Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jea10 skrev (2 timer siden):

Tror bare hun har lyst til å speile at hun nå kan kjøpe ny og fancy bil på grunn av økt inntekt. Hun virker fryktelig opptatt av fasade, merkeklær/vesker o.l. - hun har jo ikke den mest fancy bilen fra før, så det tar seg sikkert ikke helt ut i influenser-klubben som hun desperat vil være en del av. 

Kanskje på tide å innse at du ikke blir en del av influenserverden når du har prøvd i sikkert 15 år😂dine glansdager er over Stina, skaff deg vanlig jobb.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hudorm1 skrev (2 timer siden):

Kjøper ikke en gubbe-Mercedes hvis du vil flashe at du har penger..

Den Mercedesen der er 10 000 ganger bedre enn en Tesla. Kjøper hun den gjør hun faktisk, til en forandring, et godt valg. 

• Liker 14
Skrevet
Love2017juni skrev (2 timer siden):

Støtter hun seriøst aktivt nakken til babyen på over 3mnd hele tiden?

For meg ser det ut som hun holder for å skjerme slik at hun ikke skal filme ansikt og ser ikke noe galt i det.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Poly skrev (4 timer siden):

Hva skal de to der som er hjemme hele tiden utenom butikken med to biler egentlig? For dumt 😅

Det holder ikke at far i huset kjøpte familiebil liksom? 

Er veldig begrenset med tid igjen hvor lenge du trenger bagdelen på vognen også, Stina. 

Hvorfor gidder dere å bry dere om hva slags bil hun har lyst til å kjøpe seg?? Ærlig talt…. Det er jo ikke akkurat som at hun skal kjøpe seg en Ferrari heller. En stakkars budsjett-Mercedes er da vel ikke noe å ta så av for? Den koster 450 000. Det er vel en helt grei sum i dagens bilverden?!? Hadde hun kjøpt seg en splitter ny tesla hadde vel ingen brydd seg. De koster jo faktisk enda mer… Men siden det er snakk om en Mercedes så er det sååå ille?!? Kutt ut!!! La henne få kjøpe seg denne bilen uten å rakke ned på det også 🙄

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
Frublå skrev (9 minutter siden):

Hvorfor gidder dere å bry dere om hva slags bil hun har lyst til å kjøpe seg?? Ærlig talt…. Det er jo ikke akkurat som at hun skal kjøpe seg en Ferrari heller. En stakkars budsjett-Mercedes er da vel ikke noe å ta så av for? Den koster 450 000. Det er vel en helt grei sum i dagens bilverden?!? Hadde hun kjøpt seg en splitter ny tesla hadde vel ingen brydd seg. De koster jo faktisk enda mer… Men siden det er snakk om en Mercedes så er det sååå ille?!? Kutt ut!!! La henne få kjøpe seg denne bilen uten å rakke ned på det også 🙄

Sjansen er vel stor for at nettopp flere hadde brydd seg om det var en splitter ny Tesla😅

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Frublå skrev (12 minutter siden):

450 000 for og ha god plass til vognen som ungen snart har vokst ut av og kofferter for de som aldri er ute av huset 😅 Ja, det rakker jeg ned på så mye jeg vil 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Klump skrev (7 minutter siden):

Sjansen er vel stor for at nettopp flere hadde brydd seg om det var en splitter ny Tesla😅

Men det er jo fordi det kunne si noe om hvor bortreist hun hadde vært som ville bidratt med mer penger i lomma til Musk når ståa er som den er og alle selger teslaene sine i protest? 

• Liker 1
Skrevet
Frublå skrev (59 minutter siden):

Hadde vært galt uansett hvilke bil, og hadde hun ikke likt noen ville det også blitt galt. Regner med at hun selv vet hvor stor plass hun trenger,og har hun råd så gjør hun nok som hun vil. Og det er bra! Merkelig at ingen av dere som kritiserer bilkjøp nevner at når dem skal kjøre noe sted som familie må dem kjøre hennes bil. P sin bil et det jo ikke plass til vogn, men der er dere ganske stille i kritikken. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Jea10 skrev (1 time siden):

Men det er jo fordi det kunne si noe om hvor bortreist hun hadde vært som ville bidratt med mer penger i lomma til Musk når ståa er som den er og alle selger teslaene sine i protest? 

