Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
Zooli skrev (På 12.5.2025 den 17.50):

Snakk om å skape seg… Nå har også hun begynt å bruke solbriller innendørs der det er veldig lyst. Får ellers så vondt i nakken og blir helt ødelagt etter en stund.

De der to alltså….🙄🙄🙄

Er ikke det vanlig...? Ser det hver dag der jeg jobber.

• Liker 2
Skrevet
FruRosa skrev (På 13.5.2025 den 9.00):

Hun sa det iallfall før jul, da hun kastet de digre yuccapalmene utfor verandaen, at hun ikke gadd å styre med å gi dem bort.

De var ikke så pene så hadde gjort det samme selv, dessuten er det ikke lett å gi bort stygge forvokste yuccapalmer og særlig ikke på vinteren når det er minusgrader.

Skrevet
pjusk94 skrev (14 timer siden):

Lurer så fælt på hvorfor de ofte kjører to biler når de skal ting? Det skulle ta en halvtime å skifte dekk da kunne de jo venta sammen, eller hun kunne kjørt hjem og henta barnet og mannen? Men Neida de kjørte to biler og han var hjemme igjen når hun parkerte, så han skulle ikke noe annet. Snakk om å sløse drivstoff haha. Jeg personlig hater når vi når vi må styre med å kjøre to biler haha. Gjør det kun om han må hente en bil et sted eller vi skal være med en tur på verkstedet vårt så jeg kan dra hjem hvis han er treig haha. 

Det er vel ikke så dyrt å kjøre elbil slik de gjør, ca 3,50 på mila. Dessuten er det et godt stykke fra Tønsberg til Sandefjord så kan være en fordel å kjøre to biler hvis man skal ulike ting.

• Liker 1
Skrevet
Trulsa skrev (4 timer siden):

Det er vel ikke veldig vanlig at folk har solbriller innendørs? Det er jo ingen sol innendørs….. Hvor jobber du?

At noen har diagnoser som gjør at man må ha det innendørs er jo en ting, men at det er veldig vanlig eller at BÅDE PF og Stine har den diagnosen tror jeg ikke noe på.

Ingen på min jobb har det inne i kontorlandskapet. 

• Liker 17
Skrevet

Jeg kjenner to stk med kraftig migrene og ingen av de sitter med solbriller inne i selskap eller på restaurant. 

Mulig Stina og PF sliter med øyekontakt og at det er derfor de bruker solbriller inne, men da burde de bare være ærlige om det, for det er ingenting galt med det😊😊

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Poly skrev (7 timer siden):

Herregud de to der. Bare fniser av at det er flere fuglereir i taket deres? Ikke rart bordet på terrassen var neddrete av fuglebæsj. Fuglereir kan skade tak og hus,

Det er ikke lov å flytte eller ødelegge reir til hekkende fugl,så ikke mye de får gjort før fuglene er ferdig uansett.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Granneman82 skrev (1 time siden):

Jeg kjenner to stk med kraftig migrene og ingen av de sitter med solbriller inne i selskap eller på restaurant. 

Mulig Stina og PF sliter med øyekontakt og at det er derfor de bruker solbriller inne, men da burde de bare være ærlige om det, for det er ingenting galt med det😊😊

Dette!  De kan heller normalisere det. Stina sliter nok ikke så voldsomt med akkurat det, men han unngår øyekontakt/se inn i kamera for enhver pris

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Trulsa skrev (7 timer siden):

Unnskyld, er det vanlig å gå med solbriller inne? Både på jobb og hjemme? 😂 

• Liker 13
Skrevet
Bibbi_ skrev (11 minutter siden):

Unnskyld, er det vanlig å gå med solbriller inne? Både på jobb og hjemme? 😂 

Men gjør det noe fra eller til? La de nå gå med solbriller hvor de vil. 

• Liker 1
Skrevet

Ville prøvd med plastfornyer på det bordet. Ev sette inn med olje. 

