AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Er det da innafor å stikke innom legevakten? Er snakk om en ganske triviell sykdom man helst skal til fastlegen med, men trenger antibiotika ganske kjapt. Skal ringe legekontoret straks det åpner men er ganske bekymret for at jeg ikke får time. Anonymkode: 0e717...6eb
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Ring når legekontorets telefontid åpner. De har satt av hastetimer hver dag. Hvis det er fullt, kan du gå på legevakten, men det ordner seg nok. Anonymkode: 4648d...f2f
Poppzy Skrevet 29. august 2017 #3 Skrevet 29. august 2017 På mitt legekontor kan vi komme uten å ringe bare vi kommer før kl 14. (Selv om de sikkert ønsker at vi ringer først, men man kommer fandens ikke igjennom på telefon). Helst tidligst mulig, men jeg har vært der sent og fått kommet inn. Har også blitt tilbudt å få komme inn til en av de andre legene der om min lege ikke har tid.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #4 Skrevet 29. august 2017 Ja når du trenger antibiotika kan du godt gå på legevakta. Jeg har gått dit flere ganger for urinveisinfeksjon f.eks fordi jeg må ha antibiotika med en gang og ikke kan vente ukesvis på legetime. Anonymkode: 324d5...d20 1
Solivagant Skrevet 29. august 2017 #5 Skrevet 29. august 2017 Sannsynligvis vil du få en hastetime hos legen siden du ringer med en gang de åpner. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå