Gå til innhold

Din dypeste sexfantasi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting er råere enn mine fantasier om andre menn, jeg er mann selv.

Har null romantisk interesse av menn, men tanken på å bli dominert av en mann, la han ta for seg begge mine hull slik han ønsker det.

Å bli penetrert er en våt og deilig drøm. Bare stå på alle fire og vente i spenning på at han glir sakte inn i meg.

Anonymkode: 72267...445

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 7.9.2017 den 12.53, AnonymBruker skrev:

1. Måtte utføre handlinger og blotte meg slik han (gjerne en ukjent) vil. F.eks bli beordret til å ta en tur på butikken med en butplug, kjøre bil naken (slik noen kan se meg), han beordrer meg til å la andre få lov å ta på meg (f.eks må jeg ta ned toppen og la andre menn klype og dra meg i brystvortene), måtte få orgasme på et offentlig sted (bussen f.eks)

2. Litt i samme dur som nr 1. Bli bestemt over en hel dag. MÅ gjøre det han sier. Må f.eks spørre om å få gå på toalettet, men blir nektet helt til jeg klarer å tisse på meg selv offentlig slik buksen blir våt og det er synlig at jeg har hatt et uhell. Må gjerne gå slik med buksen våt lenge. Får også straff som f.eks ris i etterkant. 

3. Måtte vise meg frem for et publikum. Gjøre slik de vil. Blotte meg og la de ta på meg. Gjerne måtte ta litt kinky bilder også. 

4. Sånn generelt liker jeg å bli ydmyket og straffet. Ris, klyper på brystvortene, dratt i håret, nektet orgasme, bli snakket nedlatende til. 

Anonymkode: 4dcaf...e62

Ei perfekt dame etter min smak😉😈👍

Skrevet

Jeg har mange, men den som pirrer meg mest er å være på et nachspiel med dama mi og at hun er slutty kledd og gjør alle andre gutter der kåte. Har lyst å se på at andre blir kåte av henne og får kjenne på hun.  Se at hun sitter seg på en annen sin pikk og rir den til hun får orgasme. Ha sex med et annet par i samme seng, kanskje partnerbytte.

Anonymkode: a53b8...2e0

• Liker 4
Skrevet

Å sitte i baksetet å runke, mens Pernille Sørensen kjører på rødt lys mens hun ler med sin nasale latter.   :fnise:

Anonymkode: 40225...b34

• Liker 5
Skrevet

Å ta Norges vakreste kvinne, Sylvi Listhaug, bakfra, mens hun stønner høylytt og roper mitt navn i det hun og jeg kommer og jeg fyller henne med min varme sæd...

64967687.thumb.jpg.78551d7bf7ddd78d2fad7d99406966e0.jpg

Anonymkode: 367fd...cf5

• Liker 2
Skrevet

Min heftigste fantasi for øyeblikket er å holde en dame i håret i mens hun suger mannen min. Jeg vil stå på siden av henne sånn at hun inni mellom kan slikke meg litt også. Jeg vil at mannen min spruter henne i ansiktet. Men umulig å finne en dame som blir med på dette. For dette vil jeg leve ut.

• Liker 4
Skrevet
26 minutter siden, Nordjenta skrev:

Min heftigste fantasi for øyeblikket er å holde en dame i håret i mens hun suger mannen min. Jeg vil stå på siden av henne sånn at hun inni mellom kan slikke meg litt også. Jeg vil at mannen min spruter henne i ansiktet. Men umulig å finne en dame som blir med på dette. For dette vil jeg leve ut.

Jeg liker deg.

Skrevet

Shemales.. Knulle ei deilig shemale i rumpa og suge henne til hun kommer.

Anonymkode: 6a5dc...f17

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker deg.

Er du mann eller dame?

Skrevet

Ha en 200 kg dame i en skitten joggebukse sittende oppå ansiktet mitt og slippe ut bløte fiser mens hun spiser

Anonymkode: 992ea...0ca

Skrevet
8 minutter siden, Nordjenta skrev:

Er du mann eller dame?

Er mann. Skrev litt lengre oppe at jeg tenner på dama mi med andre.

Skrevet

Hun står på badet og driter ut en fast og fin ruke i den hvite bomullstrusa si. Jeg kjenner med hånda utenpå at den er tung og god. Så knuller jeg henne i rumpa igjennom dritten, med trusa så vidt nok til side for å slippe til, og for hvert støt klæsjer jeg dritten mer og mer ut over rumpeballene hennes. I fantasien lukter det så klart ikke dritt heller.

Anonymkode: 9064f...657

Skrevet
På 26.2.2018 den 13.19, Ansagt skrev:

Jeg er veldig god på massasje og på høyde med de profesjonelle. Min fantasi er at du kommer til meg der jeg er behandleren din/fysioterapeut som skal gi deg massasjebehandling på benken. Du må kle av deg til undertøyet, legge deg på benken og jeg begynner å massere med silkemyk olje. Etter en god omgang kroppsmassasje sier jeg at du må ta av bh-en din for å komme til skikkelig. Jeg stryker deg på brystene og det begynner å bli seksuelt ladet. Etterhvert ber jeg deg ligge på magen og rumpa får en pute under seg og skal få litt massasje. Du merker at jeg flytter trusestrikken lengre og lengre nedover og av en eller annen grunn begynner hendene mine å nærme seg musa di og stryke, og massere lett samt stryke deg over rumpehullet. Med litt ekstra olje på hånda så glipper plutselig en finger inn i deg og så to. Jeg pule-masserer musa di ømt, mens tommelen min leker med rompehullet ditt der den plutselig bare glir inn. Jeg masserer sakte inn og ut mens du hviner av kåthet og hva denne behandleren kan finne på. Jeg tar frem en passende buttplug som jeg sier at du må ha før behandlingen er ferdig. Etter den har smettet på plass så kommer jeg opp på benken og fyller deg med min egen pikk som nå er sprengklar for lengst. Til slutt må buttplugen ut så jeg får fyllt opp rumpa di med en god sprut  som jeg sier at er bra for deg. Etterpå avtaler vi neste time.

Dette er kortversjonen av en av mine fantasier😃.

😍 😍 😍

Akkurat massasje/fysio-fantasier som denne er ganske høyt oppe på lista mi også. 

• Liker 2
Gjest Flørtepus
Skrevet
På ‎28‎.‎08‎.‎2017 den 13.35, AnonymBruker skrev:

En dame som tar kontroll i senga, som mer eller mindre bruker meg som et "leketøy", som er mer eller mindre egoist og bare tenker på egen tilfredsstillelse, bruker meg for egen nytelse. 

Anonymkode: f52fb...9b5Kan oppfylle den ...

Gjest Dkgut38
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Flørtepus skrev:

Feil tråd Sorry 🤔😂

Endret av Dkgut38
Skrevet

En gjenganger hos meg er at jeg er på maskerade. Etter et dobesøk møter jeg en mann i gangen utenfor, aner ikke hvem han er, selvsagt, pga masken han har. Han kommer nærmere, jeg går bakover til ryggen møter veggen, han bøyer seg ned og kysser meg, og resten kan dere tenke dere selv. :rodmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt store sexfantasi er å være med en kvinne på toalettet. Kvinner som gjør sitt toalett er utrolig sexy, både synet lyden og lukten gjør meg kåt, og om hun er erfaren eller novise spiller ingen rolle. Spiller heller ingen rolle om hun er blyg eller freidig så lenge dette er noe hun har fantasert om eller kunne tenke seg å realisere. Dersom hun på toppen av det hele er en kvinne som elsker å bli slikket så ville min sexfantasi bli fullkommen :)

Anonymkode: 06be7...f66

AnonymBruker
Skrevet
On 28.2.2018 at 3:19 PM, AnonymBruker said:

Ingenting er råere enn mine fantasier om andre menn, jeg er mann selv.

Har null romantisk interesse av menn, men tanken på å bli dominert av en mann, la han ta for seg begge mine hull slik han ønsker det.

Å bli penetrert er en våt og deilig drøm. Bare stå på alle fire og vente i spenning på at han glir sakte inn i meg.

Anonymkode: 72267...445

Jeg fantaserer om å ha meg med to menn.... helst bi eller hetero, som er like kåte på hverandre som på meg. Kunne tenke meg å se dem ta hverandre, men også å bli penetrert av den ene samtidig som han blir penetrert bakfra av han tredje. 

Anonymkode: fd59c...606

• Liker 2
Skrevet

Dere er crazy:link:

AnonymBruker
Skrevet

Og ha sex med en mann som elsker meg, og som jeg elsker tilbake.:hjerte:

Anonymkode: ed120...3b4

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...