IDGAF Skrevet 8. juli 2025 #17121 Skrevet 8. juli 2025 Cornett skrev (7 timer siden): Sover han fremdeles med Stina? Hvorfor ikke ha han på eget rom? Og PF få komme i senga igjen😳 Litt dumt å kritisere henne for å følge de offisielle retningslinjene da. De fleste babyer sover fortsatt på samme rom som foreldrene, det har hvertfall mine gjort til de har bikket året. 7 3
Gjokstad Skrevet 8. juli 2025 #17122 Skrevet 8. juli 2025 Marlenene skrev (4 timer siden): La oss holde oss for gode til å disse samsoving 🙄 AMEN! 9 2
Cami9 Skrevet 8. juli 2025 #17123 Skrevet 8. juli 2025 Speil, speil på veggen der… De speilsnappene er så creepy! 11 8
Love2017juni Skrevet 9. juli 2025 #17124 Skrevet 9. juli 2025 Marlenene skrev (20 timer siden): La oss holde oss for gode til å disse samsoving 🙄 Enig. …. MEN om de fremdeles ikke deler soverom med far i huset så vet jeg ikke om jeg støtter det like mye. Barnet har godt av foreldre som faktisk forblir foreldre sammen. Og å sove på hvert sitt som over lengre tid er vel ofte begynnelsen på slutten på forhold🤷🏻♀️ (Husker spesielt Sara Emilie som frontet veldig hvor bra det var og sove hver for seg når barna var små, for etterpå si at dette var noe av det som ødela forholdet til barnefaren til de eldste barna) 14
IDGAF Skrevet 9. juli 2025 #17125 Skrevet 9. juli 2025 Love2017juni skrev (1 time siden): Enig. …. MEN om de fremdeles ikke deler soverom med far i huset så vet jeg ikke om jeg støtter det like mye. Barnet har godt av foreldre som faktisk forblir foreldre sammen. Og å sove på hvert sitt som over lengre tid er vel ofte begynnelsen på slutten på forhold🤷🏻♀️ (Husker spesielt Sara Emilie som frontet veldig hvor bra det var og sove hver for seg når barna var små, for etterpå si at dette var noe av det som ødela forholdet til barnefaren til de eldste barna) Jeg tenker motsatt jeg, om et forhold ikke tåler å sove borte fra hverandre et år/noen få år, er kanskje ikke forholdet liv laget uansett. Her samsover far med et barn, og jeg med et. Bare styr å skulle sove alle fire på ett rom, barna vekker hverandre. Jeg og mannen har likevel et supert forhold, det er andre måter og steder å ha nærhet på enn i senga 😉 12 4 10
Littelulla Skrevet 9. juli 2025 #17126 Skrevet 9. juli 2025 Love2017juni skrev (5 timer siden): Enig. …. MEN om de fremdeles ikke deler soverom med far i huset så vet jeg ikke om jeg støtter det like mye. Barnet har godt av foreldre som faktisk forblir foreldre sammen. Og å sove på hvert sitt som over lengre tid er vel ofte begynnelsen på slutten på forhold🤷🏻♀️ (Husker spesielt Sara Emilie som frontet veldig hvor bra det var og sove hver for seg når barna var små, for etterpå si at dette var noe av det som ødela forholdet til barnefaren til de eldste barna) 13 år uten å dele seng og soverom her, og jeg ER SÅ GLAD for at vi fant en løsning som virkelig styrket forholdet vårt. Ulike sansemessige behov ved søvn kræsjer totalt, og dermed sover vi mye bedre separat. Og der igjen får vi det mye bedre sammen på dagtid. Vinn-vinn. 8 1
Gjokstad Skrevet 9. juli 2025 #17127 Skrevet 9. juli 2025 IDGAF skrev (6 timer siden): Jeg tenker motsatt jeg, om et forhold ikke tåler å sove borte fra hverandre et år/noen få år, er kanskje ikke forholdet liv laget uansett. Her samsover far med et barn, og jeg med et. Bare styr å skulle sove alle fire på ett rom, barna vekker hverandre. Jeg og mannen har likevel et supert forhold, det er andre måter og steder å ha nærhet på enn i senga 😉 Dette👌🏼 Akkurat samme her. Man finner stort sett det som funker for en selv heldigvis😄 5 1
Oline5 Skrevet 11. juli 2025 #17128 Skrevet 11. juli 2025 Jeg bare dør litt av "proteinkuken" hennes, og i tillegg tar den 100 år å bli ferdig 😅🤣 10 2
Palmemor Skrevet 11. juli 2025 #17129 Skrevet 11. juli 2025 Gleder meg til de ikke finner p-plass i Tønsberg, hu skal sende PF ut på gåtur og de må kjøre hjem igjen 2
oss-to Skrevet 11. juli 2025 #17130 Skrevet 11. juli 2025 (endret) Såg på Rex i går, i følgje serien er ein ikkje ekte influensar før ein har "haters"😅 So No skjønnar eg at Stina B faktisk er ein ekte influensar. Ikkje fordi ho tener pengar på reklame eller har mange følgjarar , men fordi ho no har fått sin eigen fastbuande gjeng på Kvinneguiden som diskuterer livsstilen hennar som om det var pensum. Endret 11. juli 2025 av oss-to 3 2
