Bibbi_ Skrevet søndag kl 11:31 #16941 Skrevet søndag kl 11:31 Tough cookie skrev (1 time siden): Kanskje for å vise at hun er fornøyd med kroppen sin 7 måneder etter fødsel, men helt unødvendig og sikkert provoserende for mange. Hvorfor/ hvordan skal det være provoserende for mange? Hun burde heller tenke på hva dette gjør for barnet hennes? Den dagen han er så stor og er på nett, så dukker det opp både dumme bilder av mamma for speilen og utsagn av henne hvor i veien denne babyen er for henne. 9 2
Tough cookie Skrevet søndag kl 12:52 #16942 Skrevet søndag kl 12:52 Bibbi_ skrev (1 time siden): Hvorfor/ hvordan skal det være provoserende for mange? Hun burde heller tenke på hva dette gjør for barnet hennes? Den dagen han er så stor og er på nett, så dukker det opp både dumme bilder av mamma for speilen og utsagn av henne hvor i veien denne babyen er for henne. Jeg tenker det kan være provoserende for mange som fikk barn for 7 måneder siden og som har en helt annen kropp enn Stina, og som gjerne ønsker å være slank igjen slik som hun er. 2 1
oss-to Skrevet søndag kl 17:11 #16943 Skrevet søndag kl 17:11 Palmemor skrev (7 timer siden): Nei faktisk ikke. Hadde mine foreldre blottlagt seg på nett hadde jeg forventa at folk snakka om dem. Om S og PF er redd for at lillegull må lese alle de fæle tingene om dem på nett, så kan de bare slutte å utlevere livet sitt. Så enkelt. Alt de gjør, får konsekvenser. For dem, og for barna. Som alle andre influensere Heilt einig at barn i monitor burde vore forbudt ved lov. Lat oss jobbe for det. Før tenkte eg det var menn som evt brukte bilder til tilfredstllelse som var verst. No har eg verkeleg skjønt, at damer over 40 i tillegg til influensarane sjølv er den største trusselen for barns rett til privatliv. 4
Miss.Wildfox Skrevet søndag kl 17:22 #16944 Skrevet søndag kl 17:22 Ikke vært inne på en stund, men.. Sitter virkelig ungen i newbornsetet på Stokke enda? 🫣 Den går riktignok opp til 9kg, men utrolig det blir godtatt i den alderen. 7
Palmemor Skrevet søndag kl 17:55 #16945 Skrevet søndag kl 17:55 Miss.Wildfox skrev (32 minutter siden): Ikke vært inne på en stund, men.. Sitter virkelig ungen i newbornsetet på Stokke enda? 🫣 Den går riktignok opp til 9kg, men utrolig det blir godtatt i den alderen. Han er jo ikke vant til annet da… men ja, han sitter i den enda 🤨 1
Palmemor Skrevet søndag kl 17:59 #16946 Skrevet søndag kl 17:59 Fader å hu juger. Hu har da aldri fullammet den ungen 1 5
JojoMoyes Skrevet søndag kl 18:07 #16947 Skrevet søndag kl 18:07 Palmemor skrev (7 minutter siden): Fader å hu juger. Hu har da aldri fullammet den ungen Nei det er heller tvilsomt , tviler på at hun ammer i det hele tatt nå også . Det er nok up grøt og flaskemelk 😂 6 1
Palmemor Skrevet søndag kl 18:19 #16948 Skrevet søndag kl 18:19 JojoMoyes skrev (11 minutter siden): Nei det er heller tvilsomt , tviler på at hun ammer i det hele tatt nå også . Det er nok up grøt og flaskemelk 😂 Er jo noe oppriktig galt når hun legger ut bilde av seg selv i undertøy (og holder inn magen) mens hun skriver «hvor lenge skal jeg amme?» 11 1
Marlenene Skrevet søndag kl 18:26 #16949 Skrevet søndag kl 18:26 ✨️ fullammer på natten✨️ Tror hun tror at når hun gir et fult måltid med morsmelk, så fullammer hun barnet det måltidet. Kan ikke skjønne annet. 12
Palmemor Skrevet søndag kl 18:29 #16950 Skrevet søndag kl 18:29 Marlenene skrev (2 minutter siden): ✨️ fullammer på natten✨️ Tror hun tror at når hun gir et fult måltid med morsmelk, så fullammer hun barnet det måltidet. Kan ikke skjønne annet. Fullammer 80% 😁
JojoMoyes Skrevet søndag kl 18:36 #16951 Skrevet søndag kl 18:36 (endret) Marlenene skrev (9 minutter siden): ✨️ fullammer på natten✨️ Tror hun tror at når hun gir et fult måltid med morsmelk, så fullammer hun barnet det måltidet. Kan ikke skjønne annet. Hun tror mye rart og vet veldig lite om det å få et barn annet enn at hun satt mye sprøyter for å få en unge . Helt merkelig å være så lite oppdatert på utviklingen til ungen sin annet enn hvor mange timer hun kan være borte fra han etter hvert som han blir en og en mnd eldre … Endret søndag kl 18:37 av JojoMoyes Stavefeil 4 6
Nussepus Skrevet søndag kl 18:51 #16952 Skrevet søndag kl 18:51 Tough cookie skrev (5 timer siden): Jeg tenker det kan være provoserende for mange som fikk barn for 7 måneder siden og som har en helt annen kropp enn Stina, og som gjerne ønsker å være slank igjen slik som hun er. Jeg vil heller har litt løshud, litt mage, men normalt oppegående i hodet. 6 4 5
oss-to Skrevet søndag kl 19:03 #16953 Skrevet søndag kl 19:03 Nussepus skrev (12 minutter siden): Jeg vil heller har litt løshud, litt mage, men normalt oppegående i hodet. Det går vel an å ha både ein veltrent kropp og eit oppegåande hovud? Slike motsetnader treng vi ikkje å lage. 5 1
FruRosa Skrevet søndag kl 20:10 #16954 Skrevet søndag kl 20:10 oss-to skrev (1 time siden): Det går vel an å ha både ein veltrent kropp og eit oppegåande hovud? Slike motsetnader treng vi ikkje å lage. Veltrent? Stina trener ikke! Hun har en fin kropp, og er nok heldig med genene. 2
Palmemor Skrevet søndag kl 20:20 #16955 Skrevet søndag kl 20:20 FruRosa skrev (9 minutter siden): Veltrent? Stina trener ikke! Hun har en fin kropp, og er nok heldig med genene. Dette! Lurer på hva PF som faktisk er veltrent, tenker om hennes utsagn om at hun er i så god form og trente sjukt mye under svangerskapet 7
Oline5 Skrevet søndag kl 20:31 #16956 Skrevet søndag kl 20:31 oss-to skrev (3 timer siden): Heilt einig at barn i monitor burde vore forbudt ved lov. Lat oss jobbe for det. Før tenkte eg det var menn som evt brukte bilder til tilfredstllelse som var verst. No har eg verkeleg skjønt, at damer over 40 i tillegg til influensarane sjølv er den største trusselen for barns rett til privatliv. Dette ble jeg direkte uvel av å lese, men er usikker på om jeg forstår deg rett. Mener du virkelig at det du leser her er verre enn at menn bruker bilder til egen tilfredsstillelse? Mener du at kommentarer om manglende sokker, sove-rutiner, amming og sånt noe er verre enn at pedofile misbruker bilder??? (Jeg skjønner selvfølgelig at du ikke mener alle damer over 40, men synes du burde uttrykke deg tydeligere enn det du gjør her ) 3 2
Nussepus Skrevet søndag kl 20:40 #16957 Skrevet søndag kl 20:40 oss-to skrev (1 time siden): Det går vel an å ha både ein veltrent kropp og eit oppegåande hovud? Slike motsetnader treng vi ikkje å lage. Men det har nok ikke Stina. Du vet hun mener hun fullammer 80% samtidig som de vasker 15-20 flasker i døgnet. Sulten unge si. 3
oss-to Skrevet søndag kl 20:51 #16958 Skrevet søndag kl 20:51 Oline5 skrev (15 minutter siden): Dette ble jeg direkte uvel av å lese, men er usikker på om jeg forstår deg rett. Mener du virkelig at det du leser her er verre enn at menn bruker bilder til egen tilfredsstillelse? Mener du at kommentarer om manglende sokker, sove-rutiner, amming og sånt noe er verre enn at pedofile misbruker bilder??? (Jeg skjønner selvfølgelig at du ikke mener alle damer over 40, men synes du burde uttrykke deg tydeligere enn det du gjør her ) Eg reagerer på at influensarar legg ut bilete og detaljar om barna sine for det er ille nok. Det som kanskje uroar meg mest, er kor mange vaksne og ofte godt vaksne kvinner meiner det då er heilt greitt å vidareformidle, diskutere, analysere og meine noko om barnet, fordi «det ligg jo der ute». Men det at nokon har brote eit barns privatliv først, gir ikkje andre frikort til å gjere det same. Dette er ein kollektiv svikt i haldningane våre til barn si rett til privatliv, og eg meiner det på sikt kan gjere meir skade enn vi tør å innrømme. Ja, vi reagerer med rette på seksuell utnytting av bilete men vi må også våge å reagere på normaliseringa av konstant eksponering, kommentering og verdidømming av barn på nett. Dette er potensielt like skadeleg for barnet. 4
oss-to Skrevet søndag kl 21:00 #16959 Skrevet søndag kl 21:00 Nussepus skrev (19 minutter siden): Men det har nok ikke Stina. Du vet hun mener hun fullammer 80% samtidig som de vasker 15-20 flasker i døgnet. Sulten unge si. Du treng ikkje like ho, men du treng heller ikkje snakke ho ned. 1
Klink Skrevet søndag kl 21:01 #16960 Skrevet søndag kl 21:01 15-20 flasker folk elsker å overdrive! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå