Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vintermåne skrev (På 18.5.2025 den 1.38):

Nå har det jo blitt godt forklart hvorfor noen reagerer på det som diskuteres i denne tråden - og det er som forklart, ikke et forsvar av disse- de jeg har fått med meg er kritiske til influencere, men mener diskusjonene her er smålige og tullete ift det som virkelig er skadelig i denne bransjen…… Men uansett hva man sier, dersom man øønsker å få diskusjonen mer saklig så blir man kalt «forsvarer» og «fan» osv….. det er jo helt fjernt å dra diskusjonen den retningen - er det en hersketeknikk eller hva?? 

Takk. Helt enig. Hersketeknikk på særdeles lavt nivå spør du meg.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Himmelen_91 skrev (6 timer siden):

Rabatter og rabatter, de måtte betale for bleie bøtta som e egentlig gratis 😂😂

Man må være medlem for å få bleiebøtta gratis. Men tipper at den bleiebøtta ikke akkurat veltet budsjettet deres.

Skrevet

Hva ER greia med de kleine speilvideoene? 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
Hellowcow skrev (12 timer siden):

Men det er jo ikke denne modellen Stina, Ulrikke og Sara Emilie har, de har den som heter cybex E-priam eller noe sånn! 

Jeg husker selv når jeg fødte I 2023. Da fikk alle influencere britax smile vogna sponset. Er gravid nå også og ser at alle gravide som lever av Instagram/snap denne gangen har cybex. (Til og med mange av de som fikk Britax sponset sist) så jeg er ikke overrasket om cybex har gitt de en avtale 😅 stina har jo hatt noen stunder der hun viser frem hver minste ting med vogna. Ingen bevis for det men synes det er merkelig at absolutt alle har valgt vogn fra cybex i år 😅 de som ble sponset av britax merka annonsene men har ikke vært noe annonser om cybex utenom Maria Sofie H som har merket. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Innlandstuppa skrev (1 time siden):

Hva ER greia med de kleine speilvideoene? 

Hun synes nok hun selv er veldig fin 😅 Spesielt den siste rumpesnappen var lekker 🙈😅 Også blir det så fint når hun tar hodet i flere forskjellige vinkler😆 Men ble litt mye schtuuuk i dag assa fordi hun er så fin og håper ikke andre følte seg tråkka på 😂 Hva med å holde kjeft isteden? Hun har low waist selvom det er mid waist assa🙈 Hun imponerer stort! 

Endret av Vinnanna15
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Vinnanna15 skrev (1 time siden):

Hun synes nok hun selv er veldig fin 😅 

Janteloven er så pinlig.

• Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (16 minutter siden):

Janteloven er så pinlig.

Bare flott at hun er fornøyd med seg selv,er bare måten hun poserer på og snakker om det som blir litt pussig 😅

• Liker 13
Skrevet
Vinnanna15 skrev (2 timer siden):

Bare flott at hun er fornøyd med seg selv,er bare måten hun poserer på og snakker om det som blir litt pussig 😅

Ja, jeg kan også synes jeg selv er fin, men står da ikke og filmer med selv på det viset og legger ut på snap 🙈 Eller tar 5 omtrent like bilder. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Faina skrev (17 minutter siden):

Ja, jeg kan også synes jeg selv er fin, men står da ikke og filmer med selv på det viset og legger ut på snap 🙈 Eller tar 5 omtrent like bilder. 

Er du influensar? 

• Nyttig 3
Skrevet

Fy fader så utseende fiksert hun er. Ja tenk Stina. TENK om noen så at rompa di var uten fasong!!! KRISE.. 

• Liker 16
Skrevet

Hørte jeg riktig? Vaskehjelp skulle henge opp sommer klærne  🙈.. ja det er vell tidsklemma 🤣🤣.. snakk om hjelpesløs diva til tider.  

• Liker 19
Skrevet (endret)
MariaIsabel skrev (På 20.5.2025 den 1.40):

Har den vogna selv, og det geniale med at den er elektisk handler ikke først og fremst om vuggingen, men om det at den gir drahjelp i oppoverbakker og ulendt terreng, og at den bremser i nedoverbakker. Elsker det! ❤️ Vuggingen er bare en bonus, og forøvrig er den annerledes enn Sleepytroll. Sleepytroll rister vogna, Cybex kjører vogna frem og tilbake og vugger.

Ja for gud bedre om man skulle få litt trening og bli litt andpusten av trilletur. Ikke rart folk blir tjukkere og tjukkere. Den vogna har jo knapt vært ute av gårdsplassen før de siste dagene. 

Endret av Nussepus
  • Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
Nussepus skrev (21 minutter siden):

Ja for gud bedre om man skulle få litt trening og bli litt andpusten av trilletur. Ikke rart folk blir tjukkere og tjukkere. Den vogna har jo knapt vært ute av gårdsplassen før de siste dagene. 

Nei, tenk om folk vil prioritere å bruke kreftene på barna, eller om noen ikke er glad i den type aktivitet, eller har kroniske smertetilstander, eller av en hvilken som helst annen grunn ønsker den drahjelpen og bremsehjelpen. Tenk så grusomt ... 🙄

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Tippsi skrev (12 timer siden):

Hørte jeg riktig? Vaskehjelp skulle henge opp sommer klærne  🙈.. ja det er vell tidsklemma 🤣🤣.. snakk om hjelpesløs diva til tider.  

Hahahahha har de vaskehjelp? 😭😭😭 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Himmelen_91 skrev (33 minutter siden):

Hahahahha har de vaskehjelp? 😭😭😭 

Ja hun sa hun skulle ta ned klærne fra loftet sånn at vaskehjelpa kunne henge det opp når hun kom i morgen... hmmm🤔, ikke hørt hun har nevnt vaskehjelp før.. men stakkars ...hun har jo fått et barn og 2 voksne hjemme full tid..klart hun ikke har tid selv 🙈😅🤣.. Rart at hun ikke har kokk, gartner også..  blir vell en basseng gutt også etterhvert🙈🤣.. nanny må vi ikke glemme 😅.  Prinsessa er jo sliten🫡

Endret av Tippsi
  • Liker 11
Annonse
Skrevet
Tippsi skrev (1 time siden):

Ja hun sa hun skulle ta ned klærne fra loftet sånn at vaskehjelpa kunne henge det opp når hun kom i morgen... hmmm🤔, ikke hørt hun har nevnt vaskehjelp før.. men stakkars ...hun har jo fått et barn og 2 voksne hjemme full tid..klart hun ikke har tid selv 🙈😅🤣.. Rart at hun ikke har kokk, gartner også..  blir vell en basseng gutt også etterhvert🙈🤣.. nanny må vi ikke glemme 😅.  Prinsessa er jo sliten🫡

Joda, hun sa her en dag forrige uke eller noe at de hadde hatt vaskehjelp før, og fått en nå. Jeg kan ikke fatte og begripe hva de har det for nå, og langt mindre hva de har hatt behov for det FØR? Før de tilogmed fikk barn?? Jeg gremmes. Innimellom kunne jeg tenkt meg vaskehjelp, men jeg innser at så lenge jeg faktisk må rydde før de kommer så kan jeg vaske sjæl.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Himmelen_91 skrev (På 20.5.2025 den 18.57):

Rabatter og rabatter, de måtte betale for bleie bøtta som e egentlig gratis 😂😂

Derfor jeg skrev «rabatter» 😅

• Liker 1
Skrevet

Hva med å bare handle selv? Så blir det riktig🤦🏻‍♀️IMG_0747.thumb.png.52999d3a2ec5da67f5afc15453705543.png

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Fascinerende hvordan man klarer å ha ett så vanvittig overforbruk av penger. Til å være så opptatt av å ha det fint rundt seg ville jeg så mer brukt penger på å pusse opp. Men, spontanhandling fyller jo ett tomrom 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
oss-to skrev (På 21.5.2025 den 16.22):

Er du influensar? 

Nei. Men er det mange andre av den sorten som står sånn og beundrer seg selv?? 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...