JojoMoyes Skrevet 25. september 2025 #17941 Skrevet 25. september 2025 Oline5 skrev (3 timer siden): Stina får spørsmål om hun ikke får mer vondt i ryggen av å bære baby nå som han har blitt større. Neida, sier hun, for hun bærer ham bare rett på hofta. Hun er nemlig så blessed at hun har en "helt amazing" midje hofte ratio, og en skikkelig fordel med å være så smal i livet... Lurer på om ikke skjønner hvor skakk ryggen blir av det?😱 Håper hun leser her inne, og tar seg tid til å se denne videoen: https://mammaklinikken.no/henger-du-pa-hofta I tillegg ser jeg at hun skal til å male vinduskarmene med Lady matt Balance🤷♀️ ... tror hun skulle tatt seg tid til å lese seg litt opp der også 😳 Tja hun burde lest ganske mye både før hun fikk barn og underveis ! Ja jeg har tvillinger og gikk med en på hver hofte 😬Jeg ble også ryggoperert i en alder av 30 år 😳😱Men ingen kan jo fortelle henne noe som helst 🤷🏼♀️ 8 3
Faina Skrevet 25. september 2025 #17942 Skrevet 25. september 2025 Stina, bruk trestjerners gulvlakk over malinga på kommodene, så slites de ikke like fort 😊 Veldig lurt også på dørterskler... 7
Gjest ordforalt Skrevet 26. september 2025 #17943 Skrevet 26. september 2025 Egentlig burde de ha valgt tremøbler på barnerommet, i stedet for å male de brune. Mindre vedlikehold, og ville passet godt inn i landskapet på tapetet. Det var vel også det som var poenget med at de ville ha brune møbler, hvis jeg husker riktig.
Cami9 Skrevet 26. september 2025 #17944 Skrevet 26. september 2025 Palmemor skrev (17 timer siden): Det er så dumt at jeg får vondt Hu spinner rundt og klatrer rundt i hagen, går på mølle mens hu strikker (jeg med mine nakkeproblemer sliter med å gå på mølle. Strikke kan jeg drite i) Hu har overskudd og ork til akkurat det som passer hu. Alt annet skylder hu på skader for glad min farmor på 85 som har operert nakken 17 ganger ikke får opp hu på snap, da hadde hu begynt å tvile på menneskeheten Stinas vondter er nok for de fleste andre ikke særlig vondt. Smerteterskelen hennes… 9 6
Faina Skrevet 26. september 2025 #17945 Skrevet 26. september 2025 ordforalt skrev (56 minutter siden): Egentlig burde de ha valgt tremøbler på barnerommet, i stedet for å male de brune. Mindre vedlikehold, og ville passet godt inn i landskapet på tapetet. Det var vel også det som var poenget med at de ville ha brune møbler, hvis jeg husker riktig. De skulle matche en farge i tapeten. Mener å huske de tok fargeprøve av en brunfarge i tapeten og fikk laget en maling? 2
Faina Skrevet 26. september 2025 #17946 Skrevet 26. september 2025 Cami9 skrev (49 minutter siden): Stinas vondter er nok for de fleste andre ikke særlig vondt. Smerteterskelen hennes… Ja, hun hadde ikke klart en time i noen annens kropp, med faktiske vondter. 6 3
Palmemor Skrevet 26. september 2025 #17947 Skrevet 26. september 2025 Cami9 skrev (4 timer siden): Stinas vondter er nok for de fleste andre ikke særlig vondt. Smerteterskelen hennes… den sjukt høye smerteterskelen mener du..? 8
Justlooking Skrevet 27. september 2025 #17948 Skrevet 27. september 2025 Har ikke helt sansen for Stina, men synes Pelle virker som en veldig dedikert og omsorgsfull far som er oppriktig veldig glad i sønnen sin ❤️ 6 3
Blålilla Skrevet 28. september 2025 #17949 Skrevet 28. september 2025 Gjest ordforalt skrev (På 26.9.2025 den 7.57): Egentlig burde de ha valgt tremøbler på barnerommet, i stedet for å male de brune. Mindre vedlikehold, og ville passet godt inn i landskapet på tapetet. Det var vel også det som var poenget med at de ville ha brune møbler, hvis jeg husker riktig. De kjøper bare hvite ting. Men enig- trefarget hadde stått fint til resten av rommet. 1
Maia3 Skrevet 29. september 2025 #17950 Skrevet 29. september 2025 JojoMoyes skrev (På 23.9.2025 den 21.03): Det beste hadde jo vært om folk blokkerte henne ! Da hadde hun jo skjønt at hun måtte få hue ut av egen ræv og gjøre noe annet enn å nyte seg selv mens hun deler det 🤷🏼♀️ Hva er greia med all skiftingen av klær flete ganger daglig? Og alle selfiene? Hun må sikkert ha millioner av dem. 13
Alir12345 Skrevet 30. september 2025 #17951 Skrevet 30. september 2025 Huff, det var en stk vannete saus.. kokken sin ho 7
Seroquel Skrevet 30. september 2025 #17952 Skrevet 30. september 2025 Er det fillers som gjør at hun snøvler så mye? Enkelte ord får hun ikke til å uttale riktig og må stoppe opp for å bruke tid. Dette skjer daglig. Er det noen som vet om talen kan påvises som følge av fillers eller botox? 11
Love2017juni Skrevet 30. september 2025 #17953 Skrevet 30. september 2025 Alir12345 skrev (4 timer siden): Huff, det var en stk vannete saus.. kokken sin ho Her synes vi skal gi henne slakk. Det er første gang jeg ser henne mekke noe annet enn hel og halvfabrikata😅 Så det klapper jeg for👏👏👏 Det sier mye når hun handler ALT hun trenger på ingredienslista😂 De fleste har noe hjemme, men ikke disse to😅 (andre handler ekstra og har litt ekstra liggende i disse dager mens disse to går tomme for «alt» på en søndag🫣) 14
Zooli Skrevet 30. september 2025 #17954 Skrevet 30. september 2025 (endret) Love2017juni skrev (1 time siden): Her synes vi skal gi henne slakk. Det er første gang jeg ser henne mekke noe annet enn hel og halvfabrikata😅 Så det klapper jeg for👏👏👏 Det sier mye når hun handler ALT hun trenger på ingredienslista😂 De fleste har noe hjemme, men ikke disse to😅 (andre handler ekstra og har litt ekstra liggende i disse dager mens disse to går tomme for «alt» på en søndag🫣) Man kan jo lure på om hun har lest kommentarer her inne om hennes stadige repetisjon av edamamebønner m fetaost og kokt pasta m ferdig pastasaus. Tilfeldigvis lager hun noe helt nytt. Bortsett fra tynn saus så det veldig godt ut. Ble sulten når jeg så snapen🙂 Endret 30. september 2025 av Zooli
Maia3 Skrevet 30. september 2025 #17955 Skrevet 30. september 2025 Alir12345 skrev (7 timer siden): Huff, det var en stk vannete saus.. kokken sin ho "Kokken" har kurs for de som ikke kan lage mat. Der meste går skeis, men det er så klart pannene sin skyld 4
Cami9 Skrevet 30. september 2025 #17956 Skrevet 30. september 2025 Seroquel skrev (4 timer siden): Er det fillers som gjør at hun snøvler så mye? Enkelte ord får hun ikke til å uttale riktig og må stoppe opp for å bruke tid. Dette skjer daglig. Er det noen som vet om talen kan påvises som følge av fillers eller botox? Antageligvis - leppene blir jo bare større og større… Minner om en sugefisk 10
AntiBullshit Skrevet 2. oktober 2025 #17957 Skrevet 2. oktober 2025 Måten hun snakker på og ordlegger seg er så unødvendig aggressivt. Hvorfor har hun sånn behov for å gå i detalj på hvem som «får lov» å komme i bryllupet og hvem som ikke «får lov»? Det virker ikke som hun står så veldig støtt i valgene sine når hun helt uoppfordret står å rettferdiggjør det for seg selv, som f.eks. å ikke invitere noens kjærester som har vært sammen i 10+ år - som for øvrig er veldig spesielt mtp at mange ofte synes det er godt å kunne ha med partner på familie-greier og det å eksplisitt ekskludere partnere fra et selskap fort fremstår som et mye større statement enn om man «gir partnere lov» til å komme. Er jo ingen som krever at ekteparet må holde langdryge samtaler med alle de inviterer, så den begrunnelsen hennes for å aktivt ekskludere folk er jo litt søkt og helt ærlig veldig ‘uncalled for’ 6 5
Isola2 Skrevet 2. oktober 2025 #17958 Skrevet 2. oktober 2025 AntiBullshit skrev (29 minutter siden): Måten hun snakker på og ordlegger seg er så unødvendig aggressivt. Hvorfor har hun sånn behov for å gå i detalj på hvem som «får lov» å komme i bryllupet og hvem som ikke «får lov»? Det virker ikke som hun står så veldig støtt i valgene sine når hun helt uoppfordret står å rettferdiggjør det for seg selv, som f.eks. å ikke invitere noens kjærester som har vært sammen i 10+ år - som for øvrig er veldig spesielt mtp at mange ofte synes det er godt å kunne ha med partner på familie-greier og det å eksplisitt ekskludere partnere fra et selskap fort fremstår som et mye større statement enn om man «gir partnere lov» til å komme. Er jo ingen som krever at ekteparet må holde langdryge samtaler med alle de inviterer, så den begrunnelsen hennes for å aktivt ekskludere folk er jo litt søkt og helt ærlig veldig ‘uncalled for’ Tenk å bli heldig utvalgt til å få lov til å bevitne temu-bryllupet og få spise en kjøttbolle med burrata og et stykke tørr sukkerfri kake… 25 6
AntiBullshit Skrevet 2. oktober 2025 #17959 Skrevet 2. oktober 2025 Isola2 skrev (25 minutter siden): Tenk å bli heldig utvalgt til å få lov til å bevitne temu-bryllupet og få spise en kjøttbolle med burrata og et stykke tørr sukkerfri kake… Ja du sier noe. Er jo egentlig en gave å slippe sånn sett 14 1
Palmemor Skrevet 2. oktober 2025 #17960 Skrevet 2. oktober 2025 Herregud så sur! Hvorfor står hun å bjeffer om det her? Er det fordi hun egentlig ikke har så mange å be? Og please, begynn å snakk med sønnen din. Han er snart ett år! 16 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå