Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Poly skrev (1 time siden):

Amming i seg selv virker også svært søvndyssende. Både for mor og for barn.

Men dette stemmer ja! Amming er koselig når en får det til☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (1 minutt siden):

Nei, det siste der om melatonin i melka mener jeg å ha lest ikke stemmer. 

Hva stemmer ikke?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (7 minutter siden):

Nei, det siste der om melatonin i melka mener jeg å ha lest ikke stemmer. 

IMG_5157.png

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (11 minutter siden):

IMG_5157.png

Takk, da hadde jeg bare lest om dagnivået jeg da og slutta å lese! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å følge disse to foreldrene er som å se på et bofellesskap hvor to venner bor sammen, ikke en kjærlig familie. De lever separat fra hverandre og samles én gang i blant til mat i sofaen foran TV. Det virker så kaldt, rutinepreget og kjedelig.

Stina får vel knapt frisk luft, babyen er vel ikke utendørs og får hverken dagslys eller luft. PF flakser mellom meny og treningssenter på sene kvelden. Familie og venner/nettverk virker de fattige på.

Det finnes flere tiltak i kommunen med fokus på foreldreveiledning. Det kan se ut som de kunne hatt nytte av å delta i et program hvor foreldrene får tilført kunnskap slik at de i større grad kan mestre det å være foreldre og en familie. Håper noen rundt dem tar tak i dette. Å sitte å vente på at «skiftet» ditt er over å bestille massasje hver gang det blir tøft er ikke bærekraftig. 

• Liker 18
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroquel skrev (33 minutter siden):

Det virker så kaldt, rutinepreget og kjedelig.

Familie og venner/nettverk virker de fattige på.

De flestes liv (spesielt foreldre..) er rutinepreget og kjedelig.

Stina var jo på ørten ferier med venniner mens hun var gravid,søsteren var med på fødselen og Pelle er jo med egne søsken fler ganger i uka..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vintermåne skrev (10 timer siden):

Med barn nr 3 er man vel ofte ganske mye mer avslappet enn med barn nr 1 

At du hadde null stress betyr ikke at det er slik for alle 😉

Neinei,det skjønner jeg også,men for å nevne det å da,så var jeg 22 når vi fikk første ungen,og dro til utlandet da hun var 4 mnd. Så jeg var like avslappet med nr 1 som nå med nr 5 bare så det er sagt! Hvorfor lage problemer som ikke er der? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (21 minutter siden):

Stina var jo på ørten ferier med venniner mens hun var gravid,søsteren var med på fødselen og Pelle er jo med egne søsken fler ganger i uka..

Skjønner ikke hvordan hun kunne orke å være på ørten ferier med venninner hun som hadde et så sjukt krevende svangerskap at det var på grensen til ekstremt krevende🤔

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (11 minutter siden):

Skjønner ikke hvordan hun kunne orke å være på ørten ferier med venninner hun som hadde et så sjukt krevende svangerskap at det var på grensen til ekstremt krevende🤔

Nå var det ikke det jeg tok opp,men at hun/de virker å ha et helt normalt sosialt liv.

Men så klart,viktig å gjenta det som allerede er diskutert 890 ganger fra før,og som er helt irrelevant til hva som ble sagt nå.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aabcdefghijklmnop skrev (På 7.1.2025 den 19.00):

Assa dette må være den kjedeligste «influenseren» som eksisterer, har liksom tre forskjellige måltider hu bytter på hele tiden, enda hu er gourmetkokk😂😂😂og samme regla hver dag, smøre frokost samtidig som hu er frisør🥲ungdomssminke og daglig klaging over noe som er sjuuuukt stchuuuk. 

Ser du på dette hver dag?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Hadde det bare handlet om «foreldre rutiner» så kunne man jo jublet… Knekkebrød smøring, speil-selfier, frokost kl 14, vippetimer.. det er disse rutinene som virker kjedelige. Mulig hun var på ørten ferier, men det er nå mange måneder siden. Livet ser ganske annerledes ut nå. Moren hennes har vært en gang hos dem, og etter to besøk i julen var hun utslitt og ville ha en lang pause uten kontakt med andre. Det er dette som ser fattig ut i forhold til sosiale relasjoner. PF får nok heldigvis mer kontakt med søsken, sushi restaurant, meny ansatte og de på treningssenteret når han er utenfor hjemmet. For inn der tror jeg svært få kommer..

Endret av Seroquel
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror ( men kan jo ikke vite) at de er mye mer sammen med både hverandre og andre enn det vi ser. Jeg må igjen påpeke at vi ser bare en liten snutt av dagene deres. For å ta to eksempler, jeg så på PF sin snap i forbindelse med snømåking , at en bil sto i oppkjørselen om kvelden. Han nevnte da i forbifarten at ei venninne av Stina var på besøk. Jeg tør vedde på at innholdet i Stinas snap den dagen handler om pumping, soving og alt er stuuk, og ikke noe om en koselig venninne-kveld. En annen gang tok han gulrøtter i kurva på Meny og sa: jeg vet ingen som er så glad i gulrøtter som Stina. 
Hånda opp de som har sett Stina gnafsende på gulrøtter??? ( ja rart eksempel, men poenget består) 
Jeg synes også Stina har noen hårreisende utalelser- og ellers kjedelig innhold- da avfølger man bare. Synes jeg. 
Men å anta at man vet hvordan dagene deres er , utenom de få minuttene som snap utgjør, det vet man bare ikke noe om. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroquel skrev (15 minutter siden):

Hadde det bare handlet om «foreldre rutiner» så kunne man jo jublet… Knekkebrød smøring, speil-selfier, frokost kl 14, vippetimer.. det er disse rutinene som virker kjedelige. 

Folk flest er langt mer rutinepreget enn man tror selv..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (10 minutter siden):

Ja jeg tror ( men kan jo ikke vite) at de er mye mer sammen med både hverandre og andre enn det vi ser. Jeg må igjen påpeke at vi ser bare en liten snutt av dagene deres.

De har også sagt at venner/familie ikke vil filmes,forståelig nok.

Jeg nevner det titt og ofte selv,at man ser fint lite av hele dagen ders på SC,har også nevnt at 1min av dagen deres på SC er 6 videoer. Man kan derfor føle man ser mer enn man faktisk gjør,og bli litt "lurt" av antall videoer.

Tror nok de har et helt normalt sosialliv som alle andre..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de flestes liv er det. I tillegg må vi tenke at dette er deres liv. Vi kan gjerne diskutere og være uenige i hva de foretar seg, men til syvende og sist er det de som må få bestemme hvordan livet deres leves.

Fortell oss gjerne om liv som ikke er rutinepregede og "kjedelige". Jeg kan gjerne være den første til å rekke opp hånda med mitt rutinepregede liv, og jeg er veldig glad i hvordan livet mitt er.

Endret av Purple Diamond
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (På 7.1.2025 den 0.46):

Er ikke huset relativt stort? Med tanke på at det har vært en generasjonsbolig. Men er også bare en etasje. Ikke fått med meg noen trapper uten om loftet 😅

Tror det i utgangspunktet var en enebolig, som en gang ble gjort om til generasjonsbolig 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Katinkalille skrev (2 timer siden):

Neinei,det skjønner jeg også,men for å nevne det å da,så var jeg 22 når vi fikk første ungen,og dro til utlandet da hun var 4 mnd. Så jeg var like avslappet med nr 1 som nå med nr 5 bare så det er sagt! Hvorfor lage problemer som ikke er der? 

Javel, men for å nevne det - så spiller det ingen rolle for noen andre hvor gammel du var, hvor gammel dattera di var eller hvor avslappet DU var - 

Det som er rett for deg må nødvendigvis ikke være rett for andre 

Denne tråden her er forresten en studie i fordømming og shaming av at vi mennesker er forskjellige, tar ulike valg - det er jo et hav av kommentarer hvor brukere legger ut i det vide og breie om HVA de har gjort og ikke, HVORDAN de har gjort ting, HVEM de har gjort det med osv osv - for å påpeke at det «jeg» gjør er riktig og de som ikke gjør som «meg» gjør det feil…… hva er poenget med det? 
Det er så mye som er kritikkverdig med inluencerbransjen, og også med influenceren Stina - men dette ekstreme mamma-politi opplegget er så unødvendig og lite nyttig i den sammenheng 🥱🥱🥱 

Når en leser denne tråden forstår man veldig godt hvorfor KG har det ryktet det har…… 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, hun hadde fulgt rådet jeg skrev her i går, og hatt en fin natt 😃. Hjelper med gode kveldsrutiner.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (5 minutter siden):

Jøss, hun hadde fulgt rådet jeg skrev her i går, og hatt en fin natt 😃. Hjelper med gode kveldsrutiner.

Eller «kveldsrutiner», for henne. Som hun påpekte

og idag kommer det tydelig frem at hun har sluttet å amme, men hun tør verken si det eller at hun har silikon 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (9 minutter siden):

..eller at hun har silikon 

"Har du tatt silikon?
– Dette har jeg svart så mange ganger på nå, at jeg begynner å bli litt lei av å svare. Men; jeg er absolutt ikke naturlig, men jeg ønsker ikke å gå mer inn på det enn det, fordi jeg ikke vil sette griller i hodet på de som leser dette. Vil ikke at noen skal føle at de er nødt til å gjøre det ene eller det andre for å være fornøyd med seg selv."

Hun har jo sagt det mange,mange ganger allerede..

https://stina.blogg.no/spontanabort-sykehus-bli-gravid-igjen-silikon-ukens-sporsmal-295.html

Endret av J..
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...