Palmemor Skrevet 20. juni 2025 #16841 Skrevet 20. juni 2025 Hun har jo en veldig lav tåleevne da, det er nå sikkert. "Sjukt vondt i ryggen". Som kronisk smertepasient så ser det ikke ut som for meg at hun har "sjukt vondt" når hun spretter rundt i hagen, bøyer seg i alle varianter og i tillegg trener og går tur. At dagen ble stressende fordi bilen streika (de har to) er også for meg helt utrolig. Men vi er jo alle forskjellige.. 22
Dojakitty Skrevet 20. juni 2025 #16842 Skrevet 20. juni 2025 Palmemor skrev (4 timer siden): Hun har jo en veldig lav tåleevne da, det er nå sikkert. "Sjukt vondt i ryggen". Som kronisk smertepasient så ser det ikke ut som for meg at hun har "sjukt vondt" når hun spretter rundt i hagen, bøyer seg i alle varianter og i tillegg trener og går tur. At dagen ble stressende fordi bilen streika (de har to) er også for meg helt utrolig. Men vi er jo alle forskjellige.. Og dette er hun med «ekstremt høy smerteterskel”😂 13
FruRosa Skrevet 20. juni 2025 #16843 Skrevet 20. juni 2025 Hvorfor er hun så sikker på at det er epiduralen som har skapt denne ryggvondten? Er ikke uvanlig å ha vondt i ryggen etter svangerskap og fødsel, uavhengig av epidural. 13
Palmemor Skrevet 20. juni 2025 #16844 Skrevet 20. juni 2025 FruRosa skrev (23 minutter siden): Hvorfor er hun så sikker på at det er epiduralen som har skapt denne ryggvondten? Er ikke uvanlig å ha vondt i ryggen etter svangerskap og fødsel, uavhengig av epidural. Fordi det var "akkurat der" den ble satt. Eller bare korsryggen, muligens 2
Dojakitty Skrevet 20. juni 2025 #16845 Skrevet 20. juni 2025 FruRosa skrev (4 timer siden): Hvorfor er hun så sikker på at det er epiduralen som har skapt denne ryggvondten? Er ikke uvanlig å ha vondt i ryggen etter svangerskap og fødsel, uavhengig av epidural. Fordi det er et «alle andre» s problem og hun skal ha kåntent. Gjerne en liten «feilbehandlingsskandale» også 10 1
Jodaneida Skrevet 20. juni 2025 #16846 Skrevet 20. juni 2025 Tøvftta skrev (På 17.6.2025 den 22.57): Har ikke Per F selv uttalt at de ikke har hatt sex siden før fødselen? Det er nå vel mest for å skape oppmerksomhet hun gjør det. Kan ikke noen sende henne en melding og spørre hvem som er faren til det eventuelle barnet? Siden PF har sagt på sin snap at de ikke har ligget sammen siden dør fødsel🤣🤣🤣 8
Faina Skrevet 21. juni 2025 #16847 Skrevet 21. juni 2025 Nepped skrev (På 20.6.2025 den 5.29): Og så? Har ikke de fleste førstegangsgravide ønsker og ambisjoner som de møter seg selv i døra på? Det være seg søvn, tv, reising eller kosthold for det kommende barnet? Dessuten burde vel barnet og være over 9mnd ift vaksine, så det er mulig det og er en medvirkende faktor. Jo, men de fleste jeg kjenner er ikke så bastante som henne. Hun snakket om å reise allerede i februar/mars for det gjorde de (hun) alltid. Og det var null problem å reise med så liten baby, for det var det mange som gjorde. At flere sa til henne at det kanskje ikke kom til å bli sånn, det nektet hun på. HUN var ikke som alle andre og HUN skulle reise aaaakkurat sånn som det passet henne. 11
Palmemor Skrevet 21. juni 2025 #16848 Skrevet 21. juni 2025 Faina skrev (1 time siden): Jo, men de fleste jeg kjenner er ikke så bastante som henne. Hun snakket om å reise allerede i februar/mars for det gjorde de (hun) alltid. Og det var null problem å reise med så liten baby, for det var det mange som gjorde. At flere sa til henne at det kanskje ikke kom til å bli sånn, det nektet hun på. HUN var ikke som alle andre og HUN skulle reise aaaakkurat sånn som det passet henne. Ja for hun skal vel ikke lide for at hun har fått barn….😩 7
kittykaat Skrevet 21. juni 2025 #16849 Skrevet 21. juni 2025 (endret) Har de ikke hatt sex siden november? Det er veldig lenge siden, selv om hun har fått en baby og alt ... Jeg opplever Stina så aseksuell. Noe som er helt greit, men kanskje problematisk i et forhold. Endret 21. juni 2025 av kittykaat 8
Palmemor Skrevet 21. juni 2025 #16850 Skrevet 21. juni 2025 kittykaat skrev (25 minutter siden): Har de ikke hatt sex siden november? Det er veldig lenge siden, selv om hun har fått en baby og alt ... Jeg opplever Stina så aseksuell. Noe som er helt greit, men kanskje problematisk i et forhold. Hun har jo sagt at undertøyet hans er usexy og tar vekk mystikken i forholde hvis hun vasker det. Samt at hun har vært ganske tydelig på at hun ikke liker kroppsvæsker. Så det er jo interresant 14
Dojakitty Skrevet 21. juni 2025 #16851 Skrevet 21. juni 2025 kittykaat skrev (1 time siden): Har de ikke hatt sex siden november? Det er veldig lenge siden, selv om hun har fått en baby og alt ... Jeg opplever Stina så aseksuell. Noe som er helt greit, men kanskje problematisk i et forhold. Han virker ikke akkurat noe annerledes han 😂 15 2
