Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Joda Stina, du eksponerer sønnen din!

ikke med bilder av ansiktet hans, men med store mengder info du deler om ham daglig!

IMG_1242.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
FruRosa skrev (12 minutter siden):

ikke med bilder av ansiktet hans, men med store mengder info du deler om ham daglig!

IMG_1242.jpeg

Er så dumt at ikke de skjønner dette. Og med de mener jeg influensere. 
De skylder jo IQ hele gjengen. 

Jeg vet hva sønnen likte å gå med (bare newbie klær da selvsagt), at han kunne si hallo i en alder av 3 uker eller hva det var, at han likte å sove i moonboon, at han ikke hadde lue eller sokker på seg i vinter/vår, at han «ikke sover så bra» i perioder.. kan sikkert nevne mer også men dette tok jeg helt på toppen av alt uten å tenke meg om. 

BARNA EKSPONERES NÅR INFORMASJON DELES jesus Christ altså jeg orker ikke. 

• Liker 11
  • Nyttig 9
Skrevet
Dojakitty skrev (13 minutter siden):

Er så dumt at ikke de skjønner dette. Og med de mener jeg influensere. 
De skylder jo IQ hele gjengen. 

Jeg vet hva sønnen likte å gå med (bare newbie klær da selvsagt), at han kunne si hallo i en alder av 3 uker eller hva det var, at han likte å sove i moonboon, at han ikke hadde lue eller sokker på seg i vinter/vår, at han «ikke sover så bra» i perioder.. kan sikkert nevne mer også men dette tok jeg helt på toppen av alt uten å tenke meg om. 

BARNA EKSPONERES NÅR INFORMASJON DELES jesus Christ altså jeg orker ikke. 

For ikke snakke om alt som lille ikke gidder å gjøre….

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Og at han ikke gidder å drikke av Stina……….

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Alvea skrev (2 minutter siden):

Ikke minst!! 

Zenhouse skrev (2 minutter siden):

For ikke snakke om alt som lille ikke gidder å gjøre….

Yes!

• Liker 2
Skrevet
Littelulla skrev (3 timer siden):

Hun har vært åpen om at hun tidligere har hatt vanskelige år psykisk. Jeg tenker vi skal være litt forsiktige med å tillegge andre å ha «alle forutsetninger» for å greie to tette barn. Ikke alle tar omstillingen til tilværelsen som mor naturlig, og da kan det være kjempetøft. 

Hun gikk gjennom så mye for å få Fillip. Det er ikke dermed sagt at hun orker den samme påkjenningen og kjenner en like stor «driv» på å ha flere barn. Hun kan være like takknemlig som en annen en for å ha fått Fillip, uten å juble av tanken på et nytt svangerskap. Jeg elsker mine barn, men hadde jeg blitt gravid igjen hadde jeg ikke jublet……

«Hun blir tolket slik hun fremstiller seg». Vel, jeg tolker henne annerledes enn deg. Hun blir tolket ut ifra hvordan vi selv ser og opplever verden. At hun kunne vært mer ydmyk? Ja, det kunne hun. Likevel syns jeg det er hard dømming og tolkning av alt på verst mulig måte her inne. 

Gikk gjennom så mye? Mye hva da?

• Liker 3
Skrevet
Littelulla skrev (3 timer siden):

Selvom det kunne vært verre kan du ikke si at veien deres var enkel. Det var mer enn å bare ha sex noen måneder for å bli gravide. Jeg vet at jeg hadde hatt det kjempetøft om jeg måtte gjennom det samme som dem i hvertfall. Om du hadde tatt det lettere, så kudos til deg. Det betyr likevel ikke at andre er sutrete. Det er hennes opplevelse av hvordan det er, og hun har alltid vært klar på at hun vet det er mange som har en tøffere reise enn dem. 

Halvparten av den prøveperioden ( den delen av hver måned) hun kunne blitt gravid, var hun jo bortreist. Ingen sex, ingen barn. Så hun hadde jo ikke prøvd lenger enn noen få måneder. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
FruRosa skrev (2 timer siden):

IMG_1242.jpeg

Syntes sånt blir så teit, da kan dem heller bare si at de eksponerer han delvis. Da hadde ikke dette kommet opp så ofte. Ta eksempel Celine Ellefsen. Hun får ikke noe hate/spørsmål for å eksponere barna sine i media. Nettopp fordi hun er ærlig om det. 

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Skrevet
Alvea skrev (9 timer siden):

Hvorfor er hun så bitter på Per Fredrik? Jeg så et klipp på Jodel der hun rydder gangen. Sine egne sko bøyer hun seg ned for å legger pent på plass inn i garderobeskapet, mens med Per Fredrik sine sko bøyer hun seg ikke for å sette på plass men sparker de bortover og inn i skapet. Usikker på om det er et nytt eller gammelt klipp, men uansett sier det veldig mye om Stina 

Kan du forestille deg hva hans sko lukter etter alle løpingen? Han er jo i tillegg en voksen mann som kan ta vare på skoa sine selv.. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Nussepus skrev (5 timer siden):

Gikk gjennom så mye? Mye hva da?

Det blir litt for dumt å late som en ex.u med påfølgende sprukket eggstokk, SA som gikk direkte over i IVF ikke er mye å gå gjennom - med tanke på at de fleste av oss kun trenger å ha sex og så gå gjennom et gjennomsnittlig svangerskap …

Endret av Littelulla
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ikke klikket med inn men ser S har passet på at siste bilde som vises på Snapchat er av hu som tar graviditetstest.. alt for klikk 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Mellion skrev (3 minutter siden):

Har ikke klikket med inn men ser S har passet på at siste bilde som vises på Snapchat er av hu som tar graviditetstest.. alt for klikk 

Hehe samme her. Vet at hun ikke er gravid, for dersom hun hadde vært så ville de nok ikke publisert det på denne måten 😅 Alt for klikk!

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
snurk skrev (1 time siden):

Hehe samme her. Vet at hun ikke er gravid, for dersom hun hadde vært så ville de nok ikke publisert det på denne måten 😅 Alt for klikk!

Mister følgere…. oser DESPERAT😧

• Liker 7
Skrevet
FruRosa skrev (På 13.6.2025 den 13.18):

IMG_1242.jpeg

Jeg blir altså så imponert over folk som skriver att disse influencere ikke eksponerer barna sine fordi de viser jo ikke ansiktet 🙄🙄 se å våkne opp litt..

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Littelulla skrev (På 13.6.2025 den 19.55):

Det blir litt for dumt å late som en ex.u med påfølgende sprukket eggstokk, SA som gikk direkte over i IVF ikke er mye å gå gjennom - med tanke på at de fleste av oss kun trenger å ha sex og så gå gjennom et gjennomsnittlig svangerskap …

Helt enig. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Alvea skrev (På 13.6.2025 den 13.48):

"Drikke" 😅 

Endret av Svartfugl
  • Liker 2
Skrevet

Er jo minst 5 restauranter som åpner i morgen i Stavern, så vil anta alle de var åpne i dag og… men nei. Er jo ikke fellesferie 

Skrevet
Palmemor skrev (49 minutter siden):

Er jo minst 5 restauranter som åpner i morgen i Stavern, så vil anta alle de var åpne i dag og… men nei. Er jo ikke fellesferie 

Hender restauranter er stengt på mandager

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...