Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
anonym23445566 skrev (2 minutter siden):

Unnskyld meg men hæ? Den store bilen til ett barn? Å to voksne? Har ikke PF akkurat kjøpt familie bil? Å synes hun sa for litt siden at hun ville ikke ha så altfor dyr bil pga hun skulle ikke være redd for å bruke den til å kjøre planter. Å da vurderer hun en bil til over 450 000 kr 😳 logikken er hvor? Ser hun i det hele tatt over panseret der? Glad jeg ikke bor i nærheten av de å møter hun langs veien med den bilen 😳 å hvor mye bagasje og stæsj trenger man for ett barn? Jeg har 2 barn og fikk alt plass til i en vanlig stasjons vogn. 😳 Men da er jeg kanskje unormal jeg veit ikke 😳😳

Definisjonen på idioti dette her. 

• Liker 5
Skrevet

Hadde skjønt det hvis hun hadde 3-4 unger da er det greit med god plass. Men med 1 barn 😳 å så vidt jeg har skjønt også så er det jo ikke snakk om barn nr 2 med det første etter det extremt krevende å vanskelige svangerskapet. Å den ekstreme fødselen 

• Liker 6
Skrevet

Føler det blir litt i samme kategori som galskaphandlingen de holdt på med i graviditeten og. Så mye stasj de tror de har bruk for. Står fremdeles en ubrukt tripp trapp med nyfødtsete der🙈Hun virker veldig impulsiv og. Ny bil, nuh! Hallo, de har ett barn. Sleng nå kofferten på passasjersiden ved siden av ungen den ENE gangen de sikkert skal ha koffert med i bil 😅

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser, persondebatt og avsporing.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet

Tror bare hun har lyst til å speile at hun nå kan kjøpe ny og fancy bil på grunn av økt inntekt. Hun virker fryktelig opptatt av fasade, merkeklær/vesker o.l. - hun har jo ikke den mest fancy bilen fra før, så det tar seg sikkert ikke helt ut i influenser-klubben som hun desperat vil være en del av. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
JojoMoyes skrev (33 minutter siden):

Ja det er vel heller ikke fordi hun har sett her inne ? 🤷🏼‍♀️

Det kan godt være, men jeg er uansett fornøyd med at hun heller tekster selv 😁 Ble jo gærn av å skulle prøve å forstå teksten tidligere... 

• Liker 1
Skrevet

Hun kjører faktisk bagasjeluken opp i garasjeporten. Hun låner en bil. Er hun ikke redd for å ripe den opp. Skjønner meg ikke på henne. Helt merkelig ting å gjøre. Tror ikke BB hadde vært så happy om de så det. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Klump skrev (1 minutt siden):

Hun kjører faktisk bagasjeluken opp i garasjeporten. Hun låner en bil. Er hun ikke redd for å ripe den opp. Skjønner meg ikke på henne. Helt merkelig ting å gjøre. Tror ikke BB hadde vært så happy om de så det. 

Mener så klart BS

Skrevet
Jea10 skrev (19 minutter siden):

Tror bare hun har lyst til å speile at hun nå kan kjøpe ny og fancy bil på grunn av økt inntekt. Hun virker fryktelig opptatt av fasade, merkeklær/vesker o.l. - hun har jo ikke den mest fancy bilen fra før, så det tar seg sikkert ikke helt ut i influenser-klubben som hun desperat vil være en del av. 

Veldig glad i øya når hu sa hun skulle kjøpe den da 😁

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
anonym23445566 skrev (1 time siden):

Unnskyld meg men hæ? Den store bilen til ett barn? Å to voksne? Har ikke PF akkurat kjøpt familie bil? Å synes hun sa for litt siden at hun ville ikke ha så altfor dyr bil pga hun skulle ikke være redd for å bruke den til å kjøre planter. Å da vurderer hun en bil til over 450 000 kr 😳 logikken er hvor? Ser hun i det hele tatt over panseret der? Glad jeg ikke bor i nærheten av de å møter hun langs veien med den bilen 😳 å hvor mye bagasje og stæsj trenger man for ett barn? Jeg har 2 barn og fikk alt plass til i en vanlig stasjons vogn. 😳 Men da er jeg kanskje unormal jeg veit ikke 😳😳

Bilen var ikke griiiise lang og heller ikke griiise brei,men mere høy🤡

Slutt på sjuuuukt ekstremt nå eller😂

• Liker 6
Skrevet

Asså... låner a ikke bilen a? Greit å væra litt forsiktig da eller?? 

IMG_8617.png

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Katinkalille skrev (4 minutter siden):

Bilen var ikke griiiise lang og heller ikke griiise brei,men mere høy🤡

Slutt på sjuuuukt ekstremt nå eller😂

Syyyyykt ekstreeeeemt grisedårlig ordforråd. 

• Liker 14
Skrevet
Jea10 skrev (36 minutter siden):

Kjøper ikke en gubbe-Mercedes hvis du vil flashe at du har penger..

• Liker 12
Skrevet
hudorm1 skrev (Akkurat nå):

Kjøper ikke en gubbe-Mercedes hvis du vil flashe at du har penger..

Ahahaha, fair. Jeg så ikke hvilken bil det var snakk om. Hun drev jo å snakket om Tesla også 😅

• Liker 2
Skrevet
Klump skrev (29 minutter siden):

Help me, hva står BB for? Hvis hun riper den og de ser dette så er det jo litt dårlig stemning da, ja. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet
Jea10 skrev (1 minutt siden):

Help me, hva står BB for? Hvis hun riper den og de ser dette så er det jo litt dårlig stemning da, ja. 

Tror det skulle stått BOS. Bertel O. Steen

Skrevet
Katinkalille skrev (11 minutter siden):

Asså... låner a ikke bilen a? Greit å væra litt forsiktig da eller?? 

IMG_8617.png

Hun har sikkert kjørt mye trailer 😂

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
hudorm1 skrev (5 minutter siden):

Tror det skulle stått BOS. Bertel O. Steen

Åja, det ga mer mening, ja. 

• Liker 1
Skrevet
Jea10 skrev (1 time siden):

Ingen tvil om at «fasaden « er viktig ! Filter på når vi tester bil også 🤩

• Liker 5
Skrevet
JojoMoyes skrev (31 minutter siden):

Ingen tvil om at «fasaden « er viktig ! Filter på når vi tester bil også 🤩

Hahahaha true 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 blir for dumt 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...