kittykaat Skrevet 21. juni 2025 #16853 Skrevet 21. juni 2025 Dojakitty skrev (5 timer siden): Han virker ikke akkurat noe annerledes han 😂 😅🙈🙈 1
Faina Skrevet 21. juni 2025 #16854 Skrevet 21. juni 2025 Palmemor skrev (10 timer siden): Ja for hun skal vel ikke lide for at hun har fått barn….😩 Nei, Gud forby 🙈
Faina Skrevet 21. juni 2025 #16855 Skrevet 21. juni 2025 Palmemor skrev (7 timer siden): Hun har jo sagt at undertøyet hans er usexy og tar vekk mystikken i forholde hvis hun vasker det. Samt at hun har vært ganske tydelig på at hun ikke liker kroppsvæsker. Så det er jo interresant Haha, hadde et vennepar som var sånn. De haaatet kroppsvæsker og sex var noe de tydde til av og til, og da lå de i hver sin ende av senga og brakk seg 🤮 Det varte bare noen få år... 1 4
Dojakitty Skrevet 21. juni 2025 #16856 Skrevet 21. juni 2025 Faina skrev (16 minutter siden): Haha, hadde et vennepar som var sånn. De haaatet kroppsvæsker og sex var noe de tydde til av og til, og da lå de i hver sin ende av senga og brakk seg 🤮 Det varte bare noen få år... Hahahaha hæ??😂😂😂 12
Palmemor Skrevet 21. juni 2025 #16857 Skrevet 21. juni 2025 Faina skrev (18 minutter siden): Haha, hadde et vennepar som var sånn. De haaatet kroppsvæsker og sex var noe de tydde til av og til, og da lå de i hver sin ende av senga og brakk seg 🤮 Det varte bare noen få år... Det er hysterisk gøy 😅 eller. Egentlig ikke. Hvis man er litt alvorlig 😁 men det burde jo vart for dem da, når begge var like og ikke ønsket det. Ser nok for meg her at PF liker det mer enn henne. Og dette er IKKE for å rakke ned på noen som sliter med å få barn, men, om de ikke er spesielt intime og hun samtidig var på turer uten han når hun var mest fruktbar, så er det kanskje ikke så rart at det tok ett år uten at det skjedde noe. Det virker jo på dem som at alt de vil skal skje må skje nå, med en gang. Og ting skal ikke jobbes for. Ser jo hun går helt i frø om ungen ikke sovner når hun trenger, at han ikke «gidder» å drikke av henne, at han ikke gidder å la henne sove… så jeg begynner helt oppriktig å lure på hvor delaktige de var i prosessen 6 7
Faina Skrevet 21. juni 2025 #16858 Skrevet 21. juni 2025 Dojakitty skrev (7 minutter siden): Hahahaha hæ??😂😂😂 Ja, sånn var min reaksjon også når de fortalte det 😅 Men den ene parten elsker i alle fall sex med ny partner, så mulig bare den andre var ekkel 🤔😅 Men de er begge veldig sære. Kan minne litt om Stina og PF, nesten... 4
Faina Skrevet 21. juni 2025 #16859 Skrevet 21. juni 2025 Palmemor skrev (5 minutter siden): Det er hysterisk gøy 😅 eller. Egentlig ikke. Hvis man er litt alvorlig 😁 men det burde jo vart for dem da, når begge var like og ikke ønsket det. Ser nok for meg her at PF liker det mer enn henne. Og dette er IKKE for å rakke ned på noen som sliter med å få barn, men, om de ikke er spesielt intime og hun samtidig var på turer uten han når hun var mest fruktbar, så er det kanskje ikke så rart at det tok ett år uten at det skjedde noe. Det virker jo på dem som at alt de vil skal skje må skje nå, med en gang. Og ting skal ikke jobbes for. Ser jo hun går helt i frø om ungen ikke sovner når hun trenger, at han ikke «gidder» å drikke av henne, at han ikke gidder å la henne sove… så jeg begynner helt oppriktig å lure på hvor delaktige de var i prosessen Ja, den ene parten er i alle fall mer glad i sex nå med ny partner. Men de var begge sære på sine ting og kunne minne litt og Stina og PF på noen ting. Skal man lage barn, og særlig om det tar tid, så burde man jo både ha sex og ikke reise bort sånn under eggløsning... Jeg tror egentlig ikke de hadde seg særlig mye. Så ivf var nok det enkleste. Skulle vært artig å høre svaret hennes på dette med at han har sagt at de ikke har hatt sex siden før fødselen 😅 4
Zenhouse Skrevet 21. juni 2025 #16860 Skrevet 21. juni 2025 Palmemor skrev (7 minutter siden): Det er hysterisk gøy 😅 eller. Egentlig ikke. Hvis man er litt alvorlig 😁 men det burde jo vart for dem da, når begge var like og ikke ønsket det. Ser nok for meg her at PF liker det mer enn henne. Og dette er IKKE for å rakke ned på noen som sliter med å få barn, men, om de ikke er spesielt intime og hun samtidig var på turer uten han når hun var mest fruktbar, så er det kanskje ikke så rart at det tok ett år uten at det skjedde noe. Det virker jo på dem som at alt de vil skal skje må skje nå, med en gang. Og ting skal ikke jobbes for. Ser jo hun går helt i frø om ungen ikke sovner når hun trenger, at han ikke «gidder» å drikke av henne, at han ikke gidder å la henne sove… så jeg begynner helt oppriktig å lure på hvor delaktige de var i prosessen Jeg fulgte dem på den tiden og jo- de hadde seg regelmessig, det opplyste de (litt for) grundig om. Stina fulgte med på eggløsningstester, og opplyste alltid om når den var på «høy», da var det bånn gass. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå