: bf7c9...117

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tyrkene har nok større pikker enn nordmennene. Tror det har noe å gjøre med klimaet.

Anonymkode: 3d80c...9cd

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tyrkene har nok større pikker enn nordmennene. Tror det har noe å gjøre med klimaet.

Anonymkode: 3d80c...9cd

Feil. En tyrkerkjepp er i snitt 5,5 inch. Mens Ola nordmann i snitt ligger på 5,6. 

Anonymkode: 42db9...49d

• Liker 4
Skrevet

Uff for meg! Bare pikkesupper  i toppen .:mynona:

Anonymkode: 33901...121

Skrevet

Har sett en halvt asiat sin. Pakket den fort ned i buksa hans igjen for å si det sånn.

Anonymkode: 4c6bb...213

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett en halvt asiat sin. Pakket den fort ned i buksa hans igjen for å si det sånn.

Da kan du ikke vært særlig tiltrekkende (han tente ikke på deg) om det var så lett å pakke den ned i buksa.. En ståkuk, liten eller stor er ikke lett å bare pakke nedi buksa. 

• Liker 17
Skrevet

Har kun sett to asiatere nakne, begge var relativt små. Størrelse betyr lite for meg, så det var bare en observasjon. Har sett nordmenn med like små og, for å si det sånt. Veldig individuelt, men tror gjennomsnittet i Asia er mindre enn gjennomsnittet i Norge. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Da kan du ikke vært særlig tiltrekkende (han tente ikke på deg) om det var så lett å pakke den ned i buksa.. En ståkuk, liten eller stor er ikke lett å bare pakke nedi buksa. 

Det var en som hadde vært tent på meg i mer enn 3 år så han var aldeles tent jo. En ringefinger er ikke vanskelig å putte tilbake i buksa si (ikke alle bruker skinnyjeans vet du) og rømme åstedet. (Knappen og glidelåsen fikk han styre med selv.)

Følte du deg truffet eller noe siden du måtte komme med en spydig og intetanende antakelse?

• Liker 5
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om det virkelig er verdens minste pikker (gule pikker)...

De er det. 

Anonymkode: 3a004...7ee

• Liker 2
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Det var en som hadde vært tent på meg i mer enn 3 år så han var aldeles tent jo. En ringefinger er ikke vanskelig å putte tilbake i buksa si (ikke alle bruker skinnyjeans vet du) og rømme åstedet. (Knappen og glidelåsen fikk han styre med selv.)

Følte du deg truffet eller noe siden du måtte komme med en spydig og intetanende antakelse?

Ganske han skjønte at det bare var et uendelig gapende hull der nede som aldri kunne bli fylt uansett hvor stor man var og dermed like greit gav opp først som sist? Jeg mener, siden vi først er ute og skal slenge dritt om størrelsen til folks kjønnsorgan.

Anonymkode: 02443...41e

• Liker 10
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske han skjønte at det bare var et uendelig gapende hull der nede som aldri kunne bli fylt uansett hvor stor man var og dermed like greit gav opp først som sist? Jeg mener, siden vi først er ute og skal slenge dritt om størrelsen til folks kjønnsorgan.

Bitter much?

Anonymkode: cbc52...855

• Liker 4
Skrevet

Har vært med 2 asiatere og begge hadde liten pikk.

Anonymkode: 78a1d...610

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Derfor så må du synke like langt ned og slenge dritt om en brukers underliv? Skjerp deg.

Anonymkode: 78a1d...610

• Liker 3
Skrevet

Er det derfor de fleste asiatiske jenter sammen med norske gutter? Ser flere asiatiske jenter med norske gutter enn motsatt. Er det bare pikkens størrelse som har skylda?

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det derfor de fleste asiatiske jenter sammen med norske gutter? Ser flere asiatiske jenter med norske gutter enn motsatt. Er det bare pikkens størrelse som har skylda?

det er 2 tapere på datingmarkedet:
svarte kvinner og asiatiske menn.

asiatiske menn er som oftest små og tynne, lite maskuline og liten penis (sånn grovt sett)

Endret av herremann
  • Liker 3
Skrevet
12 minutes ago, herremann said:

det er 2 tapere på datingmarkedet:
svarte kvinner og asiatiske menn.

asiatiske menn er som oftest, små og tynne, lite maskuline og liten penis (sånn grovt sett)

Gullkorn! Også midt i valgkampen.

Anonymkode: 00191...a5e

• Liker 1
Skrevet

Tja,det påstås jo at asiatiske kvinner er så mye trangere enn norske.Så kanskje asiatiske menn er skapt med liten penis for å tilpasse seg asiatiske kvinners anatomi.

Anonymkode: ec636...8da

• Liker 4
Skrevet

Jeg er sammen med en asiatisk mann som har helt gjennomsnittlig penis. Tidligere var jeg sammen ned en norsk mann som også hadde en helt vanlig, fin, gjennomsnittlig penis. Av alle mine (ni forskjellige) ligg, er det kun én som var så avvikende at jeg la merke til det. Det var en norsk mann som hadde en penis som var større enn de forutgående. Men de åtte andre har vært omtrent like i størrelse. Vanlige. Normale. Fine. Noe særlig mer enn det tenker jeg ikke over det :lol:  Det er en pikk, liksom, ikke et måleredskap, så centimetre har jeg aldri brydd meg om.

Noe som er verdt å huske på er at slappe små peniser vokser mer under reisning enn slappe store.

Anonymkode: 33e21...bef

• Liker 6
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sammen med en asiatisk mann som har helt gjennomsnittlig penis. Tidligere var jeg sammen ned en norsk mann som også hadde en helt vanlig, fin, gjennomsnittlig penis. Av alle mine (ni forskjellige) ligg, er det kun én som var så avvikende at jeg la merke til det. Det var en norsk mann som hadde en penis som var større enn de forutgående. Men de åtte andre har vært omtrent like i størrelse. Vanlige. Normale. Fine. Noe særlig mer enn det tenker jeg ikke over det :lol:  Det er en pikk, liksom, ikke et måleredskap, så centimetre har jeg aldri brydd meg om.

Noe som er verdt å huske på er at slappe små peniser vokser mer under reisning enn slappe store.

Anonymkode: 33e21...bef

Er du sammen med en gul asiater? Er iranere også asiatere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...