Nettopp! 

Skrevet
Frublå skrev (3 timer siden):

Her på kvinneguiden  bygger vi ikke hverandre opp ...

• Liker 3
Skrevet
Poly skrev (3 timer siden):

450 000 for og ha god plass til vognen som ungen snart har vokst ut av og kofferter for de som aldri er ute av huset 😅 Ja, det rakker jeg ned på så mye jeg vil 

Hvorfor det. Er det dine penger ?

• Liker 7
Skrevet
Jea10 skrev (16 timer siden):

Dette med følgere og å miste de: Stina deler livet sitt som om hun enda var 16 år gammel og tror at alle synes dramaet hennes er sykt spennende. Greia er at for de aller fleste, så er ikke Stina noen «kjendis», og de aller fleste følger folk for inspirasjon - ikke desperasjon. De følger fordi det er noe de er interessert i, de relaterer eller lignende. Hadde det vært veldig prominente mennesker med ordentlige karrierer typ artister, gründere, politikere og lignende, så er man kanskje interessert i et innblikk i livet på privaten uansett hvor dølt det er, men for sånne som Stina? Hun er ingen av de øvrige, ei heller filosof, eller en med nevneverdige kvalifikasjoner eller kompetanse på annet enn det å slenge med leppa. Hun er ikke relaterbar for fem flate øre men lever i en overbevisning om at hun og hennes meninger/syn på ting er så dønn relevant for omverdenen. Hun har ikke opparbeidet seg en plattform eller «swag» nok til å oppføre seg som den dølle veggpryden hun er med all sytingen sin. Med andre ord: hvem tror hun egentlig at hun er? Hun har ikke tyngden til å ta en forsvarsposisjon og dyrke narrativet av å være et offer for allmennheten. Get over it or don’t do it all, tenker jeg. 

Skulle ønske dette var rett.

Men jeg er redd årsaken bak følger- og seertapet er Snapchat sin nye oppdatering som rulles ut gradvis nå. Funksjonen «Utforsk» blir nå borte fra snap. Hvis man ikke følger influensere må man aktivt søke de opp manuelt for å få de opp. Endelig slipper vi å at de blir kastet oss i fleisen med fet og gul clickbait. 

Det blir ekstremt mange influenser som kommer til å få mindre lønn fremover, etter å ha blitt promotert enkelt med utforskfunksjonen uten å løfte en finger. 

Opplever det også som et økt krav fra Snapchat, nå må de jobbe mer for lønna - bedre innhold samt selv jobbe med å holde seg aktiv og aktuell. Den influenseren som sover i timen nå fremover kommer nok til å tape stort, storhetstiden er forhåpentligvis forbi 👏🏼

• Liker 7
  • Nyttig 8
Gjest faltforfristelsen
Skrevet

Hvilken bil ble det? 🚗

Skrevet
Poly skrev (På 16.2.2025 den 10.18):

Handler litt om at de henger igjen i nyfødttiden og. «Hud mot hud», «tummy-time», de klarer liksom ikke bare følge utviklingen og gjøre det som bare er naturlig i hverdagen uten og tenke så mye over det. Alt er stivt og arrangert. Kan ikke se for meg at de kan legge babyen rett ned på gulvet for eksempel..

Er man ferdig med «hud mot hud» når ungen er 3 mnd? Da er vist helsestasjonen min utdatert 👍🏻

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er problemet med hvilken bil hun kjøper seg sånn egentlig? Hvis hun har penger og lyst så kan hun kjøpe seg den bilen hun vil og trenger ingen andre argumenter enn det? 
Det er veldig godt å ha stor bil med barn selv om det bare er en. Er greit om man bare er to voksne også. 
Om de vil ha to biler selv om de kunne klart seg med en er lite kritikkverdig med mindre man drar inn miljø foreksempel. Og det ser jeg lite av i «diskusjonen» her. Bare argumenter som at hun ikke trenger fordi ditt og datt. Folk TRENGER strengt tatt ganske lite. Og selvfølgelig er hun glad for å kjøpe seg ny bil. Hvem er ikke glad for å kjøpe seg noe nytt som man har lyst på? 

