Gjest Alterego666 Skrevet 5. juni 2018 #261 Skrevet 5. juni 2018 57 minutter siden, Nordjenta skrev: Helt enig , slik har vi det også. Men vi har levd ut en fantasi. Vi hadde trekant med en mann for to år siden. Da var mannen min "sjefen" men vi hadde selvsagt blitt enige om ting på forhånd . Det var en deilig opplevelse😊 Så bra! Vi har begynt med shibari.☺️ Var tredjemannen en venn/bekjent, eller en fremmed som var plukket for anledningen?
Ellsworth Skrevet 5. juni 2018 #262 Skrevet 5. juni 2018 Dypeste vet jeg ikke, men en favoritt er tanken på å bli kilt (har kilefetisj) i en medisinsk setting: Fantaserer f. eks. om at jeg skal prepes ved å barberes nedentil, noe jeg er alt for kilen til (det er forøvrig høyst reellt - høvel eller maskin på pungen gjør meg nesten hysterisk.). Løsningen blir da å spenne meg fast i en gynekologstol, og utføre barberingen der, mens jeg blir helt vill av kilingen. Pleierne blir da så fascinert av at jeg er så kilen, at de bestemmer seg for å finne ut om jeg er like sensitiv andre steder på kroppen. 2
Nordjenta Skrevet 5. juni 2018 #263 Skrevet 5. juni 2018 2 timer siden, Alterego666 skrev: Så bra! Vi har begynt med shibari.☺️ Var tredjemannen en venn/bekjent, eller en fremmed som var plukket for anledningen? En ukjent som mannen min fikk kontakt med på nett. Som han planla med på forhånd , men samtidig som vi hadde pratet mye på forhånd. Han var klar over mine ønsker og hva jeg ikke ville gjøre
Gjest Alterego666 Skrevet 5. juni 2018 #264 Skrevet 5. juni 2018 1 time siden, Nordjenta skrev: En ukjent som mannen min fikk kontakt med på nett. Som han planla med på forhånd , men samtidig som vi hadde pratet mye på forhånd. Han var klar over mine ønsker og hva jeg ikke ville gjøre Det reduserer klein-potensialet, men tilfører jo også en risk for å ta med noen som er litt odde inn i et område som ikke skkurat trenger det. Dere var åpenbart flinke og/eller heldige. Det er bra!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #265 Skrevet 13. juni 2018 Hadde partneren min klart å gå ned 20 kg ca så hadde alle fantasiene mine blitt satt til livs, men så lenge jeg ikke tenner på kroppen hans så blir de værende som fantasier. Heftig playrape, typ mørk skog, opp mot et tre med en sterk hånd rundt halsen og uten å se ansiktet hans. Sex med en ekstra mann, han er dessverre for sjalu til at det noen gang ville skjedd. Og tanken på å underkaste meg, gjøre alt han ønsker tenner meg vanvittig mye. Sist men ikke minst, utføre oralsex på en annen kvinne mens partneren min ser på/tilfredsstiller seg selv! Anonymkode: 5f7ee...734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå