Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Dojakitty skrev (4 timer siden):

Hun må snakke tydeligere. Appen skjønner ingenting av det hun sier 

Det morsomste med Stina er faktisk den hinsides komiske feiltekstingen 😆

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JojoMoyes skrev (5 timer siden):

Synes det er rart at alle mine unger lever ! Som er voksne og vokste opp uten så mye utstyr og duppeditter 🤷🏼‍♀️

Har tenkt tanken selv. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså,kan noen seriøst forklare meg dette opplegget her,med tummy time stasjon?? Syns det er rart mine 5 barn har overlevd babytiden.. og det UTEN tummytime stasjon🤡

IMG_8584.png

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (4 minutter siden):

Men altså,kan noen seriøst forklare meg dette opplegget her,med tummy time stasjon?? Syns det er rart mine 5 barn har overlevd babytiden.. og det UTEN tummytime stasjon🤡

IMG_8584.png

Alt må planlegges og organiseres. Her legges bare unga ned på gulvet, går merkelig nok bra det også😅

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlåSwix skrev (7 minutter siden):

Alt må planlegges og organiseres. Her legges bare unga ned på gulvet, går merkelig nok bra det også😅

Er nok der det ligger.  
Alt må legges til rette,planlegges og organiseres. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katinkalille skrev (15 minutter siden):

IMG_8584.png

For barn som ikke trives med å ligge på magen (eller gulvet i det hele tatt) kan det være nødvendig å gjøre litt ekstra ut av det. Rart du ikke har fått med deg at barn er forskjellige hvis du har hatt hele 5 av dem... 

Jeg hadde en som hatet å ligge på gulvet, så vi måtte gjøre litt ekstra ut av det, med pute og speil. Funka faktisk også å la han ligge på kjøkkenbordet, bedre oversikt. 🤭 Han var en klistremerkebaby som overhodet ikke ville gi slipp... 

Vil jo her anta at de har fått beskjed om å få til mer magetid og derfor legger inn ekstra innsats. Forøvrig en ganske vanlig beskjed å få. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler litt om at de henger igjen i nyfødttiden og. «Hud mot hud», «tummy-time», de klarer liksom ikke bare følge utviklingen og gjøre det som bare er naturlig i hverdagen uten og tenke så mye over det. Alt er stivt og arrangert. Kan ikke se for meg at de kan legge babyen rett ned på gulvet for eksempel..

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NoaideBiehtar skrev (41 minutter siden):

For barn som ikke trives med å ligge på magen (eller gulvet i det hele tatt) kan det være nødvendig å gjøre litt ekstra ut av det. Rart du ikke har fått med deg at barn er forskjellige hvis du har hatt hele 5 av dem... 

Jeg hadde en som hatet å ligge på gulvet, så vi måtte gjøre litt ekstra ut av det, med pute og speil. Funka faktisk også å la han ligge på kjøkkenbordet, bedre oversikt. 🤭 Han var en klistremerkebaby som overhodet ikke ville gi slipp... 

Vil jo her anta at de har fått beskjed om å få til mer magetid og derfor legger inn ekstra innsats. Forøvrig en ganske vanlig beskjed å få. 

Og, henter man inspirasjon fra div some, så blir det lett litt omstendig. Vi måtte og gjøre det attraktivt med magetid en periode, forskjellen er vel at vi ikke la det ut på some. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NoaideBiehtar skrev (48 minutter siden):

Dette er jo overhodet ikke en klistremerkebaby. Den ligger jo alene i «muun bun» støtt og stadig. Det er de to som gjør ting vanskeligere enn det er

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (34 minutter siden):

Dette er jo overhodet ikke en klistremerkebaby. Den ligger jo alene i «muun bun» støtt og stadig. Det er de to som gjør ting vanskeligere enn det er

Du ser en brøkdel av barnets liv.

Ingen skrev at det var en klistremerkebaby. Du vet at ikke alle babyer liker å ligge på magen?

Men godt noen fikk mer å pirke på....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (23 minutter siden):

Ingen skrev at det var en klistremerkebaby. Du vet at ikke alle babyer liker å ligge på magen?

Hun som forteller om alle problemer hadde garantert sagt noe om det var noe utfordring rundt det og få han til og ligge på magen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (2 timer siden):

Er nok der det ligger.  
Alt må legges til rette,planlegges og organiseres. 

Og ikke mist handles inn til.... kjøpe kjøpe kjøpe

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angel75 skrev (1 time siden):

Om babyen på 3mnd(!) ikke er super gla i og ligge på magen hele tiden,; så legger man fra seg babyen på ryggen på ett leketeppe med leker/farger rundt. Det er uansett bedre for babyen og få utfolde/bevege kroppen sin å strekke seg etter ting enn å ligge fast i ett newborn Seat, eller vuggene i denne moonbonen(?) 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlåSwix skrev (3 timer siden):

Det er jo flott!. Då ser ein jo det går bra, både med og utan organnisering. Dette spektere av måtar å organisere sin eigen kvardag ,utan at noko er meir rett en anna, er fantastisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (48 minutter siden):

Og ikke mist handles inn til.... kjøpe kjøpe kjøpe

Det er faktisk trist å sjå at mødre i dag trur en må ha alt til barn. Alle slags duppeditter må kjøpast inn. Eg meinar jordmødre, helsestasjon har ei stor rolle å formidle kva ein treng . Som foreldre  og samfunn bør vi også greie formidle/ lære barna vore at influensera ikkje kjem med fagkunnskap, men med sin meining/erfaring . 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
NoaideBiehtar skrev (3 timer siden):

Nå handler ikke denne diskusjonen om meg eller mine barn,men nei,så veldig forskjellige har de ikke vært. Her har alle blitt lagt på gulvet uten alskens stasjoner og dikkedarier. Alle har vært like enkle på natt,osv osv. Så her stemmer det ikke at alle barn er ulike. Jeg har heller aldri fått beskjed om å lage stasjoner for å ha 💫tummytimeeee💫

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (3 timer siden):

Handler litt om at de henger igjen i nyfødttiden og. «Hud mot hud», «tummy-time», de klarer liksom ikke bare følge utviklingen og gjøre det som bare er naturlig i hverdagen uten og tenke så mye over det. Alt er stivt og arrangert. Kan ikke se for meg at de kan legge babyen rett ned på gulvet for eksempel..

Dette!!! 🙌🏼

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...