vesp Skrevet 30. juni 2025 #17001 Skrevet 30. juni 2025 Palmemor skrev (2 timer siden): Noen ganger bør hun la være å uttale seg. Ref snappene nå vedr bryllup og kirke vs ikke kirke og kristne mennesker. Burde høre på Per Fredrik og holde kjeft noen ganger 😂 8
Palmemor Skrevet 30. juni 2025 #17002 Skrevet 30. juni 2025 vesp skrev (38 minutter siden): Burde høre på Per Fredrik og holde kjeft noen ganger 😂 Absolutt!
Littelulla Skrevet 30. juni 2025 #17003 Skrevet 30. juni 2025 Palmemor skrev (6 timer siden): Noen ganger bør hun la være å uttale seg. Ref snappene nå vedr bryllup og kirke vs ikke kirke og kristne mennesker. Nå spør jeg åpent og håper på et saklig svar: Hva var det som var feil ved det hun sa?
Pigaloppa Skrevet 30. juni 2025 #17004 Skrevet 30. juni 2025 vesp skrev (3 timer siden): Burde høre på Per Fredrik og holde kjeft noen ganger 😂 Tenker hun håper det samme om PF der han oier i bakgrunnen når hun snapper. Ju huui- wohooo, wuuuu, nesten som man lurer på om han har en del ticks. 1
Iben.. Skrevet 30. juni 2025 #17005 Skrevet 30. juni 2025 Pigaloppa skrev (1 time siden): Tenker hun håper det samme om PF der han oier i bakgrunnen når hun snapper. Ju huui- wohooo, wuuuu, nesten som man lurer på om han har en del ticks. Han er så tøff. HEI! Halla! Tester du stemmen din 🌬️
Janne1975 Skrevet 30. juni 2025 #17006 Skrevet 30. juni 2025 (endret) Hun måtte i kirken med klassen hver 17. mai?? Som den eneste klassen i landet som gikk på skolen på 17. mai i såfall… For ikke å snakke om i kirken😂😂 …og det ødela alle 17. maiene hennes. Herregud, hun er så totalt lost. Endret 30. juni 2025 av Janne1975 14 3
Palmemor Skrevet 1. juli 2025 #17007 Skrevet 1. juli 2025 Littelulla skrev (7 timer siden): Nå spør jeg åpent og håper på et saklig svar: Hva var det som var feil ved det hun sa? Så du snappene? For jeg kan ikke gjengi ordrett og orker ikke få kjeft for feil sitering.
Gjest Sur sitron Skrevet 1. juli 2025 #17008 Skrevet 1. juli 2025 Janne1975 skrev (6 timer siden): Hun måtte i kirken med klassen hver 17. mai?? Som den eneste klassen i landet som gikk på skolen på 17. mai i såfall… For ikke å snakke om i kirken😂😂 …og det ødela alle 17. maiene hennes. Herregud, hun er så totalt lost. 😅 Fikk også opp det på på min snap. I kirken med skolen 2 timer hver 17. mai 😅 Hun så ut som hun stusset litt selv etter å ha sagt det, men så bekreftet hun det nok en gang.
Isola2 Skrevet 1. juli 2025 #17009 Skrevet 1. juli 2025 Janne1975 skrev (6 timer siden): Hun måtte i kirken med klassen hver 17. mai?? Som den eneste klassen i landet som gikk på skolen på 17. mai i såfall… For ikke å snakke om i kirken😂😂 …og det ødela alle 17. maiene hennes. Herregud, hun er så totalt lost. Høres jo helt rart ut. Husker vi måtte i kirken etter juleavslutningen på skolen da jeg gikk på barneskolen, men det var ikke to timer akkurat. Er ikke kristen selv og ikke medlem i statskirken..men ikke pga de juleavslutningene i allefall😅
Littelulla Skrevet 1. juli 2025 #17010 Skrevet 1. juli 2025 Palmemor skrev (1 time siden): Så du snappene? For jeg kan ikke gjengi ordrett og orker ikke få kjeft for feil sitering. Ja, jeg så dem. Jeg tenkte kanskje du husket hva det var du reagerte på. Mulig noen andre gjør? Virket som et par til reagerte. 1
Gjest Sur sitron Skrevet 1. juli 2025 #17011 Skrevet 1. juli 2025 Isola2 skrev (2 minutter siden): Høres jo helt rart ut. Husker vi måtte i kirken etter juleavslutningen på skolen da jeg gikk på barneskolen, men det var ikke to timer akkurat. Er ikke kristen selv og ikke medlem i statskirken..men ikke pga de juleavslutningene i allefall😅 Lurer virkelig på hvem som har tid til å sitte 2 timer i kirken på 17. mai innimellom barnetog, konkurranser i skolegården og is-spising 😅 Tror nok det var en forsnakkelse.
Faina Skrevet 1. juli 2025 #17012 Skrevet 1. juli 2025 Og nei, tid til vipper og negler og alt det der hadde det blitt dårlig med om hun skulle vært 100% alene i minimum 8 timer hver dag. Fader, hadde knapt nok tid til å dusje her og der og slenge på litt maskara så jeg ikke så riktig så sliten ut siden nattesøvnen var dårlig til tider- siden mannen måtte sove for å prestere på jobb. Ute av huset. Ordentlig jobb altså. 7
Faina Skrevet 1. juli 2025 #17013 Skrevet 1. juli 2025 Nå har jeg sagt mitt til henne, så da avfølger jeg. Takk og farvel, galskap. 8 4
Isola2 Skrevet 1. juli 2025 #17014 Skrevet 1. juli 2025 Sur sitron skrev (1 time siden): Lurer virkelig på hvem som har tid til å sitte 2 timer i kirken på 17. mai innimellom barnetog, konkurranser i skolegården og is-spising 😅 Tror nok det var en forsnakkelse. Eller ren løgn for å bygge opp sitt eget narsissistiske narrativ. 4
Margit777 Skrevet 1. juli 2025 #17015 Skrevet 1. juli 2025 Faina skrev (23 minutter siden): Nå har jeg sagt mitt til henne, så da avfølger jeg. Takk og farvel, galskap. Hva skjedde?
