Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Orly skrev (7 minutter siden):

Så godt de har deg da som. Passer på hva som kan diskuteres 

Eg prøver ikkje å bestemme kva som kan diskuterast .Eg peikar berre på at visse kommentarar kan vere meir skadande enn ein trur og delar mine meininga .  Det handlar om respekt, ikkje sensur. 

Elles visar kommenaren din at du passar på meg. Eg for seie takk ,og tek det som eit kompliment🤗

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forunderlig hvordan enkelte skal forsvare Stina i ett og alt,men er meget aktive i negativ retning i andre tråder! Men daa er det plutselig greit å "snakke dritt".. Blir like fascinert hver gang. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Snakk om å skape seg… Nå har også hun begynt å bruke solbriller innendørs der det er veldig lyst. Får ellers så vondt i nakken og blir helt ødelagt etter en stund.

De der to alltså….🙄🙄🙄

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Katinkalille skrev (3 timer siden):

Er forunderlig hvordan enkelte skal forsvare Stina i ett og alt,men er meget aktive i negativ retning i andre tråder! Men daa er det plutselig greit å "snakke dritt".. Blir like fascinert hver gang. 

Er det slike som ikkje skiljar mellom sak og person du meinar ?

• Nyttig 3
Skrevet
Zooli skrev (3 timer siden):

Snakk om å skape seg… Nå har også hun begynt å bruke solbriller innendørs der det er veldig lyst. Får ellers så vondt i nakken og blir helt ødelagt etter en stund.

De der to alltså….🙄🙄🙄

Hahahahha fy faen 

• Liker 7
Skrevet (endret)

De åpner nok en blomsterbutikk snart hos seg 

Endret av Himmelen_91
  • Liker 5
Skrevet
Himmelen_91 skrev (10 minutter siden):

De åpner nok en blomsterbutikk snart hos seg 

Eg såg ho drog opp flotte stemor i dag. Det slo det meg at influensaren truleg ikkje veit at når stemor startar sjå spinkle ut so kan ein klippe dei ned so kjem dei att etter ca 14 dagar. 

• Liker 8
Skrevet
oss-to skrev (8 minutter siden):

Eg såg ho drog opp flotte stemor i dag. Det slo det meg at influensaren truleg ikkje veit at når stemor startar sjå spinkle ut so kan ein klippe dei ned so kjem dei att etter ca 14 dagar. 

Tror nok hu veit, for hu sa flere ganger at hu ikke gidda klippe dem ned. Fordi da tok det jo flere måneder før det blei fint igjen. Fikk vondt i meg når jeg så hu dro opp alle de fine blomstrene. Å all denne jorden hun kaster å kjøper nytt hvert år, veldig miljøbevisst...

• Liker 15
Skrevet

Det begynner vel å bli en stor gravhaug der hun kaster all jorda hun ikke evner gjenbruke. 

Og alle stemorsblomstene, de kunne hun lagt ut på kjøp/salg/gi bort, eller annonsert det på snap, så kunne noen med litt grønnere fingre enn henne kommet og hente. Sikkert mange som kunne ønske å plante i potter ute men som ikke kan prioritere det økonomisk feks. 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
MissCortado skrev (26 minutter siden):

Det begynner vel å bli en stor gravhaug der hun kaster all jorda hun ikke evner gjenbruke. 

Og alle stemorsblomstene, de kunne hun lagt ut på kjøp/salg/gi bort, eller annonsert det på snap, så kunne noen med litt grønnere fingre enn henne kommet og hente. Sikkert mange som kunne ønske å plante i potter ute men som ikke kan prioritere det økonomisk feks. 

hu orker jo ikke styre med sånne sider, vet du… 

• Liker 10
Skrevet (endret)

Uansett hvor god økonomi man har så syns jeg ikke det kan forsvares på noen måte og plante så store mengder vårblomster for så og kaste de få uker etterpå til fordel for sommerblomster. 

Endret av Poly
  • Liker 23
  • Nyttig 4
Skrevet
Palmemor skrev (59 minutter siden):

hu orker jo ikke styre med sånne sider, vet du… 

Nei, jeg ser jo ikke helt for meg at hun skulle gidde det. I tillegg er hun jo en busy mum som kjenner på både tidsklemma og det som verre er, stakkars. Men tenk å være så i utakt med resten av samfunnet, skulle ikke tro det gikk an. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
oss-to skrev (2 timer siden):

Klipper man bare øverst ved blomsten eller helt nede ved jorden/roten? 

• Liker 1
Skrevet
Poly skrev (7 timer siden):

Uansett hvor god økonomi man har så syns jeg ikke det kan forsvares på noen måte og plante så store mengder vårblomster for så og kaste de få uker etterpå til fordel for sommerblomster. 

Er det mulig?!
Kaste alle de stemorsblomsterne når de er på sitt aller fineste. 😡

• Liker 7
Skrevet

Om man kniper visne blomster, vanner og gjødsler er stemorsblomstene fine hele våren og sommeren. Mine er mye finere nå enn da jeg plantet dem tidligere i vår!

Jeg har sagt det før: Stina er ikke spesielt flink med blomster og hage. Hun er flink til å KJØPE blomster, men evner/gidder ikke stelle dem. 

• Liker 12
  • Nyttig 10
Skrevet
MissCortado skrev (8 timer siden):

Nei, jeg ser jo ikke helt for meg at hun skulle gidde det. I tillegg er hun jo en busy mum som kjenner på både tidsklemma og det som verre er, stakkars. Men tenk å være så i utakt med resten av samfunnet, skulle ikke tro det gikk an. 

Hun sa jo det i en eller annen sammenheng med å kjøpe brukte ting, at hun ikke gadd å styre med "sånne sider", men at hun visste mange kjøpte og solgte på nett. Men hun hadde økonomi til å kjøpe nytt så da gjorde hun det...

• Liker 4
Skrevet
FruRosa skrev (På 9.5.2025 den 20.25):

Hvorfor sminker hun seg sånn at hun ser gul ut i ansiktet?

IMG_0948.jpeg

IMG_0947.jpeg

Det er noe i tiden at veldig mange sminker seg gule. Tror det må være produsentene faktisk. 

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (23 minutter siden):

Hun sa jo det i en eller annen sammenheng med å kjøpe brukte ting, at hun ikke gadd å styre med "sånne sider", men at hun visste mange kjøpte og solgte på nett. Men hun hadde økonomi til å kjøpe nytt så da gjorde hun det...

Hun sa det iallfall før jul, da hun kastet de digre yuccapalmene utfor verandaen, at hun ikke gadd å styre med å gi dem bort.

• Liker 3
Skrevet
FruRosa skrev (2 minutter siden):

Hun sa det iallfall før jul, da hun kastet de digre yuccapalmene utfor verandaen, at hun ikke gadd å styre med å gi dem bort.

Ja. og når det ble snakk om innkjøp til baby og hu ranta om hvor vanvittig dyrt det var. Og at det måtte være sinnsykt vanskelig å være alene og ha dårlig råd siden babyer kosta så mye. Knis

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...