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Hammerhai skrev (21 minutter siden):

Er man ferdig med «hud mot hud» når ungen er 3 mnd? Da er vist helsestasjonen min utdatert 👍🏻

Jeg skjønner hva den du siterer mener, for det er vel mest i nyfødt tiden at hud mot hud er et «konsept». 

Ellers er jeg enig med deg. Nærhet er selvfølgelig viktig hele tiden, og gjerne hud mot hud. Selv for voksne.
Og jeg skjønner ikke hvorfor det må kritiseres ungen har ikke vondt av det, Stina har ikke vondt av det og definitivt ikke noen på forumet her. Om hun henger igjen litt  så kommer det til å gå seg til. Barn utvikler seg og så blir man pent nødt som forelder å henge seg på. 

• Liker 7
Skrevet
Frublå skrev (9 timer siden):

Hvis hun ville kjøpe seg Ferrari så hadde det spilt like liten rolle det også. 
Verre om hun hadde kjøpt seg bruktbil til 20.000 som kunne falt sammen når som helst. Da er det bedre for passasjerer og en liten baby med en sikker bil. Bil til 500k eller hva det er (jeg så noen nevne en slik sum, jeg vet ikke hva bilen koster) er det mange som kjører om dagen. 
Jeg pleier ikke dra misunnelseskortet, men nå begynner jeg å lure. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest faltforfristelsen
Skrevet
Klink skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner hva den du siterer mener, for det er vel mest i nyfødt tiden at hud mot hud er et «konsept». 

Ellers er jeg enig med deg. Nærhet er selvfølgelig viktig hele tiden, og gjerne hud mot hud. Selv for voksne.
Og jeg skjønner ikke hvorfor det må kritiseres ungen har ikke vondt av det, Stina har ikke vondt av det og definitivt ikke noen på forumet her. Om hun henger igjen litt  så kommer det til å gå seg til. Barn utvikler seg og så blir man pent nødt som forelder å henge seg på. 

Jeg tror ikke folk reagerer på Stina, men Per Fredrik, som virker noe rigid med dette med hud mot hud. Det har blitt diskutert mye på hans forum.

Ellers enig i det du skriver om bil. Vet ikke hvilken bil hun valgte, ser noen skriver Mercedes. Og Mercedes er gode biler ☺️ fint hun fant en bil hun likte. 

Skrevet

Jeg er ingen stor fan av Stina Bakken AS og hvordan hun driver sin forretning , det står jeg for. Men hvilken bil hun kjøper, uavhengig av hvilke grunner hun måtte oppgi til hvorfor hun velger den bilen hun velger.. det blir for dumt å diskutere etter min mening. 

At det er intetsigende innhold/content ja, men det er jo bare å droppe å følge eventuelt 🙂

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
faltforfristelsen skrev (22 minutter siden):

Jeg tror ikke folk reagerer på Stina, men Per Fredrik, som virker noe rigid med dette med hud mot hud. Det har blitt diskutert mye på hans forum.

Ellers enig i det du skriver om bil. Vet ikke hvilken bil hun valgte, ser noen skriver Mercedes. Og Mercedes er gode biler ☺️ fint hun fant en bil hun likte. 

Jeg tenker og at det er rigiditeten i dette som blir reagert på. "Nå er klokken 14:30, nå skal vi kle av oss å legge oss og ha hud-mot-hud tid" For oss andre kommer det jo naturlig i ulike settinger. 

Hvilken bil hun kjøper er og revnende likegyldig, tror det er mer det at hun sier hun MÅ ha bil med sjukt stor plass for alt hun skal ha med seg på tur. Ett par ganger. Og det er snart tid for sporstvogn. At hun kjøper en 7 seter er jo fint det. Men hun kommer jo aldri i verden til å få bruk for den. Men det er jo ikke en fancy skrytebil. Det er en praktisk familiebil

• Liker 7
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...