Skrevet
Trulsa skrev (9 timer siden):

Da lurer jeg på hvor du jobber, for nei det er ikke vanlig 

• Liker 6
Skrevet
J.. skrev (3 timer siden):

Det er ikke lov å flytte eller ødelegge reir til hekkende fugl,så ikke mye de får gjort før fuglene er ferdig uansett.

Nei, men igjen er vi tilbake til vedlikehold og forebygging. Er nok ikke første året de reirene er der, og de vil komme tilbake neste år med mindre de tetter. Men pytt sann, litt fuglelopper og skader på fasade og tak, det gjør vel ingenting - fugler er jo så søteeeee. Like søte som alle rottene de har i garasjen….

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Poly skrev (10 minutter siden):

Nei, men igjen er vi tilbake til vedlikehold og forebygging. Er nok ikke første året de reirene er der, og de vil komme tilbake neste år med mindre de tetter. Men pytt sann, litt fuglelopper og skader på fasade og tak, det gjør vel ingenting - fugler er jo så søteeeee. Like søte som alle rottene de har i garasjen….

Ja hun har virkelig lagd et eldorado for rotter/mus.🐀.  busker og store blomsterbedd langs husveggene ..

• Liker 5
Skrevet
Trulsa skrev (12 timer siden):

De var ikke så pene så hadde gjort det samme selv, dessuten er det ikke lett å gi bort stygge forvokste yuccapalmer og særlig ikke på vinteren når det er minusgrader.

Dette er jo bare tull! Jeg har gitt bort store planter (også yuccapalmer) flere ganger på Finn, og folk «slåss» om dem. 
Å bare kaste dem ut fra verandaen, og la dem bli liggende der, er ikke normalt!

• Liker 15
Skrevet
Granneman82 skrev (6 timer siden):

Samboeren min har kronisk migrene. Han bruker solbriller en del, men veldig sjeldent inne. Han har lært seg å finne steder å sitte som passer bedre i forhold til solen osv. 

syntes det er veldig merkelig det opplegget demmes med solbriller. En ting er ute, men inne er litt rart 😅 

• Liker 8
Annonse
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Dette er jo bare tull! Jeg har gitt bort store planter (også yuccapalmer) flere ganger på Finn, og folk «slåss» om dem. 
Å bare kaste dem ut fra verandaen, og la dem bli liggende der, er ikke normalt!

Ja! Eneste grunnen til at hun hev dem, var vel at de tok mye plass? Veldig synd at ikke andre kunne få gleden av dem. Noe annet hadde vært om de hadde trips eller sykdommer. 

• Liker 3
Skrevet
Zenhouse skrev (21 minutter siden):

Ja! Eneste grunnen til at hun hev dem, var vel at de tok mye plass? Veldig synd at ikke andre kunne få gleden av dem. Noe annet hadde vært om de hadde trips eller sykdommer. 

Ja, de tok mye plass og vokste ikke rett opp lenger... noe hun sikkert kunne forhindret om hun hadde vist del omsorg og støttet de opp når de ville vokse utover... Men som alt annet; når det tar tiden hennes, så gidder hun ikke.

• Liker 8
Skrevet

Det brukes mye «det er ikke normalt» i denne tråden. Hvorfor må alt være så normalt? 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Klink skrev (28 minutter siden):

Det brukes mye «det er ikke normalt» i denne tråden. Hvorfor må alt være så normalt? 

Synes jeg ser folk som lurer på om ditt og datt er normalt over alt på KG...

Skrevet
Jonette skrev (3 minutter siden):

Synes jeg ser folk som lurer på om ditt og datt er normalt over alt på KG...

Det må man jo gjerne lure på, og i mange tilfeller er det jo et poeng å vite om det er det eller ikke. 

Å  skrive om å gå med med solbriller inne og om det er normalt eller ikke. Hva spiller det for rolle?  « Det er ikke normalt» brukes som argument for… ja hva da? Hvorfor skal alt være så normalt? 

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...