Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
JojoMoyes skrev (23 minutter siden):

Kanskje oppføre seg som folk og være ærlig og naturlig da så slipper hun kjeft ! Eller få seg en jobb 🤷🏼‍♀️

Ho har jo jobb. Ho har si inntekt gjennom at eg , du og andre følgjer med det ho viser . Jo, meire engasjemang jo høgre inntekt. Alt engasjement være seg positivt eller negativt tel.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Himmelen_91 skrev (12 timer siden):

Er det noe vits å legge disse små i de tripp trapp stolene? Han har jo ikke så godt av å ligge der mens mor skal ordne seg. Er det ikke bedre med en tykk pledd eller noe babynest på gulvet der han er litt mer fri enn å være spent fast nesten hele tiden? Enten tripp trapp stolen eller så e det vippestolen. 

Brukte den kun så bebisen kunne få delta under fellesmåltid her. Har to eldre barn og en attpåklatt. Ellers var det mest gulv eller vippestol. Hun elsket å gynge seg selv i den alderen Lip er nå… 

Skrevet

Opptatt av orden overalt. Bare ikke på snap åpenbart 

IMG_2072.png

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Palmemor skrev (3 minutter siden):

Du må gi henne litt grace, da...

Ehehe, det sagnomsuste gracet. Er ikke no spørsmål om «cut me some slack» mer fordi stort mer slækk enn hun allerede er kan man ikke bli uansett. 

Endret av Jea10
  • Liker 4
Skrevet
Palmemor skrev (52 minutter siden):

Opptatt av orden overalt. Bare ikke på snap åpenbart 

IMG_2072.png

Dette er veldig gøy når man ikke har sett snappen og faktisk ikke vet hva hun snakker om. Jeg syntes i alle fall det var veldig gøy nå 😂 Jeg har null peiling på hva hun skal frem til eller hva som skjer her!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Følgertallene synker stadig. Avfølg avfølg avfølg!!! Stopp dette sinnsyke yrket mens vi kan!!

• Liker 26
  • Nyttig 3
Skrevet
Tsk skrev (3 timer siden):

Kommenterte dette nyfødtbilde jeg da hun la det ut for første gang.  Jeg var ikke ufin, bare spurte hva tanken var bak dette antrekket ved nyfødtfotografering. Og vipps var jeg kastet ut, igrunnen helt greit 🙂 Jeg hadde vel fjernet meg selv, men nå fikk jeg hjelp😅

Tanken var vel så vidt jeg har lest her, at hun senere skal vise sønnen "hvor digg" mamma var under graviditeten og etter fødsel. Du vet, sånt som alle sønner er opptatt av. 🤡

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
Svartfugl skrev (6 minutter siden):

Tanken var vel så vidt jeg har lest her, at hun senere skal vise sønnen "hvor digg" mamma var under graviditeten og etter fødsel. Du vet, sånt som alle sønner er opptatt av. 🤡

Ja selvfølgelig,  det skulle jeg ha skjønt🙃

• Liker 3
Skrevet
Aabcdefghijklmnop skrev (15 minutter siden):

Følgertallene synker stadig. Avfølg avfølg avfølg!!! Stopp dette sinnsyke yrket mens vi kan!!

Ja, mista 100 til nå

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
vesp skrev (35 minutter siden):

Dette er veldig gøy når man ikke har sett snappen og faktisk ikke vet hva hun snakker om. Jeg syntes i alle fall det var veldig gøy nå 😂 Jeg har null peiling på hva hun skal frem til eller hva som skjer her!

Da har du ikke fulgt med her inne. Ho vet hva det snakkes om her inne selv om ho ikke er her inne, for mange av innleggene her inne har ho fått på melding også. Forstår ho godt. Ho viser minimalt med hvordan dem har det. 

Skrevet
Mamma53 skrev (2 minutter siden):

Da har du ikke fulgt med her inne. Ho vet hva det snakkes om her inne selv om ho ikke er her inne, for mange av innleggene her inne har ho fått på melding også. Forstår ho godt. Ho viser minimalt med hvordan dem har det. 

Mente bare at tekstingen var veldig på bærtur som den ofte er, men der klikka det jo helt 😅

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Aabcdefghijklmnop skrev (42 minutter siden):

De synker nok også fordi hun blokkerer folk som oppfører seg dårlig, det har jeg full forståelse for at hun gjør, at det går an å kritisere ett menneske for absolutt alt hun gjør, ikke noe positivt om noen her på dette forumet, folk bør skjerpe seg.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Nei sikkert Stina at du ikke er her inne , hvordan vet du alt da . Og hvorfor så opptatt av å fortelle hvor mye øyekontakt og hvor mye du snakker med sønnen din . Nei vi ser ikke hele dagen din men det ser jo veldig oppstilt og lite naturlig ut det du viser og da er 2 pluss 2 veldig lett å legge sammen til 4 ! Ja endel følgere blir nok blokkert og dermed borte og en stor del evner å trykke avfølg fordi det er bare sjøldigging og pjatt hun kommer med . Tror mange generelt er lei av sminke og speildigging av influensere all over …

Endret av JojoMoyes
  • Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet
Leoline skrev (7 minutter siden):

De synker nok også fordi hun blokkerer folk som oppfører seg dårlig, det har jeg full forståelse for at hun gjør, at det går an å kritisere ett menneske for absolutt alt hun gjør, ikke noe positivt om noen her på dette forumet, folk bør skjerpe seg.

Kom med noe positivt om Stina du, da? 🙂

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (7 minutter siden):

Tror mange generelt er lei av sminke og speildigging av influensere all over …

Alikevel følger man med og rapporterer her inne om hver eneste snap som postes..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
tulipan:-) skrev (15 minutter siden):

Kom med noe positivt om Stina du, da? 🙂

Det er mye positivt med Stina, men det nytter det ikke å komme med her, det blir sett på som negativt uansett hvor positivt det er. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (3 timer siden):

Vi har og sånn innebygd kjøleskap, og de er små. Likevel klarer vi som er 6 stk i husholdningen oss med det. Men så handler vi ikke for 5000 kroner om dagen da, så er sikkert derfor

Vi er 3 og har ekstra kjøleskap pga for lite plass.  Vi handler heller ikke masse men likevel er det for lite plass 

Skrevet (endret)

Bare det at hun står og forteller at det er anbefalt at far har en time per mnd ungen er; og derfor gjør de slik… At han har 3timer sammen med barnet. 

Det stemmer at barnet optimalt sett ikke skal være lengre borte enn dette ja, men det betyr ikke at dette må skje hver dag til faste klokkeslett å at mor MÅ bort fra babyen sin. Det betyr heller ikke at far ikke skal være mer tilstede enn dette. 

Det optimale for BARNET er og ha de to viktigste personene rundt seg hele tiden. 
Og ikke vokse opp som ett skilsmissebarn mellom to foreldre; som faktisk er sammen.. 😅

Endret av Love2017juni
  • Liker 31
  • Nyttig 2
Skrevet
Orly skrev (10 minutter siden):

Vi er 3 og har ekstra kjøleskap pga for lite plass.  Vi handler heller ikke masse men likevel er det for lite plass 

Good for you! :) :)

• Liker 3
Skrevet
Tsk skrev (4 timer siden):

Kommenterte dette nyfødtbilde jeg da hun la det ut for første gang.  Jeg var ikke ufin, bare spurte hva tanken var bak dette antrekket ved nyfødtfotografering. Og vipps var jeg kastet ut, igrunnen helt greit 🙂 Jeg hadde vel fjernet meg selv, men nå fikk jeg hjelp😅

Folk må få ha på seg det de vil synes jeg 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...