Palmemor Skrevet 1. juli 2025 #17016 Skrevet 1. juli 2025 Littelulla skrev (1 time siden): Ja, jeg så dem. Jeg tenkte kanskje du husket hva det var du reagerte på. Mulig noen andre gjør? Virket som et par til reagerte. Jeg husker, bare ikke ordrett, og da er det så dumt hvis man sier noe feil Men det er måten hun fremstiller ting på, måten hun ordlegger seg. "Jeg skal ikke inn i noe kirke, eh, ingenting imot hvis noen på en måte velger å være kristne, med mindre de er sånn ekstremistkristne" Det blir for dumt. Det finnes idioter overalt, ikke bare kristne. "Som på en måte begynner å innskrenke andres rettigheter eller noe sånt noe".... "Vanlig folk som er normalt kristen holdt jeg på å si. Som bare går i kirka og ber til Gud og ikke gjør noe mot andre". Hun er så snever. (og nå har jeg sjekket snappene på nytt for ikke å sitere helt gæernt) Mange gjør det. Det handler ikke nødvendigvis om religion. Hvorfor drar hun inn gale og syke mennekser?? (Nei, jeg er ikke kristen selv. Blir bare oppgitt) 8
NoaideBiehtar Skrevet 1. juli 2025 #17017 Skrevet 1. juli 2025 Sur sitron skrev (1 time siden): Lurer virkelig på hvem som har tid til å sitte 2 timer i kirken på 17. mai innimellom barnetog, konkurranser i skolegården og is-spising 😅 Tror nok det var en forsnakkelse. Alle som har kirke som en del av 17.mai-programmet sitt har tid til det. Jeg er vant med det samme, på min hjemplass gikk toget til kirka, så var det gudstjeneste der, så fortsatte toget derfra og til idrettshallen hvor det var aktiviteter. Satt jo med klassen i kirka, de som dro. Mine foreldre dro ikke i kirka, så jeg måtte ofte ut av toget før vi kom til kirka og jeg syns det var SÅ flaut at vi snek oss vekk. 😂🙈 Noen år droppet vi del 1 og snek oss inn i toget etter gudstjenesten. Like flaut det. (er fra en helt annen plass enn Stina, bare så det er sagt. Men gudstjeneste på 17 mai er vanlig det). 3
Gjest Sur sitron Skrevet 1. juli 2025 #17018 Skrevet 1. juli 2025 NoaideBiehtar skrev (Akkurat nå): Alle som har kirke som en del av 17.mai-programmet sitt har tid til det. Jeg er vant med det samme, på min hjemplass gikk toget til kirka, så var det gudstjeneste der, så fortsatte toget derfra og til idrettshallen hvor det var aktiviteter. Satt jo med klassen i kirka, de som dro. Mine foreldre dro ikke i kirka, så jeg måtte ofte ut av toget før vi kom til kirka og jeg syns det var SÅ flaut at vi snek oss vekk. 😂🙈 Noen år droppet vi del 1 og snek oss inn i toget etter gudstjenesten. Like flaut det. (er fra en helt annen plass enn Stina, bare så det er sagt. Men gudstjeneste på 17 mai er vanlig det). Mulig det. Jeg er en voksen kvinne som aldri har hørt om det før.
Janey79 Skrevet 1. juli 2025 #17019 Skrevet 1. juli 2025 NoaideBiehtar skrev (6 minutter siden): Alle som har kirke som en del av 17.mai-programmet sitt har tid til det. Jeg er vant med det samme, på min hjemplass gikk toget til kirka, så var det gudstjeneste der, så fortsatte toget derfra og til idrettshallen hvor det var aktiviteter. Satt jo med klassen i kirka, de som dro. Mine foreldre dro ikke i kirka, så jeg måtte ofte ut av toget før vi kom til kirka og jeg syns det var SÅ flaut at vi snek oss vekk. 😂🙈 Noen år droppet vi del 1 og snek oss inn i toget etter gudstjenesten. Like flaut det. (er fra en helt annen plass enn Stina, bare så det er sagt. Men gudstjeneste på 17 mai er vanlig det). Vi hadde også gudstjeneste på 17. mai (Vestlandet). Det var en del av opplegget for dagen. 2
Zenhouse Skrevet 1. juli 2025 #17020 Skrevet 1. juli 2025 Jeg synes slike ting er litt morsomt og måtte bare ta et søk. 1: Stina har skrevet om gudstjeneste på 17.mai tidligere på bloggen ( 2019) og fikk da som nå, mye pes for at hun skrev/sa noe som ikke kunne være riktig. Hun forsvarte uttalelsene i kommentarfeltet, bl.a at de måtte søke om å få slippe. Stort engasjement, da som nå 🤣 2: Fakta er at Hokksund barneskole starter toget fra Haug kirke hver 17 .mai. Om elevene også må inn i kirken i 2025, vet jeg ikke, men vel mulig da at de gjorde det for 20 år siden ish. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå