Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Birdo skrev (2 minutter siden):

Ååh, jeg heier så på de i denne prosessen🤞🏻❤️ De var så sårbare på gårsdagens prat.

Ja, de var så fine ❤️ Heier masse jeg også! Håper de lykkes raskt❤️

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sitter han og spiser på kafé/restaurant med solbriller og lue på?

Hvis han har lyst å være anonym virker jo det mot sin hensikt.

• Liker 3
Skrevet
Tough cookie skrev (18 minutter siden):

Hvorfor sitter han og spiser på kafé/restaurant med solbriller og lue på?

Hvis han har lyst å være anonym virker jo det mot sin hensikt.

Han bruker alltid solbriller, inne som ute. Han er lyssky. 

• Liker 2
Skrevet

Han hadde barnemigrene og er fortsatt sensitiv for lys etter det. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Ugresset skrev (20 timer siden):

Han bruker alltid solbriller, inne som ute. Han er lyssky. 

Ok, da forstår jeg det.

Skrevet
Chabaratita skrev (På 20.1.2024 den 21.53):

Etter å ha vært pjusk noen dager, har jeg surret meg igjennom flere "influensere" på snap og jeg klarer liksom ikke helt å se hva som er så spennende med henne? Hvorfor har hun så mange følgere? For meg så virker det som andre influensere har en bedrift eller et klesmerke av noe slag, men hva har Stina? 

Jeg klarer ikke å se hvor samfunnsnytten hennes er, og når hun gjentatte ganger sier at hun "håper vi synes det er gøy å se henne rydde/organisere/lage mat osv" så blir jeg litt matt. Hvorfor skulle vi synes det er gøy? Det er et ork å gjøre det selv for oss med en vanlig jobb, så hvorfor i alle dager skal det være så gøy å se andre, som har all verdens tid i hverdagen, gjøre det?

Og nei, det er ikke det at jeg bare kan la være å se på postene hennes, for jeg ser ikke på de til vanlig. Jeg er bare genuint nysgjerrig :)

MÅ det være samfunnsnyttig?  For meg så koker det ned til underholding og der vet vi at folk er forskjellige og smak særdeles subjektivt. Og såkalte influencere er i mine øyne underholdere og når det kommer til stykket hverken dårligere eller bedre, hverken mere eller mindre samfunnsnyttig enn andre underholdere. Det være seg komikere, artister, skuespillere, kunstnere eller influencere.

Influencere er for meg underholdende tidsfordriv og alt det jeg ikke liker klikker jeg meg forbi. Men det er meg da.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Terskel skrev (På 25.1.2024 den 20.52):

MÅ det være samfunnsnyttig?  For meg så koker det ned til underholding og der vet vi at folk er forskjellige og smak særdeles subjektivt. Og såkalte influencere er i mine øyne underholdere og når det kommer til stykket hverken dårligere eller bedre, hverken mere eller mindre samfunnsnyttig enn andre underholdere. Det være seg komikere, artister, skuespillere, kunstnere eller influencere.

Influencere er for meg underholdende tidsfordriv og alt det jeg ikke liker klikker jeg meg forbi. Men det er meg da.

Jeg er enig med deg. Fordelen med Stina er at hun ikke er sponset, og hun fronter ikke noe særlig skadelig påvirkning. Hun deler prøving, strikking, trening, matlaging, hage osv. Mest hverdagslige greier som mange synes er kjedelig, mens andre finner inspirerende. 

• Liker 7
Skrevet

Gratulerer Stina 🥰🥰 Håper spiren sitter 🥰🥰

• Liker 4
  • Hjerte 7
Skrevet

Herlighet, gråt sammen med henne da hun endelig fikk positiv test!!! ❤️så glad på dems vegne❤️

• Liker 4
  • Hjerte 6
Skrevet

Tok meg også i å bli glad her❤️☺️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Helt herrlig å se🥰skrev en mld da hun hadde exu tidligere,at spiren kommer,man må bare ikke stresse med det..hadde selv exu,m tvillinger,men 5 mnd etter satt yngstemann som et skudd,selv med en eggleder💞ble så glad på deres vegne nå🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Fantastiske reaksjoner på begge to 😅 

Håper de ikke får oppleve noe negativt nå i denne første, kritiske tiden 🤞, men regner med at de kanskje får litt tettere oppfølging enn vanlig pga det som skjedde i fjor ❤️

• Liker 3
  • Hjerte 6
Skrevet

Så koselig, endelig ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Sunfl0wer
Skrevet

Så glad for begge to❤️❤️ Krysser alt jeg har for at det sitter denne gangen❤️❤️

Skrevet
FrøkenFarao skrev (1 time siden):

Helt herrlig å se🥰skrev en mld da hun hadde exu tidligere,at spiren kommer,man må bare ikke stresse med det..hadde selv exu,m tvillinger,men 5 mnd etter satt yngstemann som et skudd,selv med en eggleder💞ble så glad på deres vegne nå🥰

Hun ble sur på alle som sa at de ikke måtte stresse. Hun tolket det helt urettmessig negativt. Nå har de visst at de skulle i gang med IVF, har sikkert slappet mer av fordi de har visst at det vil ordne seg. Det har jo vist seg utallige ganger før, at når par slutter å prøve så blir de gravide. Blir moro å følge med🌸

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Rørende å se henne idag ❤️ den reaksjonen hennes fikk noen tårer ifra meg også 🥰

Skrevet
Mrshopalot skrev (2 timer siden):

Herlighet, gråt sammen med henne da hun endelig fikk positiv test!!! ❤️så glad på dems vegne❤️

Samme her ❤️ så utrolig koselig. Jeg håper virkelig den sitter 🤞🏻

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
*blueberry* skrev (Akkurat nå):

Samme her ❤️ så utrolig koselig. Jeg håper virkelig den sitter 🤞🏻

Det må den virkelig 🥹🤞🏼❤️ 

• Hjerte 1
Skrevet

Måtte gråte en skvett jeg også, de er så ekte! 😍 Endelig satt den!

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...