Himmelen_91 Skrevet 11. juli 2025 #17131 Skrevet 11. juli 2025 oss-to skrev (39 minutter siden): Såg på Rex i går, i følgje serien er ein ikkje ekte influensar før ein har "haters"😅 So No skjønnar eg at Stina B faktisk er ein ekte influensar. Ikkje fordi ho tener pengar på reklame eller har mange følgjarar , men fordi ho no har fått sin eigen fastbuande gjeng på Kvinneguiden som diskuterer livsstilen hennar som om det var pensum. Hahahah! Du e like opptatt 😂 6 1
oss-to Skrevet 11. juli 2025 #17132 Skrevet 11. juli 2025 Himmelen_91 skrev (Akkurat nå): Hahahah! Du e like opptatt 😂 I know😆 1
Palmemor Skrevet 13. juli 2025 #17133 Skrevet 13. juli 2025 HUN bruker 15.000 i mnd på mat. Pluss det hun kjøper på restaurant. Han bruker garantert like mye om ikke mer, siden han spiser ute omtrent hver dag… det er kvalmt 12
lillebamsemums Skrevet 13. juli 2025 #17134 Skrevet 13. juli 2025 Palmemor skrev (6 minutter siden): HUN bruker 15.000 i mnd på mat. Pluss det hun kjøper på restaurant. Han bruker garantert like mye om ikke mer, siden han spiser ute omtrent hver dag… det er kvalmt Og det er kun henne, pellek og p i tillegg. Vet han ofte handler bleier osv. men det er sykt 4
Gjest Sur sitron Skrevet 13. juli 2025 #17135 Skrevet 13. juli 2025 Palmemor skrev (3 minutter siden): HUN bruker 15.000 i mnd på mat. Pluss det hun kjøper på restaurant. Han bruker garantert like mye om ikke mer, siden han spiser ute omtrent hver dag… det er kvalmt Ja, det forundrer meg ingenting etter å ha sett de veldokumenterte Meny-turene for innkjøp av dagens lunsj 🤣 Det virker nesten som om selve handleturen er en måte å vise hvordan bruke mest mulig penger uten å se på prislappen. Er det en måte å gjøre folk misunnelige så er det totalt feilslått overfor meg ihvertfall. Det virker mer til skrekk og advarsel. Folk med langt mer penger enn henne handler dagligvarer på Rema og spesielle varer på Meny og lignende steder.
Vinnanna15 Skrevet 13. juli 2025 #17136 Skrevet 13. juli 2025 (endret) Palmemor skrev (11 minutter siden): HUN bruker 15.000 i mnd på mat. Pluss det hun kjøper på restaurant. Han bruker garantert like mye om ikke mer, siden han spiser ute omtrent hver dag… det er kvalmt Imponerende og klare å spise opp all den maten 😅 Endret 13. juli 2025 av Vinnanna15 1
Palmemor Skrevet 13. juli 2025 #17137 Skrevet 13. juli 2025 Sur sitron skrev (1 minutt siden): Ja, det forundrer meg ingenting etter å ha sett de veldokumenterte Meny-turene for innkjøp av dagens lunsj 🤣 Det virker nesten som om selve handleturen er en måte å vise hvordan bruke mest mulig penger uten å se på prislappen. Er det en måte å gjøre folk misunnelige så er det totalt feilslått overfor meg ihvertfall. Det virker mer til skrekk og advarsel. Folk med langt mer penger enn henne handler dagligvarer på Rema og spesielle varer på Meny og lignende steder. Ja det er helt villt. Folk jeg vet av med høy inntekt bruker pengene på langt mer fornuftige ting enn mat. Hus og oppussing f.eks. men i samme slengen gir hun råd om hvordan spare penger på handleturen da 😅 Med hennes logiske forbruk her så må de jo bruke minst 40.000 i mnd på mat da. Hvis de hver seg handler for 15K på meny og foodora, pluss det de spiser ute… og nå må de handle til ungen og. «Nei vi sparer ikke på pengene til deg» 6
Palmemor Skrevet 13. juli 2025 #17138 Skrevet 13. juli 2025 Vinnanna15 skrev (1 minutt siden): Imponerende og klare å spise opp all den maten 😅 Hun sier på snap at hun hater å kaste mat. Samtidig har vi sett PF rydde vekk halvspiste tallerkener med mat fra dukka hver eneste dag… 14 2
PostmannPat Skrevet 13. juli 2025 #17139 Skrevet 13. juli 2025 Vinnanna15 skrev (4 timer siden): Imponerende og klare å spise opp all den maten 😅 De handler jo bare på Meny, som er ekstremt dyrt. Er du lur tar du ikke ukeshandelen der. Husker for en del år tilbake så var det pristest i VG i forbindelse med høytid. Ikke bare billigbutikkene men også butikker som Meny. Handlevogna på Meny og Coop Mega var 400kr dyrere enn Rema og Kiwi. Og dette var lenge før prisene steg til værs. Skulle likt å se dem måtte handle på en vanlig månedslønn. 5
Littelulla Skrevet 13. juli 2025 #17140 Skrevet 13. juli 2025 Palmemor skrev (5 timer siden): HUN bruker 15.000 i mnd på mat. Pluss det hun kjøper på restaurant. Han bruker garantert like mye om ikke mer, siden han spiser ute omtrent hver dag… det er kvalmt Tror du meg hvis jeg sier at jeg for en gangs skyld er enig med deg? Hehe. Jeg ville dog brukt et annet ord enn "kvalmt" for å fordre en mer saklig diskusjon, men det var ganske drøy måte å legge fram regnskapet på matforbruk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå