Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Kløvereng skrev (8 minutter siden):

Trodde ikke jeg hørte riktig, måtte trykke meg tilbake en gang til. Det er så vanvittig egoistisk tankegang🤯😢

At han ikke sover skal ikke gå utover prinsesse Stina nei..

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tro dagene og nettene hadde vært bedre om de faktisk sto opp til normal tid og gjorde litt ut av våkentiden, i stedet for å ligge i senga og prøve å tvinge ungen til å sove fordi hun vil sove. 

• Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjon og hetsende kommentarer. 

Sol, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villemy skrev (14 minutter siden):

Vil tro dagene og nettene hadde vært bedre om de faktisk sto opp til normal tid og gjorde litt ut av våkentiden, i stedet for å ligge i senga og prøve å tvinge ungen til å sove fordi hun vil sove. 

Ifølge en som poengterte dette gikk det jo ikke an å ha en døgnrytme med så små barn…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miny skrev (51 minutter siden):

At han ikke sover skal ikke gå utover prinsesse Stina nei..

Jeg måtte åsså trykke tilbake!!!! At han ikke sover skal ikke gå utover meg lissom!!!!! Er det mulig??? "oh hvem ligger til 14,har også vært i permisjon, men aldri ligget til 14!!!Barnet bør jo snart få en rytme, som er helt opp til foreldrene

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

adriana32 skrev (1 time siden):

Skulle SÅ gjerne lest en rapport etter et 8 ukers utredningsopphold på et foreldre&barn senter. NEI: jeg sier ikke at hun ikke skulle hatt barn, men at der er store mangler er det ingen tvil om. 

Helt sykt! Får håpe PF kompenserer så sønnen ikke blir skadelidende. Er på grensen til narsissistisk oppførsel 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (18 minutter siden):

Ifølge en som poengterte dette gikk det jo ikke an å ha en døgnrytme med så små barn…. 

Ja, hun svarte spydig at det ikke er så lett og tvinge små babyer inn i rutiner eller noe 🙈 Som om det var det som ble sagt..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (43 minutter siden):

Jeg måtte åsså trykke tilbake!!!! At han ikke sover skal ikke gå utover meg lissom!!!!! Er det mulig??? "oh hvem ligger til 14,har også vært i permisjon, men aldri ligget til 14!!!Barnet bør jo snart få en rytme, som er helt opp til foreldrene

What ?! Hvor er dette? Er det fortsatt ute på snap? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

adriana32 skrev (1 time siden):

Skulle SÅ gjerne lest en rapport etter et 8 ukers utredningsopphold på et foreldre&barn senter. NEI: jeg sier ikke at hun ikke skulle hatt barn, men at der er store mangler er det ingen tvil om. 

@Sol Rampelyset @Måne Rampelyset

Hvorfor ble dette stående igjen etter rydding?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (6 minutter siden):

What ?! Hvor er dette? Er det fortsatt ute på snap? 

Hun snakker enda mer i detalj om det på snap. 

IMG_0727.png

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klara91 skrev (1 minutt siden):

Hun snakker enda mer i detalj om det på snap. 

IMG_0727.png

Takk!!! Så det nå!!! Nei uff a meg noe så ekkelt å si! Babyen er ikke blitt 3 måneder engang så klager hun så mye og hvor slitsomt han e! Trodde Sophie E var ille, men hu her ønsket seg barn så lenge og det var jo det med ivf osv. man sku trodd hu sku se litt annerledes på det. Kun Stina det handler om. Håper peffedik våkner snart og setter ned foten. Kun maten til Stina og sminken hennes e viktigst her. Håper ikke Filip blir syk, nei stakkars Stina da må hun være våken med han. De tjener jo sikkert greit, så hun kan fint ta seg 100% permisjon, bare å la være å kjøpe så mye søppel. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Black&White skrev (3 timer siden):

Ikke for å forsvare Stina, men å føle at barnet kun er til bry kan vel være et tegn på fødselsdepresjon.. Hadde noen av disse tankene selv, og jeg hadde det. Ser jo i ettertid at tankene var "forferdelige" - "Hvorfor kan ikke den ungen bare sove, så jeg får sove" og et ønske om å kunne leve slik man gjorde før baby -  typ, men mens man står i det, så er det ikke så lett og alt oppleves mye tyngre enn det faktisk er. Man blir helt irrasjonell, og kan nok oppleves umoden når man lufter disse tankene. 

:gruppeklem:

Jeg også hadde den alvorligste form for fødselsdepresjon. Men Stina tar seg goooooooood tid med det hun liker best. Vippetime. Dèt overskuddet har man sjeldent som deprimert. Da utgår alt man elsker til vanlig. 

Her tror jeg avstanden rett og slett skyldes manglende interesse.

Meg, meg, meg. Men veldig interessert når de er utenfor hjemmet og andre kan bekrefte henne. 

Og skal man opprettholde en tilknytning, så er et minimum at man stopper opptaket når babyen så indelig søker kontakt. 

Endret av Tradegy
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmelen_91 skrev (5 minutter siden):

De tjener jo sikkert greit, så hun kan fint ta seg 100% permisjon, bare å la være å kjøpe så mye søppel. 

Dette er samme dame som publiserte content som «hun hadde glemt å legge ut dagen før» samme dag som svigermoren ble begravet.

For å fortsette inntjeningen, tror de aller fleste hadde forstått at hun tok en offline dag da.

Men neida, ikke en gang det stopper Stina😏  

• Liker 6
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (43 minutter siden):

Ja, hun svarte spydig at det ikke er så lett og tvinge små babyer inn i rutiner eller noe 🙈 Som om det var det som ble sagt..

Ikke sant. Hun er jo helt på bærtur. Jeg har aldri liggi i senga til langt på dag selv i permisjon. Må jo opp på morran. Lage rytme. Virker som hun tror at bare ungen er gammel nok så begynner han å sove og våkne «som han skal». Funker jo ikke helt sånn. Jeg håper hun skjønner at hun må lære han og spise med kniv og gaffel??

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (21 minutter siden):

@Sol Rampelyset @Måne Rampelyset

Hvorfor ble dette stående igjen etter rydding?

Hva i all verden er galt med det?

Har jeg ikke lov til å ønske å lese en slik rapport? Eller å påstå at der er klare mangler?

Hun "påpeker" manglene selv i alt hun gjør og legger ut. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Glufseguri skrev (7 minutter siden):

Dette er samme dame som publiserte content som «hun hadde glemt å legge ut dagen før» samme dag som svigermoren ble begravet.

For å fortsette inntjeningen, tror de aller fleste hadde forstått at hun tok en offline dag da.

Ja la oss ikke glemme den ene dagen Stina har vært tildekket på snap. Da hun skulle fortelle om svigermorens bortgang..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer egentlig inntekter på Snap? Er det via annonse og samarbeid, eller finansierer jeg Cowboy-Turid, ved å sjekke innimellom? Følger ikke, men jeg er jo så nysgjerrig atte hjælp 🙈

Det er jo noe høyst kritikkverdig når man/jeg velger å se noen smøre knekkebrød og nesten teller antall "sjukt" i et innlegg..... :dåne:

Endret av Tradegy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også skal hun søke om engangsstønad da. Siden hun ikke tar permisjon… kan man jobbe og tjene shitloads og likevel få den??

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (18 minutter siden):

Tragisk hvor selvopptatt hu er!!!

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...