Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Nikoletta skrev (10 minutter siden):

Det er godt gjort å ikke få kabalalen til å gå opp når man igrunn ikke har noen kabal å legge? 😂

For hva skal hun egentlig rekke? Hun vasker ikke selv, det gjør roboten. Hun rydder ikke kjøkken/stue for det gjør PelleK, hun lufter ikke hunden for det gjør PelleK. PelleK bretter tøyet til sønnen samt håndklær.

Så hun setter på klesvask og putter i tørketrommel. Og vasker/legger på plass eget tøy. Og hun rydder eget sminkebord/garderobe etter skippertaksmetoden.

Hva er det ikke å rekke? Nå er det riktignok en stund siden jeg hadde baby selv men de har vel ikke time på helsestasjonen flere ganger om dagen?

Hun har ikke en jobb hun skal være på til bestemt tid ( hadde hun hatt det ville hun jo uansett hatt permisjon nå) så hvilken kabal skal legges??

Mulig jeg er dum, men kan noen forklare meg hvilken kabal hun sliter med? 

I tillegg til at hun har roboter til alt så har de jo også en vaskedame. Så det er godt gjort å ikke rekke hverdagen. Hun sa jo her i går eller når det var at hun hadde kjøpt fryst mat, for det kunne hun ha i fryseboksen, så hun slapp å handle hver dag...
Det er sterkt å innse i en alder av 32. Tilogmed min nyutflytta 20åring skjønner det

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt skremmende at hun syns middagslaging er krevende nå selv FØR barnet skal ha middag hver dag

Tenk på oss som lager middag til en hel familie hver eneste dag… hvordan får vi tid til noe som helst annet ?!

Endret av Poly
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (12 minutter siden):

Litt skremmende at hun syns middagslaging er krevende nå selv FØR barnet skal ha middag hver dag

Tenk på oss som lager middag til en hel familie hver eneste dag… hvordan får vi tid til noe som helst annet ?!

ETTER jobb, barnehage/skole OG leksehjelp?? Det er helt villt hva vi er for noe supermennesker 🤣

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting. Virkelig ikke. Jeg skjønner ikke at eg voksent menneske frivillig fremstiller seg selv på denne måten. Jeg skjønner virkelig ikke at det går an å være så blind på seg selv. Å være så blottet for selvinnsikt. 
Jeg blir sjokkert for hver eneste gang jeg ser snappen hennes. Det er helt vilt 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner ingenting. Virkelig ikke. Jeg skjønner ikke at eg voksent menneske frivillig fremstiller seg selv på denne måten. Jeg skjønner virkelig ikke at det går an å være så blind på seg selv. Å være så blottet for selvinnsikt. 

Det blir liksom bare verre og verre. Hun skjønner ikke at den rollen hun nå har som mor, har folk hatt før henne. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (20 minutter siden):

Det blir liksom bare verre og verre. Hun skjønner ikke at den rollen hun nå har som mor, har folk hatt før henne. 

Men det er jo helt krise at hun sier at kabalen ikke går opp?! Hva gjør hun?! Hva bruker hun dagene til? Jeg skjønner ikke. 
De tingene hun gjør er ting vi dødelige gjør når vi skal ha egentid. Pusle i hagen,handle. Sminke seg. Hun sliter med middagen før ungen spiser! 
Jeg får nesten lyst å måpe. Kjenner jeg blir så jævlig provosert. Hun skulle prøvd seg i livet til en vanlig person. Hun hadde kapitulert. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (33 minutter siden):

Jeg lurer litt på om enkelte influensere har lært seg at oppsiktsvekkende utsagn genererer klikk og flere følgere. Har vanskelig for å tro noe annet er grunnen.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (21 minutter siden):

Men det er jo helt krise at hun sier at kabalen ikke går opp?! Hva gjør hun?! Hva bruker hun dagene til? Jeg skjønner ikke. 
De tingene hun gjør er ting vi dødelige gjør når vi skal ha egentid. Pusle i hagen,handle. Sminke seg. Hun sliter med middagen før ungen spiser! 
Jeg får nesten lyst å måpe. Kjenner jeg blir så jævlig provosert. Hun skulle prøvd seg i livet til en vanlig person. Hun hadde kapitulert. 

Nei hun må jo sminke seg da. Det tar jo litt tid når hun må snakke til kamera samtidig. Også må hun jo lage frokost mens hun snakker... Det er jo tungt å stå med telefon å lage innhold hele dagen, jeg ser den. Jeg har knapt tid til en snap om jeg har det travelt, kan hende jeg åpner en fra ungene som ikke er hjemme i tilfelle det er viktig

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sur sitron skrev (47 minutter siden):

Jeg lurer litt på om enkelte influensere har lært seg at oppsiktsvekkende utsagn genererer klikk og flere følgere. Har vanskelig for å tro noe annet er grunnen.

Det er jeg ganske sikker på de vet. Influencere provoserer for å få klikk og følgere. Bare se på Sara Emilie. Hun skaper engasjement og kommer med uttalelser som kritikere hopper på med en gang. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikoletta skrev (2 timer siden):

Det er godt gjort å ikke få kabalalen til å gå opp når man igrunn ikke har noen kabal å legge? 😂

For hva skal hun egentlig rekke? Hun vasker ikke selv, det gjør roboten. Hun rydder ikke kjøkken/stue for det gjør PelleK, hun lufter ikke hunden for det gjør PelleK. PelleK bretter tøyet til sønnen samt håndklær.

Så hun setter på klesvask og putter i tørketrommel. Og vasker/legger på plass eget tøy. Og hun rydder eget sminkebord/garderobe etter skippertaksmetoden.

Hva er det ikke å rekke? Nå er det riktignok en stund siden jeg hadde baby selv men de har vel ikke time på helsestasjonen flere ganger om dagen?

Hun har ikke en jobb hun skal være på til bestemt tid ( hadde hun hatt det ville hun jo uansett hatt permisjon nå) så hvilken kabal skal legges??

Mulig jeg er dum, men kan noen forklare meg hvilken kabal hun sliter med? 

Er vell ikke lenge før hun antyder at en nanny hadde vært greit også🙈😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (3 minutter siden):

Det er jeg ganske sikker på de vet. Influencere provoserer for å få klikk og følgere. Bare se på Sara Emilie. Hun skaper engasjement og kommer med uttalelser som kritikere hopper på med en gang. 

Tror faktisk ikke dette gjelder Stina. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (49 minutter siden):

Tror faktisk ikke dette gjelder Stina. 

Enig. Hu bare veit ikke bedre 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sminker hun seg sånn at hun ser gul ut i ansiktet?

IMG_0948.jpeg

IMG_0947.jpeg

Endret av FruRosa
Lagt til bilder
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (1 time siden):

Hvorfor sminker hun seg sånn at hun ser gul ut i ansiktet?

IMG_0948.jpeg

IMG_0947.jpeg

Er det ikke filter? Hun bruker (brukte i allefall før) et filter som heter soft and nautral. Selv om hun verken så soft eller nautral ut 🤷🏻‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...