Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dama gikk tom for innhold når hun selv la ut en mystory for å spørre hva vi ville se mindre/mer av og "alle" sa mindre frokostprat 🤷‍♀️

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Stina har hatt besøk i dag og sikkert fortalt om at antallet følgere minsker. Og sikkert funnet ut at hun må lokke følgere.. Så da slenger man ut ett gravidbilde fra ifjord😂😂 Tragisk… så tragisk… 

Endret av Love2017juni
  • Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Også vært våken i 13 timer alt da gitt… ja sånn som normale folk med normale liv er hver dag….??

• Liker 25
  • Nyttig 2
Skrevet
chsa skrev (21 timer siden):

Dama gikk tom for innhold når hun selv la ut en mystory for å spørre hva vi ville se mindre/mer av og "alle" sa mindre frokostprat 🤷‍♀️

Så sant. Hva er hun uten skjæring av appelsiner, steking av rundstykker og «Nå er det tid for frokost!»?

Ingenting…

• Liker 13
Skrevet
Poly skrev (38 minutter siden):

Så sant. Hva er hun uten skjæring av appelsiner, steking av rundstykker og «Nå er det tid for frokost!»?

Ingenting…

Uendelig selvdigging i speilet fra 1000 forskjellige vinkler med bloggerfot…

• Liker 13
Skrevet
Poly skrev (1 time siden):

Ingenting…

Veldig spennende når hun filmer en og en ting hun tar ut av kjøleskapet og at hun setter i rundstykker da 😍

• Liker 14
Skrevet
Vinnanna15 skrev (26 minutter siden):

Veldig spennende når hun filmer en og en ting hun tar ut av kjøleskapet og at hun setter i rundstykker da 😍

Haha. Nei, men det var noe med den absurde rigiditeten. Fascinerende! Og de episke frokostmonologene med hjernedødt innhold. 

Folk faller fra uten dette altså!!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Har hun mistet mye følgere i det siste? Om hun må begynne med gravid clickbait? 

Jeg følger henne ikke lenger (og har blokkert for å gi bli fristet til å gi klikk), men spurte ikke hun nettopp hva seerne ville ha mer av? Fikk hun ingen respons på dette?

• Liker 3
Skrevet
Mippiie123 skrev (46 minutter siden):

Har hun mistet mye følgere i det siste? Om hun må begynne med gravid clickbait? 

Jeg følger henne ikke lenger (og har blokkert for å gi bli fristet til å gi klikk), men spurte ikke hun nettopp hva seerne ville ha mer av? Fikk hun ingen respons på dette?

Mener hun hadde rundt 170k og nå har hun 156k. 

• Liker 3
Skrevet
Poly skrev (6 timer siden):

Haha. Nei, men det var noe med den absurde rigiditeten. Fascinerende! Og de episke frokostmonologene med hjernedødt innhold. 

Folk faller fra uten dette altså!!

😂 Ja, er ikke veldig imponert 😅Måtte inn å se litt. Følger ikke henne nettopp pga hjernedødt innhold. 

• Liker 4
Skrevet
Palmemor skrev (22 timer siden):

Også vært våken i 13 timer alt da gitt… ja sånn som normale folk med normale liv er hver dag….??

Helt utrolig! Så snapen. Hvordan kan man si noe så dumt!? Våken i 13 timer faktisk. Stakkars….

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Zooli skrev (7 minutter siden):

Helt utrolig! Så snapen. Hvordan kan man si noe så dumt!? Våken i 13 timer faktisk. Stakkars….

Hehe ja. Som om det er en bragd 😅 

• Liker 6
Skrevet

Genseren hun kjøpte er bra for no miljøgreier 😂Full av plast🙈

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Vinnanna15 skrev (1 time siden):

Genseren hun kjøpte er bra for no miljøgreier 😂Full av plast🙈

At ikke hu gremmes 

• Liker 2
Skrevet
Palmemor skrev (48 minutter siden):

At ikke hu gremmes 

Tror hun prater før hun tenker for å si det sånn 😂

• Liker 2
Skrevet
Palmemor skrev (4 timer siden):

At ikke hu gremmes 

Eller skjemmes kanskje?

Gjest Calaska
Skrevet

Jeg ser ikke på Stina, men leser her... 

Vet ikke hva som er verst, stakkars dame som blir rik på dette? 

Skrevet
MissCortado skrev (9 timer siden):

Eller skjemmes kanskje?

Hahha! Ja! Men bestemor sa det alltid så det har hengt ved meg og jeg tenker ikke over at jeg bruker det feil 😅😅 hennes feil at jeg sier båddoloisjen og, til bodylotion 😅 skal huske på det neste gang 

• Liker 2
Skrevet
Palmemor skrev (18 timer siden):

At ikke hu gremmes 

For å kunne gjøre det trengs det jo en viss form for selvinnsikt og IQ

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Rydding av roterommet pågår idag. Det så mildt sagt bomba ut. Og grunnen? De har jo ikke hatt tid eller overskudd med en baby og jobb og ingen barselpermisjon... 🙄

Screenshot_20250529_202226_Snapchat.jpg

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...