Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gulv,benkeplate og lister går i oppløsning,men Stina er bekymret for merker i taket🤡 Der er det virkelig ikke håp...

IMG_4765.png

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

..

Endret av Love2017juni
  • Liker 3
Skrevet
Maia3 skrev (22 timer siden):

Dronningen av selfies. Tror selv at hun er uimotståelig. Hva f...er greia?

Hvor mange slike er det i løpet av en dag? 20? 👀

• Liker 8
Skrevet

Når hun skal sminke seg er ungen tålmodig, men sitte i vogna kan han ikke... kaaaan det ha noe å gjøre med at han får bevege seg når han er på sminkerommet? 

• Liker 14
Skrevet
Katinkalille skrev (38 minutter siden):

Gulv,benkeplate og lister går i oppløsning,men Stina er bekymret for merker i taket🤡 Der er det virkelig ikke håp...

IMG_4765.png

Jeg lo av denne. For sterk teip setter jo ingen merker. Stakkars, enfoldige Stinamor. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
MissCortado skrev (13 minutter siden):

Jeg lo av denne. For sterk teip setter jo ingen merker. Stakkars, enfoldige Stinamor. 

Jeg og. Det blir merker, garantert! 

• Liker 3
Skrevet
Palmemor skrev (21 timer siden):

Hun handler jo kun på billigbutikker. Er ikke en eneste ting utenom elektriske duppedingser i det huset der som er dyrt. Interiør og møbler er i billigklassen, alt som er 

Bortsett fra veskene hennes...

Skrevet
Faina skrev (2 minutter siden):

Bortsett fra veskene hennes...

Sant 

Skrevet

Normalt at bikkjer går på spisebordet??!

IMG_4771.jpeg

• Liker 2
Skrevet
Katinkalille skrev (7 minutter siden):

IMG_4771.jpeg

Min, til tider, håpløse katt er ikke engang på hverken benken eller noen bord. Så jeg går for nei her. Men etter å ha sett kjøkkenet i helgen er jeg kanskje heller ikke overrasket 👀

• Liker 7
Skrevet
Anonym Frøken skrev (9 minutter siden):

Min, til tider, håpløse katt er ikke engang på hverken benken eller noen bord. Så jeg går for nei her. Men etter å ha sett kjøkkenet i helgen er jeg kanskje heller ikke overrasket 👀

Den bikkja får jo lov til alt da. Satt jo på en stol på restaurant med dem så å gå på bordet hjemme forundrer meg ikke at de syns er greit 

• Liker 5
Skrevet

Noe så kvalmt. Hunder går ute og tråkker i alt som finnes, og så rett opp på spisebordet? 🤮

• Liker 8
Skrevet

Et alvorlig støynivå der tidlig på morgenen. Julemusikk på full peising og julebyer. Ble direkte uvel av den filmingen der.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Katinkalille skrev (2 timer siden):

IMG_4771.jpeg

Ikke i min verden i alle fall 😳 

Kjenner folk som lar kattene gå på bord og benker og det er så disgusting at å spise mat der er uaktuelt. 

• Liker 6
Skrevet

Angående sminken... hun sier hun ikke har kviser som trengs å dekkes. Hvorfor da den råååeste foundation som dekker alt?

• Liker 6
Skrevet
Katinkalille skrev (2 timer siden):

IMG_4771.jpeg

Hva skjer med teksten? 😂 så hun ser bra ut fordi hun er sammen med pellek? 

• Liker 4
Skrevet
Himmelen_91 skrev (19 minutter siden):

Hva skjer med teksten? 😂 så hun ser bra ut fordi hun er sammen med pellek? 

Jupp! For han er såååå flink å tar sin del av alle oppgaver så hun kan prioritere seg selv 

• Liker 10
Skrevet

Ja, hadde hun måttet rydde etter seg selv, så kan det hende det hadde blitt mer tidsklemme for å rekke all dullingen foran speilet, vippetimer og gud vet hva...

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (40 minutter siden):

Jupp! For han er såååå flink å tar sin del av alle oppgaver så hun kan prioritere seg selv 

Her skal jeg også hive meg på at jeg syns hun bommet. Det er ikke på noe plan sammenlignbart å ha en mann som gjør seg tilgjengelig 24/7, lar mor sove ut flere ganger i uka ved behov, avlaster mor timevis daglig, etc, med en medforelder som jobber (minst) 37,5 time i uka + reise. Å skulle kalle andre fedre "ubrukelige" fordi de ikke har like mange timer til rådighet blir for meg noe spesielt.

Det sagt så er det veldig hyggelig hvordan hun skryter av PF, og at hun setter pris på ham som far og mann. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (5 timer siden):

Jeg og. Det blir merker, garantert! 

Jeg hang opp en slik en jeg også, den blir hengende for når jeg prøvde å ta den ned rev jeg med malingen 😂

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...